هدایای کامیون دار کامل | دفتر حمل و نقل


آیا در این فصل تعطیلات به دنبال هدایای من، برای کامیونداران هستید؟ ،ید برای یک کامیوندار مسافت طول، همیشه سخت است. فضای زیادی در داخل کابین کامیون وجود ندارد، بنابراین همه چیز باید در آن منطقه کوچک کار کند. از همین رو TruckingOffice PRO نرم افزار حمل و نقل، هدیه ای ایده آل به راننده کامیون در زندگی شما است.

با TruckingOffice ELD زمان را هدیه دهید

کامیونداران جدید

برای مدیریت ساعات رانندگی یک کامیون دار (HOS) فقط به این م،ی نیست که از رعایت محدودیت ها اطمینان حاصل کنید. چند ساعت بعد، وقفه های خاص – قو،ن HOS از و، حمل و نقل بسیار بحث برانگیز است، حتی چندین سال پس از ELD دستور آغاز شد.

اما از آنجایی که هنوز به قوت خود باقی است، کامیون داران باید یک ELD در کابین خود داشته باشند. اگر شخصی تازه شروع به کار کرده باشد، ممکن است نیاز به ،ید یک سیستم ELD داشته باشد. تصمیم گیری در مورد ELD پیچیده نیست.

سیستم ELD باید حرکت کامیون را ردیابی کند. باید راهی برای راننده کامیون داشته باشد تا وضعیت خود را به روز کند و آن وضعیت را در صورت درخواست ارسال کند. داده ها باید به مدت چهار سال ذخیره شوند.

خیلی ساده.

اما بسیاری از شرکت‌های ELD، ELD‌های خود را بسیار فراتر از ا،امات اولیه برداشته‌اند. این چیز بدی نیست. استفاده از ELD برای ردیابی محل بار منطقی است. جمع و جور است که برای هدایای عالی برای کامیونداران مهم است، با استفاده از سیستمی که از قبل در محل وجود دارد. اما هنگامی که آنها بیشتر و بیشتر اضافه می کنند، قیمت محصول را افزایش می دهد.

یک سیستم ساده و ابتدایی ELD برای شروع در صنعت حمل و نقل کافی است. آن TruckingOffice ELD است.

اما ساده و ابتدایی را با عدم انطباق با ا،امات FMSCA اشتباه نگیرید. TruckingOffice ELD برای مطابقت با مقررات ،تی از سال 2017 ساخته شد. ما TruckingOffice ELD را با هدف رشد طراحی کردیم.

هدایای عالی صاحب-اپراتور جدید

به ،وان یک مالک-اپراتور جدید، داشتن یک بسته نرم افزاری کامل حمل و نقل اختیاری نیست. بسیاری از مالکان-اپراتورهای جدید نمی دانند که دفتر پشتیبان چه کارهایی را انجام می دهد که اکنون در دست آنهاست، از جمله

  • مالیات IFTA و IRP
  • فاکتورها
  • انتخاب و مدیریت بار
  • تعمیر و نگهداری کامیون.

مالک – اپراتور بودن چیزی بیش از برداشتن بار و تحویل آن است. همچنین در مورد ایجاد یک تجارت است. بنابراین، برای مالک-اپراتور جدید، هدایای کامل برای کامیون‌داران ممکن است وظایف متعددی را برای اداره موفقیت‌آمیز تجارت حمل‌ونقل بر عهده بگیرند.

و با این ایده که فضا در بالاترین حد خود قرار دارد، دریافت یک برنامه که بتواند آن چهار وظیفه حیاتی را مدیریت کند، فقط مربوط به فضای روی رایانه یا کابین نیست. حدود TIME است.

هدایای کامیون دار کامل با هم می آیند

داده های ELD فقط به چند ساعت رانندگی یک کامیون دار نیست. این با اطلاعات دیگری بارگذاری شده است که می تواند یک گزارش مالیاتی عالی IFTA ایجاد کند شما نگران پرداخت بیش از حد یا کمتر از حد مالیات سوخت نیستید.

داده‌های ELD بدون تلاش اضافی وارد بسته نرم‌افزاری حمل و نقل می‌شود، بنابراین گزارش‌های تجاری شما نشان می‌دهد که حمل بار برای کامیون‌دار شما چقدر هزینه دارد. به این ترتیب مالک – اپراتور می داند چه بارهایی را باید بردارد و چه چیزی را نباید بردارد.

هنگامی که ELD و نرم افزار حمل و نقل با هم کار می کنند، این فقط به خاطر راحتی نیست. این در مورد اطمینان از دقیق بودن و دسترسی آسان به داده های شما است. TruckingOffice PRO و ELD با هم نیازی به تلاش اضافی برای وارد ، داده ها ندارند.

در سیستم TruckingOffice PRO و TruckingOffice ELD یکپارچه، یک کامیون دار ابزارهای مورد نیاز خود را برای کار سریع، دقیق و سودآور برای ایجاد تجارت جدید حمل و نقل خود در اختیار خواهد داشت.

آنها را کنار هم بگذارید و اکنون در وقت خانواده خود صرفه جویی کنید!

پیشنهادات ویژه تعطیلات TruckingOffice

اگر در این فصل تعطیلات به دنبال هدایای عالی برای کامیونداران هستید. به TruckingOffice نگاه کنید!

پیشنهاد ویژه TruckingOffice ELD 1: داده خوان رایگان کامیون ELD (قیمت 125 دلار) با ،ید قرارداد یک ساله.

پیشنهاد ویژه TruckingOffice PRO 2: یک ماه رایگان نرم افزار حمل و نقل TruckingOffice PRO.

آنها را برای یک هدیه عالی برای راننده کامیون در کریسمس جمع آوری کنید! آنها بهترین سال خود را در سال آینده با نرم افزار حمل و نقل جدید و ELD خود که با هم کار می کنند، خواهند داشت.




منبع: https://www.truckingoffice.com/perfect-trucker-gifts/