پراید صبا ماشین پراید صبا : مشخصات پراید صبا

به خصوص این که پراید پس از افزایش وزن، هنوز با موتور 1300cc به بازار ارائه می‌شود و همان طور که پیش تر نیز به آن پرداختیم این امر باعث می‌شود این خودرو شتاب کمتری داشته باشد. دو خودرو پراید و تیبا با توجه به قیمت‌شان اولین گزینه هایی هستند که به فکر هر خریداری با بودجه پایین می‌رسند. با این حال این دو خودرو در رده خودرو های ارزان قیمت و در مقایسه با خودروی mvm110 چینی مناسب تر هستند. اگراز بین این دو ماشین بخواهیم یکی را انتخاب کنیم فقط سه تا پنج میلیون تومان تفاوت دارند ولی از نظر فنی چطور؟ پراید مدت ها در بازار حضور داشته و ظاهرا زیادی تکراری است. به همین خاطر برخی ها راهشان را کج می‌کنند و به سراغ نخستین اتومبیل ایرانی سایپا می‌روند.

بعد از نصب ایسیو در زیر قاب فرمان، دسته سیم آن به سمت محفظه موتور می رود و انژکتور ، کوید و سنسور ها به ایسیو متصل می شوند . ایسیو ای که بر روی پراید نیمه انژکتوری نصب می شوند را ایسیو زیمنس طرح کیا یا ایسیو زیمنس کیا قدیم می گویند. ، منشاء ریو به یک مدل قبلی باز می گردد که در سال ۱۹۸۷ به نام کیا پراید شناخته می شد.

  • معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست.
  • فروش اقساطی پراید ۱۳۱ هزینه های کمی را برای خریدار بوجود می آورد و دیگر نیازی به خرید نقد وجود نخواهد داشت.
  • چند سال بعد، ریو با طراحی جدید بیرونی و داخلی همراه با ارتقاء موتور، سیستم تعلیق و ترمز، عرضه شد.
  • و بـه موتور چهار سیلندر، هشت سوپاپ و ۷۵ اسبی جنرال موتورز مجهز بود کـه درکنار یک جعبه دنده دستی، سواری عادی و بی دردسری را عاید سرنشینان می کرد.

خانم یا آقایی که نوشتی پراید آبروی آدمو می‌بره بهت میگم تو آنقدر نادان و ابلهی که ارزش و آبروی آدمها رو با ماشینشون میسنجی .امثال تو رو حیفه که خر و گاو هم سوارشون کنه .اما من شرط می‌بندم تو یکی دوچرخه هم نداری که سوار شی . برا همین این حرفو میزنی یا شایدم از نوع کلاهبردار و مال حروم خوری که نمی‌فهمی پول درآوردن تو این مملکت سخته .دیگه این روزا حتی خریدن پراید هم با پولی که از راه سالم کسب شده باشه سخته .پس در دهنتو ببند . سال 1400 هم میان نظرات الان ما رو می خونن و میگن یادش بخیر پراید تولید میشد حالا که شدیم یه کشور جنگ زده در عوض تویوتا زیاد شده.

نقد کارشناسی پراید ۱۳۱

حداکثر سرعت پراید 131 هم 160 کیلومتر بر ساعت عنوان شده است که البته راندن پراید با چنین سرعتی ممکن است عواقب جبران ناپذیری را بریتان به همراه داشته باشد. تولید این خودرو در ایران از سال ۱۳۷۲ توسط شرکت سایپا در دو مدل سدان و هاچ‌بک تحت عنوان «صبا» و «نسیم» آغاز شد. پراید 131 دارای موتوری 1.3 لیتری با 4 سیلندر و 8 سوپاپ می باشد که در قیاس با خودروهای 16 سوپاپه قدرت فنی کمتری را در اختیار راننده می گذارد.

ایسیو ssat پراید :

طی این سال ها سعی پارتکده بر این بوده که بهترین برند های لنت ترمز را با خدمات پس از فروش به بازار ارائه کند و در سریع ترین زمان ممکن به دست خریداران برساند. امروز نیز پارتکده همچون سابق می‌کوشد تا با افزایش تنوع محصولات با کیفیت و به صرفه، خدمت رسانی به مشتریان را بهبود بخشد. این 12 ماشین، اما سمبل‌هاي طبقه متوسط ایرانی در دهه ۷۰ خورشیدی بودند کـه بـه صورت تولیدی یا وارداتی، در بازار حضور داشته و خاطره خودرو‌هاي مونتاژی آمریکایی را کم کم از اذهان خریداران ایرانی پاک کردند. ببینیم ۱۲ دلاور بنزینی جاده‌هاي ایران در عصر تعدیل ساختاری کدام مدل‌ها هستند. همچنین طبق ادعا ي شرکت سازنده پراید X100 استاندارد هاي مربوط بـه ایمنی وتصادف را پاس کرده اسـت.

خرید فروش پراید صفر و کارکرده در ایران

این خودرو دارای امکاناتی نظیر تهیه مطبوع، گرم کن شیشه عقب، فرمان هیدرولیک و صندلی‌های ارگونومیک است. از همان سال ۱۳۷۲ که پراید توسط یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های خودروساز ایرانی یعنی سایپا، پا به جاده‌های ایران گذاشت تا امروز که حدود سی سال از عمرش می‌گذرد، همیشه عضوی جدانشدنی از طرح‌های خرید اقساطی سایپا بوده است. سایپا با راه اندازی تشکیلات جدید تولید خودرو در کاشان مدل هاچ بک پراید را با تغییرات اندکی در چراغ‌های جلو و عقب و تغییر فرم شیشه عقب به بازار می‌فرستد.

طراحی ظاهری پراید آنقدر خاص و منحصر به فرد نیست که ادعا کنیم همه سلایق را راضی خواهد کرد، اما خودرویی است که برای همه قابل استفاده است. یعنی در بازار متعلق به قشر خاصی معرفی نشده، کسی آن را به عنوان خودرو مجردی، خودرو خانم‌ها، خودرو جوانان یا خودرو خانوادگی نمی‌شناسد؛ بلکه برای تمامی این موارد هم کاربرد دارد. ضمنا اگر پراید مورد سرویس دوره‌ای قرار بگیرد و نقص‌های فنی آن ترمیم شود، حتی کار کرده این خودرو نیز مصرف سوختی بهینه خواهد داشت. X۱۰۰، با ورود به سبد محصولات سایپا تاکنون پاسخ‌گوی نیاز بسیاری از اقشار جامعه بوده است. مصرف ترکیبی این خودرو ۶/۴۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌باشد که یکی از مهم‌ترین وجوه تمایز این محصول و از ویژگی‌های مهم آن بشمار می‌آید.