معرفی محصول جدید پژو 206 تیپ 3 با سقف پانوراما-دیزل کاران

تولید این خودرو در سال ۱۹۹۸ آغاز و در سال ۲۰۱۰ در بیشتر کشورهای جهان متوقف شد. نمیدانم شما هم شنیده اید یا نه که می‌گویند عمر مفید پژو 206 پنج سال است! البته پیدا کردن خودرویی که از تمام بررسی ها و آزمون‌های بالا سربلند بیرون بیاید کار آسانی نیست ولی با هوشیاری و استفاده از تجربه کارشناسان خودروی مجرب، قبل از خرید پژو 206 ، حتما از خریدتان راضی خواهید بود. بررسی جلوبندی خودروی کارکرده، حتی در صورتی که اطلاعات خودرویی شما در حد مطلوبی قرار داشته باشد، بهتر است توسط متخصص و کارشناس خودرو صورت بپذیرد. دقت کنید که اجزای جلوبندی پژو 206 نباید در هنگام رانندگی در سطح‌های ناهموار و پستی و بلندی‌ها، صدا تولید کنند.

  • این موضوع سبب می شود امکان نصب بسیاری از آپشن های غیرفعال پژو بر روی ۲۰۶های ایرانیزه از بین برود.
  • به لحاظ فنی مشابه تیپ 2 و از نظر امکانات رفاهی مانند تیپ 5 است.
  • سیستم برق رسانی ۲۰۶های تولید شده تا سال ۹۱، دارای ۳ شبکه الکترونیکی مستقل برای موتور، داشبورد و ستون فرمان است، اما در ۲۰۶های ایرانیزه، این ۳ شبکه با ۱ شبکه سراسری جایگزین شده است.
  • همان طور که می دانید 2006 در تیپ های مختلفی به بازار عرضه شده است.
  • کاربلد، سایت تخصصی خودرو با ارائه بررسی های تخصصی و کارآمد انواع خودرو ها و مشخصات فنی انواع خودرو، قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی و نکات آموزشی کاربردی برای خرید و فروش و نگهداری خودرو همراه مخاطبان ارجمندش می باشد.
  • در نهایت پژو ۳۰۷ دبلیو آر سی در سال ۲۰۰۴ جایگزین پژو ۲۰۶ دبلیوآرسی شد.

برای استعلام و خرید بیمه بدنه پژو 206 می‌توانید به سایت بیمه دات کام مراجعه کنید. ماشین 206 تیپ 5، دارای جعبه دنده AL4 است و دو حالت رانندگی اسپرت و برفی دارد. این مدل وزن سنگین‌تری دارد و جعبه دنده آن 4 سرعته است. اگر کلمه اسپرت 206 را شنیدید، بیشتر منظور این مدل است. به لحاظ فنی مشابه تیپ 2 و از نظر امکانات رفاهی مانند تیپ 5 است. موتور TU3 و جعبه دنده 5 سرعته از ویژگی‌های فنی این تیپ است.

پژو،206،تیپ 3 مدل 84

پژو ۲۰۶ برای نخستین بار در سال ۱۳۸۰ به بازار ایران عرضه شد. ۲۰۶ آن موقع به همراه پژو پارس و سیتروئن زانتیا خودروهای روی بورس بازار بودند و قیمتش در آن زمان متوسط روبه بالا بود. کیفیت مونتاژ ایران خودرو با شرکت اصلی پژو در فرانسه تفاوت زیادی دارد. اگر از شما بپرسند خودرویی با طراحی ظاهری جذاب ، امکانات و تجهیزات رفاهی مطلوب، خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی در دسترس، با قیمت مناسب برای قشر متوسط جامعه معرفی کنید، حتما ذهنتان به سمت معرفی پژو 206 هم خواهد رفت.

تنها تزئینات کابین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ پارچه‌ای است که روی صندلی‌ها، رودری‌ها و در داشبرد به کار رفته و خبری از زرق و برق نیست. قطعات کابین از جنس پلاستیک سخت ساخته شده‌اند که این مورد می‌تواند کمی ناامیدکننده باشد. فرمان خودرو هم که در تیپ ۱ به صورت دو شاخه بود تبدیل به سه شاخه شده است. این مدل، تنها به صورت هاچ بک سه در به تولید رسید و وزنی معادل ۱٬۱۰۰ کیلوگرم داشت. درنهایت تولید این مدل، در سال ۲۰۰۶ و سه سال پس از آغاز تولید، خاتمه یافت.

