نیکولا نسخه تولیدی سلول سوختی هیدروژنی Tre و یک تری، متحرک سوخت‌رسان هیدروژنی خود را به نمایش گذاشت.  - ع،: نیکولا

نیکولا نسخه تولیدی سلول سوختی هیدروژنی Tre و یک تری، متحرک سوخت‌رسان هیدروژنی خود را به نمایش گذاشت.

ع،: نیکولا


نیکولا در حال افزایش سطح کامیون‌های بدون آلایندگی هیدروژن است و نسخه تولیدی نیکولا تری با پیل سوختی الکتریکی را رونمایی می‌کند و اعلام می‌کند که مشکل «مرغ و تخم‌مرغ» زیرساخت سوخت‌رس، را حل کرده است.

کری مندز، رئیس بخش انرژی گفت: “ما در اینجا در نیکولا معتقدیم که زمان هیدروژن در حال حاضر است.” “این یک منبع انرژی است که بازی را تغییر می دهد ما می د،م که سنگ بنای کمک به کربن زدایی بخش حمل و نقل خواهد بود.”

بیش از 300 ناوگان، ،ت، تامین‌کننده، انرژی و نمایندگان رسانه‌ها برای رویدادی در اوا، 25 ژانویه در مقر نیکولا در ایالات متحده در فینی، حضور داشتند که پیشرفت‌های حاصل از ،ب‌وکارهای انرژی و کامیون نیکولا را برجسته می‌کرد.

نیکولا ایجاد یک برند جه، جدید به نام Hyla را اعلام کرد که به تهیه، تولید، توزیع و توزیع هیدروژن برای سوخت کامیون‌های بدون آلایندگی خود و سایر شرکت‌های OEM اختصاص دارد. این شرکت قصد دارد امسال در اولین هاب هیدروژنی خود، در غرب فونی، در باکی، آریزونا، به میدان برود.

مایکل لوش،، مدیرعامل نیکولا و رئیس جمهور نیکولا گفت: نیکولا تنها شرکتی است که با موفقیت یک محصول جدید انقلابی، کامیون سلول سوختی هیدروژنی و زنجیره تامین زیرساخت کامل انرژی هیدروژنی را زیر یک سقف یکپارچه می کند.

او افزود که رونمایی رسمی از کامیون پیل سوختی نیکولا تره، هیلا، و تری، سوخت‌رس، سیار جدید آن در این رویداد «نشان دهنده یک مزیت رقابتی واقعی و پایدار برای مشتریان ما است و نشانه‌های قابل توجهی است که ما در حال انجام آنچه در نظر گرفته‌ایم هستیم». .

با خودروی الکتریکی پیل سوختی نیکولا تری (FCEV) آشنا شوید

Lohsc،er آ،ین مدل تولیدی Nikola Tre FCEV را معرفی کرد که اوا، سال جاری وارد بازار خواهد شد.

“شما به آینده نگاه نمی کنید. شما امروز اینجا به حال نگاه می کنید.»

طبق گفته نیکولا، نیکولا تره FCEV با برد تا 500 مایل، در میان تمام تراکتورهای تجاری ک، 8 بدون آلایندگی لوله اگزوز در میان طول،‌ترین بردها قرار دارد، در حالی که در مقایسه با کامیون‌های ک، 8 برقی باطری صرفه‌جویی می‌کند. با برد مشابه این باعث می شود آن را برای برنامه هایی مانند drayage، intermodal، مترو منطقه ای کامیون، و کمتر از کامیون من، است. حتی برخی از موارد استفاده تخصصی حمل و نقل.

لوهش، گفت که زمان سوخت گیری کامیون 20 دقیقه برآورد شده است. 536 ، بخار قدرت و 12500 پوند فوت گشتاور تولید می کند و دارای سیستم ترمز احیا کننده پیشرفته و چند مرحله ای است.


نیکولا نسخه آماده تولید FCEV Tre خود را در رویدادی در 25 ژانویه در مقر فینی، خود به نمایش گذاشت.  - ع،: اسکرین گرفتن از پخش رویداد نیکولا

نیکولا نسخه آماده تولید FCEV Tre خود را در رویدادی در 25 ژانویه در مقر فینی، خود به نمایش گذاشت.

ع،: اسکرین گرفتن از پخش رویداد نیکولا


کابین دیجیتالی داخل کابین دارای دو صفحه نمایش با وضوح بالا است: یک دسته ابزار 13 اینچی در جلوی راننده و یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 17 اینچی در سمت راست راننده که به گفته او بزرگترین در نوع خود است.

Nikola Tre FCEV همچنین دارای معماری خاص این شرکت است، «از معماری نرم‌افزار پایه که کاربردی و بصری است». ناوگان می توانند از راه دور مواردی مانند محدودیت سرعت و تکالیف راننده را برنامه ریزی کنند. وی گفت: «این می تواند مسیرهای من، را بر اساس بار، وزن، ارتفاع و طبقه مواد موجود در هواپیما تعیین کند. تشخیص داخلی و از راه دور استاندارد هستند.

