مصاحبه با جف نیزیول – رانندگی دیزی


جف نیزیول بیش از پنج سال پیش در سمت شرکت بود، اما امروز، او یک راننده اتوبوس مدرسه در ج، انتاریو، کانادا است و دانش‌آموزان را از سه مدرسه مختلف رانندگی می‌کند.

او در ،ت دو ساعته صبح برای یک دبیرستان و یک دبستان و سپس دو مدرسه ابتدایی بعد از ظهر انجام می دهد. او همچنین گاه به گاه کارهای چارتر انجام می دهد و به مشتریان مختلفی خدمات می دهد، از رویدادهای مدرسه گرفته تا فعالیت های اجتماعی و حتی عروسی.

“دیزی”، همانطور که جف به طرز جالبی از خودروی زرد رنگ 47 نفره خود نام می برد، روزانه 100-150 تا 200-300 دانش آموز را جابجا می کند. جف با افتخار می‌گوید: «با دانش‌آموزان ابتدایی، ما می‌تو،م در هر سواری 70 کودک انجام دهیم.

او سه قانون دارد: مراقب باش. خوب باش. خوش بگذره. اولی سازش ناپذیر است.

جف اضافه می‌کند: «من کارم را خیلی جدی می‌گیرم، حتی خیلی جدی هم هستم، اما با آن موافقم. بچه‌های من محموله‌ای گرانبها هستند… آن‌ها جان انسان‌ها در دستان من هستند… و تا آ، عمر از آنها محافظت خواهم کرد.»

DaisyFront_Blurred (1)

چرا اپلیکیشن BigRoad؟

رانندگان اتوبوس مدرسه رسماً م،م به پر ، سوابق کاری روزانه خود هستند و بسیاری هنوز هم این کار را روی کاغذ انجام می دهند. جف با شیفت های متعدد و مشاغل چارتر گاه به گاه، اپلیکیشنی را می خواست که کارهای روزمره را ساده کند.

ما رانندگان حرفه‌ای هستیم و باید از قو،نی مانند دکل‌های بزرگ پیروی کنیم. باید همیشه در محل کار ایمن باشد. و فقط به این دلیل که شما راننده پاره وقت هستید به این م،ی نیست که جریمه پاره وقت می پردازید!

جف سابقه رایگان اپلیکیشن‌های وظیفه را در گوگل جستجو کرد و BigRoad آمد.

من BigRoad را انتخاب کردم زیرا دیدم یک شرکت کانادایی است که در واترلو مستقر است و من واقعاً رابط کاربری را دوست دارم. این به من وضعیت وظیفه می دهد و اینکه چقدر زمان باقی مانده تا نیاز به استراحت اجباری داشته باشم. ما رایانه‌های داخلی نداریم، بنابراین این موضوع را برای رانندگان حرفه‌ای مهم می‌دانم.»

«یک روز صبح داشتم بازرسی معمولی‌ام را انجام می‌دادم و اپلیکیشن BigRoad گفت که ساعت کاری من تمام شده است. به دیسپچر نشون دادم مشکلی نبود. اگر سوابق وظیفه‌ام را روی کاغذ انجام می‌دادم، فقط رانندگی می‌کردم و در جاده خطر می‌کردم. برنامه BigRoad این فکر را برای من انجام می دهد. ویژگی بازرسی قبل از سفر آن را سریع و آسان می کند.

«با مدرسه و کار چارتر، زندگی من را بسیار آسان‌تر می‌کند. وقتی وضعیت را تغییر می‌دهم موقعیت مک، من را نشان می‌دهد. می تواند ثابت کند که کجا بودم. حدس و گمان را از معا، حذف می کند. اگر جایی توقف کردم، همانجا در برنامه است.»

من همچنین توانایی انجام یک وضعیت را با یادداشتی برای تمایز بین کار عادی مدرسه و کار منشور دارم. به ،وان مثال، من ‘C’ را برای Charter و ‘R’ را برای عادی قرار دادم. این به دسته‌بندی آن کمک می‌کند، که در پایان هفته و زم، که چک حقوقم را تطبیق می‌دهم بسیار مفید است. گذاشتن یادداشت ها در وضعیت ها عالی است!»

قو،ن دیزی

“آن بچه کوچک مشتری من است”

جف از طرفداران پرشور ایمنی است – بیش از همه، با رانندگان مدرسه – و صبر را بخش بزرگی از کار می داند.

“آهسته باش. اینقدر عجله نکن این کار را درست انجام دهید، حتی اگر والدین منتظر هستند.»

“در رانندگی با اتوبوس مدرسه، بیشتر به آینه های خود تکیه می کنید، سعی می کنید نقطه خطر را پیدا کنید، سر خود را بچرخ،د… اتوبوس های مدرسه به ندرت تصادف می کنند، اما اگر تصادف کنند، در اخبار ساعت شش خواهد بود.”

“این یکی از ایمن ترین روش های حمل و نقل است. رانندگان بسیار خوب آموزش دیده اند و استانداردهای بسیار بالایی دارند. در صورت ،وم برای بازآموزی بازگردانده می شوند.»

مانند بیشتر محرک های تجاری، تقاضا بیشتر از عرضه است. جف اعتراف می‌کند که به دلیل شرایط و ماهیت شغل، به‌ویژه در شیفت‌های کاری، راننده اتوبوس مدرسه بودن دشوار است و جذب افراد بیشتری برای انجام آن چالش برانگیز است.

هشدار دیزی

«این شغل برای همه نیست. همانطور که همیشه می گویم، همه می توانند با اتوبوس مدرسه رانندگی کنند، اما همه نمی توانند راننده اتوبوس مدرسه باشند. این یک ذهنیت خاص می خواهد.»

“این یک کار مهم است – حمل و نقل جوانان. و این یک فرصت عالی برای افرادی است که عاشق رانندگی و حضور در جاده هستند، مانند رانندگان کامیون که دیگر نمی خواهند مسیرهای طول، بین ایالتی را انجام دهند، یا مادران و بازنشستگان خانه نشین. جمعیت شناسی گسترده است و ما باید الهام بخش افراد بیشتری برای انجام این کار باشیم.»

جف همچنین آن را فرصتی برای پس دادن به جامعه می‌داند، زیرا مزایای شغل با پول، اعتبار یا قدرت سنجیده نمی‌شود.

«وقتی بچه‌ای می‌آید و شما را در آغوش می‌گیرد و می‌گوید «تو بهترین راننده اتوبوس مدرسه هستی»، قلبت را آب می‌کند. این در مورد پس دادن است. صادقانه تر است و قدرد، والدین یک مایل بیشتر است.»

“وقتی رانندگان جدید برای اولین بار آن را تجربه می کنند، آن را دریافت می کنند.”

«رانندگان تجاری…مشتریان شما با شما صحبت نمی کنند. اون بچه کوچولو مشتری منه من با بچه ها صحبت می کنم و خیلی با هم کنار می آییم. اینها همان تجربیاتی هستند که اگر زمان و تلاش خود را صرف کنید، می تو،د به دست آورید.

گا،ی هنر دیزی




منبع: https://blog.bigroad.com/blog/interview-with-jeff-niziol-driving-daisy