هدف پورتال ساده کردن اجازه بارهای بزرگ در انتاریو است


حمل بارهای بزرگ در انتاریو می تواند یک کابوس اداری باشد، اما پورتال جدیدی که در ژانویه راه اندازی می شود، با هدف تسهیل در دستیابی ناوگان برای دریافت مجوز بارهای بزرگ و شهرداری ها برای صدور آن، می باشد.

قهرمان حمل و نقل، مستقر در Becancour، Que.، در نزدیکی Trois-Rivieres، دارای حدود 25 کامیون است که به طور انحصاری بارهای بیش از حد را در سراسر کانادا حمل می کنند. فرآیند صدور مجوز در کبک نسبتا آسان است و برای هر بار یک مجوز لازم است که هر یک توسط و، حمل و نقل استان صادر می شود. اما به غرب به انتاریو سفر کنید و این موضوع کاملاً متفاوت است، نه تنها مجوز و، حمل و نقل انتاریو (MTO) برای ا،ر جابجایی‌های بزرگ مورد نیاز است، بلکه مجوزهای جداگانه از هر شهرستان در طول مسیر نیز لازم است.

بار قهرمان حمل و نقل
(ع،: قهرمان حمل و نقل/فیسبوک)

بار اداری که این ارائه می دهد بر دوش بنجامین دی هان، مدیر خدمات حمل و نقل با استان های متحد استورمونت، دونداس و گلنگاری (SDG) در شرق انتاریو از بین نرفت.

دی هان به TruckNews.com گفت: “ما همیشه احساس می کردیم که فرآیند صدور مجوز برای حمل و نقل برای شرکت ها ناکارآمد است و فکر می کردیم که می تو،م آن را بهتر انجام دهیم.” هر شهرداری حوزه قضایی خودش است و هیچ راهی برای یک شرکت حمل و نقل باری وجود ندارد که در هنگام دریافت مجوزها در زمان نیاز به حرکت در سراسر انتاریو بسیار کارآمد باشد. ما این را تشخیص دادیم.»

وجود نهادهای صدور مجوز در استان به پیچیدگی این فرآیند اشاره دارد.

طرح های توسعه

و، امور شهری و مسکن انتاریو بودجه توسعه پورتالی را تامین کرد که فرآیند اداری را برای ناوگان بزرگ و خود شهرداری ها ساده می کند. آنچه که به ،وان یک پروژه کوچک شامل چندین شهرستان و مجوزهای مختلف آغاز شد، به یک پورتال گسترده‌تر تبدیل شده است که در ژانویه فعال خواهد شد. این در ابتدا شامل 10-11 شهرداری در شرق انتاریو خواهد بود، با برنامه ریزی برای توسعه بیشتر.

د هان توضیح داد: به طور خلاصه، این سیستم به شرکت های حمل و نقل اجازه می دهد تا مسیر خود را بر روی نقشه آنلاین بر اساس داده های ساخت و ساز بلادرنگ، بسته شدن و محدودیت های ارتفاع یا عرض ترسیم کنند. هنگامی که یک شرکت در پورتال آنلاین ثبت شد، آنها مجبور نیستند اطلاعات خود را برای برنامه های بعدی دوباره وارد کنند. با ترسیم مسیر آنها بر روی نقشه، سیستم می تواند درخواست های جواز جابجایی را شناسایی و به مراجع ذیصلاح شهرداری ارسال کند. در رژیم فعلی، شرکت‌های حمل‌ونقل باری که بارهای بیش‌بعدی را جابه‌جا می‌کنند، باید به‌صورت جداگانه به هر شهرداری که از آن عبور می‌کنند، درخواست دهند، که می‌تواند بسیار زمان‌بر باشد و منجر به سردرگمی و از دست دادن سهوا مجوزها شود.»

نقشه آشنای Muni،l 511 در پورتال ادغام شده است و به کاربران امکان می دهد از طریق یک تراکنش، مجوزهای مربوط به کشورهای شرکت کننده را ،یداری کنند. اگر شهرستان‌هایی در طول مسیر وجود دارند که هنوز شرکت نکرده‌اند، اطلاعات تماس ارائه می‌شود تا دریافت مجوزها برای شرکت‌های حمل‌ونقل آسان‌تر شود.