قیمت خودرو امروز 1401/09/26 قیمت خودرو خارجی و داخلی در بازار

لرزش موتور ماشین هنگام حرکت اولیه سلام به همه وقتی ماشین روشن میکنم و میزنم دنده یکو میخوام راه بیوفتم داخل موتور ماشین یه لرزش زیاد… پژو 206 در سال 1998 پا به خیابان‌های فرانسه ، شیلی و انگلیس گذاشت و سپس در سال 1999 آرژانتین ، در سال 2001 برزیل ، در سال 2003 اندونزی و در سال 2006 بازار خودروی چین هم شاهد حضور پژو 206 این خودروی پرطرفدار فرانسوی بود. خانه | تعرفه تبلیغات | همکاری با ما | تماس با ما فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. سلام دوستان من دیروز پیام دادم ک فیزیک پلاک شدم امروز زنگ زدن رفتم واس تحویل 2 ام فاکتور شده بودم گفتم ک درجریان باشید 😍 انشاالله ب زودی همه تون تحویل بگیرید…

اسمش یادم نیست ولی فک کنم قوطی مستطیلی فلزی باشه که روشم درشت نوشته ۲۰۶ . ممنون میشم اگ ی روغن خوب و ارزون بهم معرفی کنید که عالی و بی ضرر باشه. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ خودرویی است که دو دهه روی خط تولید ایران خودرو قرار دارد و از همان تجهیزات و امکانات اوایل دهه هشتاد استفاده می‌کند. با معرفی پژو 206 در سال 1998 این خودرو به صورت هاچ بک سه در و پنج در به بازار عرضه شد که دارای موتورهای بنزینی 1.1 ، 1.4 و 1.6 لیتری و یک موتور دیزلی 1.9 لیتری بود. از نظر مهندسی، 206 پلتفرم 106 را نداشت و کاملاً ماشین جدیدی بود. این خودرو که در مولهاوس فرانسه و رایتون انگلیس ساخته می‌شد، به دلیل ظاهر جذاب و به صرفه بودن، به سرعت به محبوبیت رسید.

صندوق عقب کوچک ۲۰۶ علت اصلی رفتن به سمت تولید این خودرو بود حجم صندوق این خودرو ۳۸۵ لیتر است و از طریق ایران به ترکیه، روسیه و الجزایر صادر می‌شد. این خودرو یکی از محصولات شرکت ایران خودرو واقع در تهران است و در تیپ‌های مختلفی به بازار وارد شد و با توجه به تیپ و آپشن استفاده شده در خودرو در قیمت‌های مختلفی مورد خرید و فروش واقع می‌شد. تولید این خودرو در اکتبر ۲۰۰۸ در آمریکای جنوبی و با نام “Passion 207” آغاز گردید. همچنین در بازارهای چین و مالزی این خودرو با نام ۲۰۷ به فروش رسید. قیمت خودرو صفر همواره برای خریداران و فروشندگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چه برای مشتریان خودروی صفر و چه برای خریداران و فروشندگان خودروی کارکرده.

هر چند خرید یک تیپ ۶ کارکرده با توجه به حساسیت سلامت جعبه دنده، احتیاط بیش تری نسبت به دیگر تیپ های پژو ۲۰۶ می طلبد. دعوتنامه های با موعد تحویل آذر ماه خودروهای پژو 206 تیپ3، پژو پارس سال سفارشی با موتور xu7p، پژو 207 اتوماتیک با سقف دورنگ، دنا پلاس توربو شارژ دستی ارسال شده و زمان ارسال دعوتنامه های بعدی هفته آخر آذر ماه خواهد بود. دعوتنامه مجله خبری خودرو های با موعد تحویل ی ماه خودروهای پژو پارس سال سفارشی با موتور xu7p، سورن پلاس، رانا پلاس، دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک، هایماs7، هایماs5، رانا پلاس سقف شیشه ای ارسال شده و زمان ارسال دعوتنامه های بعدی اوایل دی ماه خواهد بود. دعوتنامه های با موعد تحویل آذر ماه خودروهای پژو پارس tu5، پژو 207 دستی سقف فلزی ، دنا پلاس ارسال شده است.

دعوتنامه های با موعد تحویل آذر ماه خودروهای پژو 207دستی سقف شیشه ای، تارا دستی و تارا اتوماتیک ارسال شده و زمان ارسال دعوتنامه های بعدی هفته آخر آذر ماه خواهد بود. مشتری گرامی توجه داشته باشید با توجه به وضعیت تولید و تامین، امکان تغییر در زمان پیش بینی شده وجود دارد. این خودرو در ابعادی بسیار کوچک اما چالاک ساخته شده و به همین دلیل همیشه در شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو، جایگاهی ثابت داشته است.