مشخصات فنی پژو 206 تیپ 5

مقاله مربوط به باتری به باتری را در وبسایت مطالعه نمایید. با دستگاه تستر به صورت قطع میتوان باتری را تست و از سلامت آن اطمینان پیدا نمود. باتری 50 و 55 و 60 آمپر روی 206 به صورت فابریکی قابل نصب میباشد.

  • سلام.ماشین کاملا تمیز و سالمه و تمامی مصرفی ها به موقع تعویض شده.برای اطلاعات کامل لطفا تماس بگیرید.
  • سلام دوست عزیز شما میتونی با دیاگ روشن شدن فن رو روی دمای پایین تر بیارین و اجازه ندید آمپر زیاد بره بالا .هزینش هم تومن میشه من برای 206 خودم که مدل 93 هست و برای داداشم که مدل 89 هست انجام دادم آمپر دیگه بالا نمیره .
  • برند ها دارای یک خط تولید مشابه میباشند و جهت سیاست فروش بالاتر به اسامی مختلف عرضه میشوند.
  • این خودرو یکی از محصولات شرکت ایران خودرو واقع در تهران است و در تیپ‌های مختلفی به بازار وارد شد و با توجه به تیپ و آپشن استفاده شده در خودرو در قیمت‌های مختلفی مورد خرید و فروش واقع می‌شد.
  • البته طی سال‌ های گذشته تغییرات بسیار جزئی در ظاهر این خودرو ایجاد شده است که می ‌توان به تغییر گرافیک داخلی چراغ ‌های عقب، طرح کریستالی چراغ‌ های جلو و طراحی سپر عقب این خودرو اشاره کرد.

از قطعات قرض گرفته شده از رانا می توان به صفحه کیلومتر، دسته راهنما و منتقل شدن بوق از روی فرمان به دسته راهنما اشاره کرد. در ادامه روند داخلی سازی تیپ ۵، فاز ۱ به بازار آمد. به مرور با تعریف برنامه های ارتقای کیفیت محصول در ایران خودرو، عمده نقص‌های فنی تیپ ۵ های ایرانیزه برطرف شد. تیپ2 از نظر کیفی بهتره و هرینه نگهداری کمتری داره. تیپ 5 الان کیفیتش اومده پایین و دیگه اون شتاب قبل رو نداره.

پراید 111

مزیت بزرگ کوییک پلاس اتوماتیک نسبت به پژو 206 تیپ 2، همین جعبه دنده اتوماتیک آن خواهد بود که در استفاده های شهری می تواند کمک بزرگی برای رانندگان باشد و در ترافیک های سنگین زحمت راننده را برای گرفتن کلاچ و تعویض مداوم دنده کم کند. در بخش فنی پژو 206 تیپ 2 پیشرانه تنفس طبیعی 1.4 لیتری با خروجی قدرت 75 اسب بخاری و گشتاور 118 نیوتن متری دارد، اما کوییک پلاس اتوماتیک با بهره مندی از یک پیشرانه 1.5 لیتری می تواند خروجی قدرت 87 اسب بخاری و گشتاور 128 نیوتن متری تولید کند. با این حال اگر کوییک پلاس اتوماتیک را رقیب این خودرو ندانیم، گزینه بعدی کوییک R پلاس با جعبه دنده دستی خواهد بود که علاوه بر پیشرانه خوب و مزیت های دیگر، قیمت کمتری هم نسبت به خودروی پژو 206 تیپ 2 در بازار آزاد دارد که می تواند انتخابی جذاب برای مشتریان جوان باشد. پژو 206 تیپ 2 طبق اعلام شرکت سازنده، طول کلی 3822 میلی متر، عرض 1652 میلی متر، ارتفاع 1432 میلی متر و فاصله بین دو محور 2441 میلی متر دارد که با تمامی تجهیزات خود به وزن خشک حدودا 1024 کیلوگرمی رسیده است. حاصل ارسال این نیرو با استفاده از یک جعبه دنده 5 سرعته دستی به چرخ های جلو، ثبت حداقل شتاب صفر تا صد 14.1 ثانیه و حداکثر سرعت 170 کیلومتر برساعت خواهد بود. به طور جداگانه، پژو 206 تیپ 2 با استانداردهای آلایندگی یورو 4، مصرف سوخت 5 لیتری برای استفاده های خارج از شهر و همچنین مصرف سوخت 8.4 لیتری برای استفاده های شهری دارد.

آیا ایران خودرو تا پایان امسال با پژو ۲۰۶ خداحافظی می کند؟

برای سفرهای خانوادگی طولانی مدت نیز پیشنهاد می شود که از خدمات اجاره خودرو بدون راننده استفاده نمایید و با خودرویی مجهز و راحت خاطره ای خوش از سفرتان، برای خود و خانواده رقم بزنید. برخی ها هم میگن برای خانواده پژو یک بار خرج کنی بهتره تا واسه پراید چند بار در سال خرج کنی . قطعا” ماشینی که دست چند نفر چرخیده وضعیتش فرق داره چون معلوم نیست هر راننده ای چطور با ماشین تا میکنه ضمن اینکه خود من الان ماشین ۱۰ سال پیش رو نمیخرم به همین علت.احتمالا شماهم یکمی بد شانس بودید. 206 مدل 80 که معمولا بدون تیپ بوده و با عنوان تیپ 1 شناخته می‌شود، معمولا این ایراد را پس از چند سال خواهد داشت.

قیمت کارشناسی شده طبق گزارش کامل وضعیت سلامت فنی، بدنه و آپشن‌های خودرو تعیین می‌شود و منجر به خرید خودرو با قیمت منصفانه خواهد شد. کوییک خودرویی هاچ بک است که با داشتن 2 روف لاین ( بار بند ) و گلگیر های پلاستیکی ظاهر آن را شبیه به هاچ بک کراس کرده و می توان آن را با دانگ فنگ اچ سی کراس ایران خودرو مقایسه کرد. ۱- چطور میشه قیمت مدلهای مربوط به سالهای مختلفو فهمید . آیا منبعی هست یا راهی برای محاسبه هست ؟ مثلا سالی یک میلیون از قیمت صفرش کم کنم .