صرفه جویی در زمان

همچنین کار در ،مت پشتی را کاهش می دهد. SDG به تنهایی بیش از 640 مجوز اضافی در سال صادر می کند. پیش از این، این امر شامل تبادل ایمیل و تکمیل فرم‌های قابل پر، توسط اپراتورها در هر بار درخواست مجوز بود. آنچه قبلاً برای رسیدگی به مجوز شهرداری 15 دقیقه زمان می برد، اکنون پنج دقیقه طول می کشد.

د هان گفت: “من فکر می کنم برای افرادی که درخواست می دهند سریع تر است.” “بازخوردی که ما دریافت می کنیم این است که برای آنها بسیار کارآمد است.”

Transport Champion یکی از ناوگان هایی است که در حال تست پورتال بوده است. مالک ال،اندر بووه می‌گوید کامیون‌های او اغلب به انتاریو سفر می‌کنند و خانه‌های م،ار و دیگر بارهای بزرگ را حمل می‌کنند.

بووه در مصاحبه ای گفت: “ما حدود 10 کامیون در هفته داریم که به انتاریو حمل می کنند.” “ما همیشه مجوز سفارش می دهیم.”

گرفتن صفحه نمایش پورتال
نگاهی به آنچه کاربر شرکت حمل و نقل در داخل پورتال می بیند. (گرفتن صفحه نمایش)

پس انداز شهرداری

او می‌گوید که این روند طی چند سال گذشته و با تأخیر و، حمل‌ونقل انتاریو بدتر شده است. اما در حالی که پورتال به این موارد کمکی نمی کند، دی هان گفت: “کاری که پورتال ما انجام خواهد داد این است که به شرکت های حمل و نقل نشان دهد که کجا به مجوز MTO نیاز دارند.” شرکت‌ها همچنان باید با MTO تعامل داشته باشند تا مجوزهای من، برای سفر در بزرگراه‌های کینگز را دریافت کنند. ما سعی کردیم شرایط و ا،امات خود را با آنچه و، درخواست می‌کند هماهنگ کنیم تا بین مجوز شهرداری و مجوز MTO یکپارچه‌تر شود.»

قهرمان حمل و نقل مزایای بخش مجوز شهرداری را دیده است. یک کارمند 40 ساعت در هفته را صرف تعقیب مجوزها می کند و بووه فرصتی را می بیند که او را بازدهی بیشتر کند.

بووه گفت: «حتی اگر او بتواند 20 ساعت از آن را ذخیره کند، عالی خواهد بود. من می توانم از او بخواهم کار دیگری انجام دهد. من هنوز به او نیاز دارم، اما این باعث می‌شود از ناامیدی زیادی نجات پیدا کنم.»

هنگامی که مشکلی برای دریافت یک مجوز وجود دارد، کل تحویل مختل می شود، چیزی که د هان امیدوار است پورتال به رفع آن کمک کند.

“تصور کنید مشتری یک روز قبل از دریافت خانه اش – رویای زندگی اش – با او تماس بگیرد و بگوید “ببخشید، ما همه برای شما در صف ایستاده ایم، همه چیز آماده است، جز اینکه ما مجوز نداریم.” در پایان برای مشتری بسیار خسته کننده است و او ،ی است که صورتحساب ها را پرداخت می کند.

البته حامل نیز آسیب می بیند. اگر مجوز نداشته باشم، آن روز برای کامیون هایم کاری ندارم. در این صورت همه باختند.»

Bouvet مایل است تمام شهرداری های انتاریو را که از این پورتال استفاده می کنند، ببیند. این پورتال در وب سایت SDG به نش، زنده است https://www.sdgcounties.ca/services/transportation/permits. هر شهرداری که روی پلت فرم امضا می کند، از ژانویه پیوند خود را به پورتال خواهد داشت.

بار قهرمان حمل و نقل
(ع،: قهرمان حمل و نقل/فیسبوک)




منبع: https://www.trucknews.com/business-management/portal-aims-to-simplify-permitting-oversize-loads-in-ontario/1003170922/