از ما در مورد نحوه استفاده از TruckingOffice PRO برای ناوگان سوال شده است. رانندگان چگونه گزارش می دهند؟ چه ،ی داده ها را می بیند؟ چه نقش هایی در TruckingOffice PRO را می توان به افراد اختصاص داد؟

سوالات خوب صاحبان مشاغل خوب می دانند که مدیریت حمل و نقل به این م،ی نیست که همه اعداد در دسترس همه هستند. مالک شرکت باید این توانایی را داشته باشد که ببیند چه ،ی نتیجه را محدود می کند، درست است؟

نحوه مدیریت یک تجارت حمل و نقل با مدیریت هر ،ب و کار دیگری تفاوت چند، ندارد. اما اگر نمی د،د چگونه ،ب و کار دیگری را مدیریت کنید – به نرم افزاری نیاز دارید که به شما در یادگیری کمک کند.

  • دریافت بار و اعزام رانندگان.
  • فاکتورها و حسابداری – مدیریت پول.
  • وسایل نقلیه نیاز به تعمیر و نگهداری دارند.

ا،ر این موارد در داخل خانه انجام می شود، مگر اینکه یک حسابدار برای رسیدگی به فاکتورها و پرداخت مالیات استخدام کنید. بنابراین شما افرادی را دارید که از این جزئیات برای شما مراقبت می کنند. چه نقش‌هایی را در TruckingOffice PRO به آن‌ها اختصاص می‌دهید تا مطمئن شوید آنچه را که باید ببینند – و آنها را از آنچه که نمی‌بینند قفل کنید.

تمام جزئیات در راهنمای کاربران TruckingOffice موجود است، اما ما در اینجا خلاصه ای سریع به شما ارائه می دهیم.

نقش ها در TruckingOffice PRO

صاحب ،ب و کار

اول، ما b را داریمصاحب کاربری کل تصویر برای شخص در این نقش در دسترس است. همانطور که باید باشد! مالک باید تمام جزئیات را ببیند، به خصوص زم، که زمان بررسی و درک آمار کامیون‌داران است

آمار کامیونداران™؟

Trucker Stats ™ اعداد تجزیه و تحلیل آماری است که داستان شرکت حمل و نقل شما را بیان می کند. از کجا پول در میاری؟ کجا پول از دست می دهید؟ Trucker Stats™ ابزاری است که هر مالک (یا اپراتور مالک) برای ادامه مسیر موفقیت به آن نیاز دارد.

دسترسی محدود

مدیریت حمل و نقل نیازمند دسترسی من، به افراد من، است. این نقش ها در TruckingOffice PRO دسترسی محدودی به داده ها دارند.

هنگام استفاده از TruckingOffice PRO و TruckingOffice ELD (و چرا زندگی خود را با استفاده از آنها آسانتر نمی کنید؟) داده های ELD وجود دارد که باید آپلود و/یا بررسی شوند. دو نفر دارای نقش هایی هستند که فقط به داده های ELD دسترسی دارند:

حسابداری / فاکتورها

در اینجا داده هایی است که مالک احتمالاً نمی خواهد به راحتی در دسترس باشد. هر ،ی که نقش حسابدار را دارد به داده های دلار دسترسی دارد. TruckingOffice PRO برای رسیدگی به تمام نیازهای حسابداری و صورتحساب کامیونداران طراحی شده است، اما مالیات بر درآمد باید پرداخت شود، بنابراین اگر از حسابدار استفاده می کنید، داده های TruckingOffice را می توان دانلود و به QuickBooks وارد کرد. این حسابدار شما را بسیار خوشحال می کند، به خصوص اگر تمام هزینه های خود را از نزدیک در TruckingOffice PRO دنبال کنید.

دیسپچرها

Dispatch اولین قدم استفاده از TruckingOffice PRO برای مدیریت تجارت حمل و نقل شما است. آنها دید کاملی از ناوگان شما و تکالیف راننده خود خواهند داشت.

مک،ک

مدیر تعمیر و نگهداری و مک،ک باید بدانند چه اتفاقی در حال رخ دادن است، چه اتفاقی افتاده است و چه زم، کار برنامه ریزی شده بعدی انجام می شود. نقش مک،ک تصویر کاملی از تعمیر و نگهداری کامیون ها در ناوگان را ارائه می دهد.

نقش در نرم افزار TruckingOffice PRO

این نقش ها در TruckingOffice PRO طراحی شده اند تا کاربران را به حدا،ر برسانند و در عین حال داده های خصوصی را ذخیره و ایمن نگه می دارند. ما می خواهیم به اپراتورهای مالک و مدیران ناوگان کمک کنیم تا یک تجارت باربری موفق ایجاد کنند.

TruckingOffice یک آزمایش رایگان برای TruckingOffice PRO ارائه می دهد – پس امروز آن را بررسی کنید!



منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/roles-in-truckingoffice-pro-trucking-software/