علاوه بر این، یک برنامه تلفن همراه به راننده اجازه می دهد تا کارهایی مانند قفل ، و باز ، قفل کامیون از راه دور، انجام بررسی های ایمنی قبل از سفر و نظارت بر وضعیت شارژ را انجام دهد. راننده حتی می تواند از راه دور چراغ های کامیون را روشن کند تا به راحتی کامیون را در حیاط یا پارکینگ پیدا کند.

نسخه آلفا Tre FCEV به مدت یک سال در دنیای واقعی توسط مشتری، مانند Anheuser Busch، Walmart، Biagi Bros و TTSI در بندر لانگ بیچ در کالیفرنیا مورد آزمایش قرار گرفته است. در ویدئویی که در این مراسم نمایش داده شد، یکی از بیاگی گفت، اگرچه آنها کامیون‌های آلفا هستند، نه مدل‌های تولیدی، اما او “در مقایسه با هر کامیون دیزلی جدیدی که در 24 سال گذشته ،یداری کرده‌ایم، با آن دو کامیون زمان ،ابی کمتری داشته است. ماه ها.”

Biagi Bros قصد دارد در سه ماهه چهارم سال 2023 15 دستگاه نیکولا تره FCEV را در انتاریو، کالیفرنیا تحویل بگیرد. انتظار می رود کامیون های FCEV بیش از 100000 مایل در سال را طی کنند تا از عملیات شبانه روزی پشتیب، کنند.

بروس کرت، معاون ارشد فروش و عملیات بازرگ،، به طور خلاصه به سوالاتی که تیم فروش او در مورد ،ید نیکولا FCEV می‌دهد، پرداخت، اما جزئیات زیادی را در پاسخ‌های خود ارائه نکرد:

  • هزینه؟ “هزینه آن کمی بیشتر از یک کامیون دیزلی خواهد بود.”
  • قیمت سوخت؟ کرت خاطرنشان کرد که با هیدروژن، ناوگان ها به جای نوسانات سریع قیمت گازوئیل، قیمت تضمینی خواهند داشت که می توانند برای مدت زمان طول، برنامه ریزی کنند.
  • نگهداری؟ کامیون برقی به م،ای نگهداری کمتر است.
  • ضمانتنامه؟ گارانتی شامل تمام اجزا و سیستم‌های جدیدی است که ناوگان نگران آن هستند، مانند پیل سوختی، نیروگاه برق و محور الکترونیکی الکتریکی.
  • ایمنی؟ او گفت: «ما آزمایش‌هایی بسیار بیشتر از آنچه شما باید انجام دهید، انجام دادیم،» و ویدیوهایی از برخورد سورتمه‌های سنگین به جلو و کناره‌های کامیون برای آزمایش سختی مخازن هیدروژن و سایر سیستم‌ها نشان داد.
  • تامین مالی؟ اگر می خواهید آن را تامین کنید، ما می تو،م این کار را انجام دهیم. اگر می خواهید آن را اجاره کنید، ما می تو،م این کار را انجام دهیم. مشوق ها، ما می تو،م این کار را انجام دهیم.»

تولید هیدروژن

اما یک کامیون پیل سوختی هیدروژنی بدون تامین سوخت هیدروژنی بی فایده است.

نیکولا تحت نام تجاری Hyla در حال توسعه دسترسی تا 300 متریک تن در روز (TPD) هیدروژن است. انتظار می رود این عرضه توسط پروژه های اعلام شده قبلی که در زیر به آنها اشاره شده است، که با شرکای نیکولا در حال توسعه هستند، پشتیب، شود:

  • باکی، آریزونا: مرکز تولید هیدروژن شاهد توسعه تدریجی تا 150 متریک-TPD خواهد بود.
  • برق دوشاخه: توافق ،وجی چند منطقه ای تا 125 متریک-TPD
  • تره هاوت، ایندیانا: منابع دره واباش: 50 متریک-TPD
  • کراسفیلد، آلبرتا، کانادا: انرژی تی سی – 60 متریک-TPD
  • شهرستان کلینتون، پنسیلو،ا: KeyState – 100 متریک-TPD

انتظار می رود مرکز هیدروژن فونی، در فازهایی ساخته شود تا عرضه هیدروژن بیشتری را به ،وان تقاضا از کامیون های بدون آلایندگی نیکولا در منطقه ج، غربی تامین کند. در فاز اول با 30 متریک تن آغاز می شود. مقدماتی امسال انجام خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود که ساخت فاز اول در نیمه دوم سال 2024، پس از نهایی شدن تصمیمات نهایی سرمایه‌گذاری و تاییدیه‌های نظارتی مرسوم، تکمیل شود.

مندز توضیح داد که در مرحله اول، 30 متریک تن یا 30000 کیلوگرم هیدروژن می تواند تا 750 کامیون را در هر روز سوخت رس، کند. با ظرفیت کامل پیش بینی شده، تا 150000 کیلوگرم یا برای سوخت 3500 کامیون در روز کافی است.

