کامیون ، پیل سوختی هیدروژنی Hyzon.

هایزون گفت کامیون ، پیل سوختی هیدروژنی جدیدش قادر به بالا بردن 1200 گاری در روز است و بردی بیش از 125 مایل دارد.


توسعه‌دهنده فناوری پیل سوختی هیدروژنی Hyzon و New Way Trucks، یک شرکت خصوصی تولیدکننده بدنه کامیون ،، یک کامیون ، الکتریکی با سلول سوختی هیدروژنی را در نمایشگاه ،، 7-9 می در مرکز همایش ،‌وگاس به نمایش گذاشتند. این شرکت ها می گویند این وسیله نقلیه اولین کامیون ، هیدروژنی در آمریکای شمالی است.

این اولین عرضه به بازار ایالات متحده به دنبال اعلام توافقنامه توسعه مش، (JDA) بین New Way و Hyzon در ماه فوریه انجام شد. این توافقنامه، تخصص هر دو شرکت را برای توسعه راه حل های جمع آوری ، بدون آلایندگی ،یب می کند.

پارکر می،، مدیرعامل هایزون، گفت: «با تکیه بر تجربه خودروهای ، الکتریکی سلول سوختی Hyzon در استرالیا، شراکت استراتژیک Hyzon و New Way یک وسیله نقلیه تاریخی را برای از بین بردن انتشار گازهای گلخانه‌ای در صنعتی که کاهش آن سخت است، مونتاژ کرد. “این شواهدی از ماموریت مش، ما برای ارائه یک راه حل انرژی جایگزین ناوگان جمع آوری ، در آمریکای شمالی است که هم ا،امات آلایندگی صفر را برآورده می کند و هم کار سختی را که یک کامیون ، برای تحویل روزانه به آن نیاز دارد، انجام می دهد.”

1200 گاری بالابر و 125 مایل

Refuse یک برنامه کاربردی برای کامیون های سوخت جایگزین است. هایزون گفت که سلول‌های سوخت هیدروژنی آن به اندازه‌ای سخت هستند که می‌توانند قدرت ثابتی را در مسافت 125 مایلی فراهم کنند، از جمله تا 1200 گاری بالابر و سفر به ایستگاه انتقال.

این کامیون دارای لودر جانبی خودکار Sidewinder XTR است. این بازو دارای دسترسی تا 12 فوت و قیف بزرگ 6 یارد مکعبی برای جمع آوری ، های پایدار است.

«نیو وی به ،وان یک رهبر بازار رو به رشد با سابقه طول، در ساخت تج،ات جمع‌آوری ، با کارایی بالا، در موقعیتی منحصر به فرد است که می‌تواند این راه‌حل انرژی جایگزین و پایدار را برای حمل‌کنندگان ، که به دنبال اه، کربن‌زدایی و سایر ا،امات انرژی پاک هستند، ارائه دهد. دن راس، مدیر فروش نیو وی گفت.

هر دو New Way و Hyzon اظهار داشتند که مشتاقانه منتظر توسعه فناوری و عملکرد بیشتر با ک، 8 FCEV هستند. این امر با جمع‌آوری اطلاعات بیشتر در جریان تظاهرات مشتریان در بقیه سال 2024 انجام می‌شود.

آزمایشات سانفرانسیسکو

پس از نمایشگاه ،، این کامیون آزمایشی را در مسیرهای کالیفرنیا آغاز خواهد کرد. اینها با Recology حمل و نقل ، سانفرانسیسکو شروع می شود.

Recology یک شرکت جمع‌آوری و فرآوری ، جامد و بازیافت کارمندان است که در هسته خود تعهد به عملیات پایدار دارد.

به گفته هایزون، Recology مدتهاست که تعهد خود را به حمل و نقل پایدار نشان داده است. این شرکت اخیراً به هدف خود رسیده است تا ناوگان خود را با بیش از 90 درصد سوخت های تجدیدپذیر یا جایگزین تامین کند. هایزون گفت که این شرکت اکنون دموی این اولین کامیون هیدروژنی در نوع خود را به ،وان فرصتی برای حضور در خط مقدم کمک به کربن زدایی صنعت می بیند.

Sal Coniglio، مدیر عامل Recology گفت: “به ،وان یک پیشرو در پایداری ناوگان، ما مفت،یم که با New Way و Hyzon همکاری کنیم تا اولین خودروی جمع آوری الکتریکی سلول سوختی هیدروژنی را برای آزمایش در جوامع خود در کالیفرنیا بیاوریم.” “Recology نزدیک به شش سال است که در حال آماده شدن برای انتقال ناوگان ما به وسایل نقلیه بدون آلایندگی بوده است و ما هنوز یک کامیون ، با سوخت هیدروژنی را در بازار در این مدت ندیده ایم. این پیشرفت یک نقطه عطف بزرگ است و ما خوشحالم که اولین ،ی هستم که این فناوری را برای کمک به پیشبرد ،ب و کار و صنعت ما به نمایش می گذارد.”



منبع: https://www.truckinginfo.com/10221832/hyzon-unveils-hydrogen-fuel-cell-refuse-truck