یک کامیون دار جدید در زندگی خود دارید؟ به پیشنهادی برای هدیه کامیوندار نیاز دارید؟

هدیه کامیون دار جدید

اگر به دنبال هدیه ای برای یک کامیون دار جدید هستید، چیزهای زیادی وجود دارد. احتمالا راننده کامیون شما به همه چیز نیاز دارد.

بنابراین مهمترین چیزی که می تو،د آنها را بدست آورید چیست؟

به ما پیشنهاد دهید که راننده کامیون شما به اصول اولیه نیاز دارد.

ELD – دستگاه ثبت الکترونیکی که برای همه کامیون های بین ایالتی مورد نیاز است. گزینه های زیادی وجود دارد و به ،وان یک راننده غیر کامیون، نگاه ، به آنها می تواند ترسناک باشد. یک راننده کامیون در مقابل آنچه فکر می کند می خواهد به چه چیزی نیاز دارد؟

چیزی در مقابل خواستن نیست. اما راننده کامیون جدید ممکن است “بهترین” ELD موجود در بازار را بخواهد. اما آیا “بهترین” برای یک اپراتور مالک جدید بهترین است؟ احتمالا نه.

بهترین ELD آنی نیست که همه زنگ‌ها و سوت‌ها برای شرکت‌هایی با هزاران کامیون در جاده‌ها کار کند. نسخه ساده و ارزان قیمت که مطابق با ELD را فراهم می کند، در واقع تمام آن چیزی است که یک کامیون دار جدید نیاز دارد. دریافت یک ELD که نصب آن آسان، راه اندازی ساده و آماده استفاده باشد، هدیه من،ی برای یک کامیون دار جدید است.

TruckingOffice ELD هدیه من، کامیون داران است زیرا

  • ELD مورد نیاز است.
  • ELD TruckingOffice همچنین به راننده کامیون کمک می کند مالیات سوخت خود را به پنی مح،ه کند.
  • ELD TruckingOffice برای اپراتور مالک که باید هزینه ها را پایین نگه دارد، قیمت گذاری شده است.

هدیه راننده کامیون مستقل اپراتور مالک راه دور

اگر راننده کامیون شما برای مدتی در جاده بوده است، می د،د که این صنعت در سال 2023 ضربه بزرگی را متحمل شده است. نرخ ها کاهش یافته است. بارها با قیمتی کمتر از هزینه حمل آنها ارائه می شوند.

برای این کامیون دار، ما راهی برای کاهش هزینه های عملیاتی یک ،ب و کار حمل و نقل اپراتور مالک پیشنهاد می کنیم: یک راه حل کامل نرم افزار مدیریت حمل و نقل.

اما راننده کامیون من برای همه چیز از گوگل استفاده می کند! رایگان است! چه چیزی می تواند بهتر باشد؟

بله، شما را می شنویم. ما آنها را می شنویم.

اما رایگان همیشه بهترین نیست.

وقتی در نظر بگیرید که Google چقدر زمان می برد تا وظایف مدیریت حمل و نقل را انجام دهد، Google رایگان رایگان نیست. آیا گوگل می تواند ارسالی ایجاد کند که بهترین ها را تعیین کند؟ حمل و نقل مسیر، هزینه‌ها از جمله سوخت و هزینه‌های تجاری مانند بیمه‌ها و مجوزها را در نظر بگیرید و به‌موقع صورت‌حساب فرستنده را دریافت کنید؟

برای اینکه گوگل تمام این کارها را انجام دهد نیاز به برنامه نویسی زیادی است. این زم، است که در جاده سپری نمی شود، جایی که راننده کامیون شما پول در می آورد.

چرا چرخ را دوباره اختراع کنیم؟

نرم افزار مدیریت حمل و نقل با هر رنگی کمک می کند. بسته هایی برای حمل و نقل های بزرگ که صدها کامیون در جاده دارند وجود دارد. برنامه‌های نرم‌افزاری وجود دارند که گزارش‌های مالیات سوخت IFTA را مح،ه می‌کنند – اما هیچ چیز دیگری.

هدیه کامیون دار هوشمند چیست؟

نرم افزار مدیریت حمل و نقل TruckingOffice PRO.

خیلی اوقات، کامیون داران متوجه نمی شوند که یک تجارت را اداره می کنند. سپس در موقعیتی گرفتار می شوند که صورتحساب ندارند، بنابراین پولی برای ،ید سوخت برای بار بعدی ندارند. و سپس مالیات ها سررسید می شود. و پلاک های جدید… و تعویض روغن و… همیشه چیزی هست.

راننده کامیون بودن هیچ ، را به یک تاجر تبدیل نمی کند. برای راه اندازی یک ،ب و کار موفق حمل و نقل، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. به همین دلیل است که یک سیستم نرم افزاری مدیریت حمل و نقل کامل بسیار مهم است. اطمینان از ارسال و پرداخت صورت‌حساب‌ها و همچنین پیگیری برنامه‌های تعمیر و نگهداری و مح،ه IFTA و IRP… به‌علاوه مالیات‌های شخصی – همه اینها بخشی از اداره ،ب و کار شماست.

ممکن است Google رایگان باشد، اما وقتی TruckingOffice PRO همه این کارها را برای شما انجام می دهد، معامله بدی است. و می توان آن را در خانه روی دسکتاپ یا تلفن هوشمند خود در کابین دکل خود انجام داد. TruckingOffice PRO در زمان شما صرفه جویی می کند که به شما امکان می دهد درآمد ،ب کنید.

نرم افزار حمل و نقل و ELD

هنگامی که از TruckingOffice PRO و TruckingOffice ELD استفاده می کنید، آنها با هم کار می کنند تا دقیق ترین سوابق مورد نیاز را ایجاد کنند تا مطمئن شوید که میزان مالیات را به درستی پرداخت می کنید. به جای حدس هایی که ممکن است منجر به ممیزی شود، TMS و ELD ،یبی TruckingOffice داده های مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد.

این فقط در مورد پرداخت مالیات نیست. TruckingOffice PRO به هر راننده کامیونی تجزیه و تحلیل داده ها را ارائه می دهد تا بفهمد ،ب و کار چگونه است، کجا قوی است و کجا کار برای بهتر ، آن وجود دارد.

برای هدیه کامیون دار، هیچ چیز بهتر از TruckingOffice PRO و ELD نیست.

امروز آنها را بررسی کنید!

TruckingOffice - Santa-LTL-Trucking

به یاد داشته باشید، بابانوئل یک راننده کامیون است!



منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/trucker-gift-for-christmas/