شرکت تامین ترافالگار و بیگ رود

یکی از اولین شرکت های حمل و نقل که با BigRoad در توسعه محصول ما همکاری کرده است شرکت تامین ترافالگار مستقر در وودستاک، انتاریو. مالک جیمز نیلی پتانسیل بهبود عملکرد خود را با تج، رانندگان خود به این پتانسیل می بیند اپلیکیشن موبایل BigRoad و داشتن دیسپچرها از برنامه وب بیگ رود برای مدیریت تخصیص بار


نیلی می‌گوید: «BigRoad قطعاً این توانایی را دارد که روش انجام تجارت ما را تغییر دهد. “محصولات BigRoad چیزی است که ما از آن برای الف) راضی نگه داشتن مشتریان خود و ب) نگه داشتن رانندگان خود استفاده می کنیم.”


جیمز نیلی، معاون عملیات در Trafalgar Supply Co.

بهبود خدمات مشتری

نیلی می گوید مشتریان اغلب ساعت 8 صبح تماس می گیرند و می خواهند فوراً از وضعیت بارهای خود مطلع شوند. کاری که شرکت تامین ترافالگار انجام می داد این بود که مشتری را در حالت تعلیق قرار داد و با راننده تماس گرفت. نیلی ،ن می زند که از هر 10 بار 6 بار دیسپچر بلافاصله راننده را می گیرد و او به شما می گوید کجاست و چه زم، تحویل می دهد. «این شش از ده است و مشتری راضی است. 4 بار دیگر پیام صوتی دریافت می‌کنید و باید به مشتری برگردید و بگویید نمی‌دانم بار شما کجاست.» نیلی می گوید که می تواند تصویر نامطلوبی را در چشم مشتری ترسیم کند.


«اکنون می‌توانم برنامه وب BigRoad را باز کنم و آ،ین وضعیت را پیدا کنم. من می توانم به مشتری بگویم که کامیون دقیقاً در آن دقیقه کجاست. این یک مزیت بزرگ برای ما است.»


ارسال آسانتر

یکی دیگر از ویژگی های کلیدی Trafalgar Supply Company در BigRoad دیسپاچینگ است. قبل از BigRoad، آنها ارسال را از طریق تلفن انجام می دادند. راننده تماس می گرفت، اعزام کننده جزئیات را می خواند و راننده برای تایید آن را دوباره می خواند. به گفته نیلی، این فرآیند تا 7 دقیقه طول می کشد و می تواند تا 8 تماس دیگر را در حالت انتظار باقی بگذارد.

«اکنون با BigRoad ما اطلاعات را از طریق برنامه ایمیل می کنیم و راننده اطلاعات را دقیقاً در تلفن خود دارد. همچنین برای چندوظیفگی عالی است. می‌تو،د با مشتری تلفنی صحبت کنید و همزمان پیامی را برای راننده تایپ کنید.»

ری، یکی از بهترین رانندگان Trafalgar Supply

راه اندازی BigRoad برای رانندگان ساده است

در حال حاضر، BigRoad for Drivers برای همه 9 واحد تحت مالکیت ترافالگار در جاده ها عرضه شده است (16 اپراتور مالک ناوگان را به 25 می رساند). هدف Neely این است که آن را در سراسر ناوگان طی چند ماه آینده گسترش دهد و مزایای آن را برای اپراتورهای مالک ثابت خود بشارت دهد. همه آن‌ها تلفن‌های اندرویدی دارند، بنابراین می‌تواند به سادگی رفتن به فروشگاه برنامه اندروید (Google Play) و بارگیری برنامه رایگان باشد.

یک محرک کلیدی برای پذیرش برنامه های ترافالگار، صرفه جویی در هزینه در ارتباطات (صدای تلفن همراه و ایمیل) است. این پس انداز می تواند بر مردی مانند نیلی تأثیر بگذارد که آزادانه اعتراف می کند که در برابر تغییرات مقاومت می کند، به خصوص وقتی صحبت از ابزارها و فناوری جدید می شود. این یک احساس بسیار رایج در عملیات حمل و نقل کوچک تا متوسط ​​است.

من اعتراف می کنم که برای تغییر شخصاً باید با برخی مقاومت ها کنار بیایم. اما تا زم، که تجارت من را به جلو سوق دهد، من تغییر خواهم کرد.

منبع: https://bigroad.com/case-study/trafalgar-supply-co/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=trafalgar-supply-co