او گفت: «اگر ناوگان کوچکی متشکل از 15 کامیون روزانه 1.5 تن هیدروژن استفاده می‌،د، حدود 700 گالن سوخت دیزل جایگزین می‌شد و 2.4 متریک تن از انتشار کربن را کاهش می‌داد.

سوخت هیدروژن هیلا

مندز گفت که ماموریت Hyla «ایمن سازی منابع هیدروژن تمیز و توزیع بین مشتریان با قیمت های بسیار رقابتی است.

زم، که قصد ساختن اولین کامیون هیدروژنی ک، 8 را داشتیم، متوجه شدیم که به اندازه کافی خوب نیست. باید هم مرغ و هم تخم مرغ را در نظر می گرفتیم. برای تامین سوخت آن کامیون، ما همچنین باید راهی برای توسعه منابع هیدروژن و زیرساخت های مورد نیاز برای حمایت از تقاضا برای این کامیون پیدا کنیم.


برند جدید نیکولا، Hyla، هدف خود را افتتاح 60 جایگاه سوخت هیدروژن برای مشتریان نیکولا FCEV و سایر اپراتورهای کامیون FCEV دارد.  - ع،: نیکولا

برند جدید نیکولا، Hyla، هدف خود را افتتاح 60 جایگاه سوخت هیدروژن برای مشتریان نیکولا FCEV و سایر اپراتورهای کامیون FCEV دارد.

ع،: نیکولا


هدف Hyla ایجاد 60 ایستگاه هیدروژن تا سال 2026 است. این شرکت قبلاً مکان سه ایستگاه را که همه در کالیفرنیا هستند اعلام کرده است:

  • کلتون
  • انتاریو
  • بندر لانگ بیچ

اولین مک، که افتتاح می شود، مکان انتاریو خواهد بود، با مشارکت TravelCenters of America که در سال 2021 اعلام شد.

در همین حال، Hyla از یک راه حل انعطاف پذیر سوخت رس، سیار برای خدمت به مشتریان FCEV رونمایی کرد.

مندز گفت: «این به ما کمک می‌کند تا هیدروژن و این کامیون‌ها را نه پنج سال بعد، بلکه در سال 2023 در جاده‌ها برس،م. ما می تو،م هیدروژن را در هر زمان و هر مکان به مشتریان تحویل دهیم. به سرعت سایت های سوخت گیری را در هر جایی که تصور می کنید، ایجاد کنید، مانند یک مرکز توزیع مشتری.


یک تری، جدید سوخت‌رس، سیار، استفاده از وسایل نقلیه سلول سوختی هیدروژنی را برای مشتریان آسان‌تر می‌کند.  - ع،: نیکولا

یک تری، جدید سوخت‌رس، سیار، استفاده از وسایل نقلیه سلول سوختی هیدروژنی را برای مشتریان آسان‌تر می‌کند.

ع،: نیکولا


مندز گفت: «ما معتقدیم که این اولین مورد در نوع خود است.

نیکولا بیشتر دو سال را صرف توسعه راه حل سوخت رس، متحرک کرده است که هیدروژن را خنک و فشرده می کند تا کامیون های سنگین FCEV 700 بار (10000 psi) را به سرعت پر کند.

مندز گفت: “این به ما اجازه می دهد تا به سرعت به مشتریان خود سوخت رس، کنیم، در حال حاضر 20 تا 50 وسیله نقلیه در روز. این یک تغییر دهنده بازی است که به ما امکان می دهد رویای هیدروژن را به واقعیت تبدیل کنیم.

برنامه سوخت‌رس، سیار شامل سوخت‌های سیار خود و همچنین تعدادی سوخت‌رسان متحرک شخص ثالث است که گزینه‌های سوخت‌رس، انعطاف‌پذیر متنوعی را در اختیار مشتریان نیکولا قرار می‌دهد.

سوخت‌رسان همراه اول راه‌اندازی و آزمایش را به پایان رسانده و برای بهره‌برداری از بازار عرضه شده است. نیکولا سوخت های متحرک هیدروژنی اضافی دارد که در سه ماهه اول راه اندازی می شوند.

لوهش، پیشرفت نیکولا را با علاقه خودش به دویدن در مسافت های طول، مقایسه کرد. او گفت: “بسیاری از مربیان دویدن به شما می گویند، مسابقه خود را قبل از وقوع تجسم کنید.” ما دقیقاً این کار را انجام داده ایم. آنها همچنین می گویند بد،د که چه سرعتی را می تو،د حفظ کنید. همه ما می د،م که این یک دوی سرعت نیست… اما در این مسیر افزایش هایی وجود دارد و امروز و در ماه های آینده شاهد چندین مورد از آن ها خواهید بود.

“واقعیت این است که ما به پیشرفت خود ادامه می دهیم و نتایج، محصولات ملموسی هستند که کل جهان ما را متحول خواهند کرد.”



منبع: https://www.truckinginfo.com/10191186/nikola-the-time-for-hydrogen-is-right-now