معافیت های CLP مرتبط با کووید تا ماه فوریه تمدید شد


اخبار و خلاصه حمل و نقل برای دوشنبه، 5 دسامبر 2022:

FMCSA معافیت سه ماهه مجوز صادر می کند

اداره ایمنی خودروهای فدرال دارد تمدید معافیت سه ماهه صادر کرد از مقررات خاصی که برای دارندگان مجوز یادگیرنده تجاری (CLP) که به دنبال شرکت در آزمون مهارت برای گواهینامه رانندگی تجاری (CDL) و برای کشورهایی که آزمون های مهارت CDL را برگزار می کنند، قابل اجرا است. این آژانس از مارس 2020 معافیت های مشابهی را صادر کرده است.

این معافیت از 1 دسامبر 2022 لازم الاجرا است و در 28 فوریه 2023 یا پس از فسخ زودهنگام توسط FMCSA، هر کدام زودتر منقضی می شود.

FMCSA گفت که “تصمیم گرفته است که به نفع عمومی است” این معافیت را صادر کند “برای ادامه توانایی دارندگان CDL و CLP درون ایالتی و بین ایالتی برای حمل و نقل کالا و افراد، و ارائه انعطاف پذیری به آژانس های صدور گواهینامه رانندگی ،تی برای تسریع تست CDL”. “

چشم پوشی:

  • از محدودیتی که یک ایالت را به برگزاری آزمون مهارت های رانندگی برای متقاضی CDL خارج از ایالت که در آن ایالت آموزش رانندگی گذرانده است، محدود می کند. بر اساس این معافیت، یک ایالت می تواند یک آزمون مهارت های رانندگی را برای هر متقاضی CDL خارج از ایالت، صرف نظر از اینکه متقاضی در کجا آموزش رانندگی دیده است، برگزار کند.
  • از شرط عدم واجد شرایط بودن دارندگان CLP برای شرکت در آزمون مهارت های CDL در 14 روز اول پس از صدور اولیه CLP چشم پوشی می کند. بر اساس این معافیت، ایالت‌ها می‌توانند بنا به صلاحدید خود به دارندگان CLP اجازه دهند بدون انتظار 14 روز پس از صدور اولیه CLP در آزمون مهارت‌های CDL شرکت کنند، مشروط بر اینکه دارنده CLP ا،امات مربوط به آموزش راننده را تکمیل کرده باشد.

FMCSA خاطرنشان کرد که از مارس 2020، همچنین یک سری معافیت از ا،ام همراه داشتن دارنده CLP توسط دارنده CDL در صندلی جلوی خودرو در کنار دارنده CLP صادر کرده است. این آژانس قبلاً چنین معافیت هایی را برای یک شرکت حمل کننده موتور که درخواست کرده بود و چنین تخفیفی را دریافت کرده بود، صادر کرده بود. FMCSA اکنون در حال بازگشت به رویه قبلی برای صدور چنین تخفیفی تنها بر اساس حامل به حامل است.

جی بی هانت 55000 دلار به ک، های درس اهدا می کند

خدمات حمل و نقل JB Hunt (CCJ 250 برتر، شماره 3) اخیراً 55000 دلار در مجموع به 55 ک، درس در سراسر کشور در طول دهمین سال متوالی برنامه Adopt-a-Cl، اهدا کرد.

این برنامه یک ابتکار سالانه شرکت است که منابعی را برای به دست آوردن لوازم آموزشی و م،ومات اضافی ک، درس در اختیار ک، های درس قرار می دهد.

کریگ هارپر، معاون اجرایی و مدیر ارشد پایداری در JB گفت: “Adopt-a-Cl، یکی از برنامه های مورد علاقه من است که ما در JB Hunt ارائه می دهیم، زیرا آموزش را برای دانش آموزان در سراسر کشور، به ویژه برای خانواده های رانندگان ما غنی می کند.” شکار ،. معلمان سخت کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که دانش آموزانشان منابع مورد نیاز برای موفقیت را دارند، و ضروری است که ما سهم خود را در بازپرداخت به جوامعی که در آن زندگی می کنیم انجام دهیم.

برنامه Adopt-a-Cl، JB Hunt در سال 2013 تأسیس شد و برنامه ای است که به رانندگان اجازه می دهد تا تأثیر مستقیمی در ارائه به جامعه داشته باشند. هر سال، رانندگان JB Hunt ک، درس فرزند یا نوه خود – از مهدکودک تا ک، پنجم – را برای دریافت یک کمک مالی مدرسه با ارسال مقاله نامزد می کنند. هنگامی که به گیرندگان اطلاع داده می شود، رانندگان اغلب برای تبریک به معلم و دانش آموزان از ک، های درس بازدید می کنند.

از زمان شروع این برنامه، 255 ک، درس در سراسر کشور برای Adopt-a-Cl، انتخاب شده است که مجموع کمک مالی ک، درس JB Hunt را به بیش از 200000 دلار رساند.


منبع: https://www.ccjdi،al.com/regulations/article/15303892/covidrelated-clp-waivers-extended-through-february