مشخصات فنی پژو 206 تیپ 5-دیزل کاران

قیمت پژو 206 در بازار ایران برای سال‌های 1380 تا 1401 در این صفحه قابل مشاهده است. اگر توان بررسی این اجزا و بخش‌های خودرو را ندارید حتما قبل از خرید خودروی دست دوم، از کارشناسان مجرب خودرو کمک بگیرید. پژو 206، یک ماشین سوپرمینی است که توسط شرکت خودروسازی فرانسوی، یعنی پژو، از سال 1998 ساخته شده است. اوایل دهه 90 میلادی، پژو تصمیم گرفت، مدل 205 خود را با مدلی دیگر جایگزین کند ولی نمی‌خواست این جایگزینی به صورت مستقیم انجام شود.

تا سال ۱۳۹۰ پژو به صورت مستقیم با دریافت پول و ارسال قطعات منفصله به ایران،در روند تولید پژو ۲۰۶ مشارکت داشت از سال ۱۳۹۱ و با شدت گرفتن تحریم‌ها پژو از ایران رفت. مشخصات فنی و امکانات رفاهی تیپ۲ با تیپ ۱ مشترک است.تنها در کابین تفاوت‌هایی را باهم دارند.در واقع با تولید تیپ۲، تیپ۱ برای همیشه از بازار خداحافظی کرد. ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۹۳ دارم همه جوره عالیه فقط دست اندازها خشکه باید چیکار کنم. خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست.

  • پژو ۲۰۷آی ایرانیزه که از نظر ظاهری با طرح متفاوت چراغ‌های جلو و عقب و آینه بغل نسبت به نمونهٔ اصلی قابل شناسایی است.
  • تا پایان سال 1382 تیپ 3 و تیپ 5 پژو 206 هاچبک هم به بازار خودرو ایران آمد و سرانجام با ورود تیپ 6 پژو 206 در سال 1383، تمام تیپ های پژو 206 در دسترس خریداران خودرو قرار گرفت.
  • این تیپ ارتقایافته تیپ 1 است که همچنان تولید می‌شود.
  • بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد.

۲۰۶ تیپ۲ موتور tu3 ۱.۳ لیتری دارد، ترمز چرخ عقب این مدل کاسه‌ای‌ است،شیشه بالابر عقب به صورت دستی است و تنظیم آیینه ها و باز و بست آنها به صورت دستی است. پژو 206 -شامل 6 تیپ است که فقط تیپ های دو ، پنج و شش توسط ایران خودرو تولید می شوند و اگر به دنبال تیپ های دیگر آن هستید باید دنبال نمونه ی دست دوم آن باشید. این خودرو به جهت جذابیت ظاهری ، مصرف سوخت پایین و قابلیت های دینامیکی بالا محبوبیت ویژه ای در ایران به خصوص در میان جوان ها دارد.

مقایسهٔ پژو ۲۰۶ و ۲۰۸ به بهانهٔ عرضهٔ پژو ۲۰۸ در ایران

تا پیش از تحویل خودرو به مشتری هیچ وجهی دریافت نخواهیم کرد. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید. اگر تعداد نفرات خانواده تون ۴ نفر یا کمتر باشه به نظر من ۲۰۶ بخرید. خب همانطوری که میدانید اکثرا می گویند پژو 207 همان 206 است با طراحی کمی تغییر یافته و با قیمتی زیاد تر .

نکات متفرقه راجع‌به پژو ۲۰۶[ویرایش]

شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. تیپ ۲ پژو ۲۰۶ یکی از پر تیراژترین و محبوب‌ترین تیپ‌های ۲۰۶است که از سال ۱۳۹۴روانه بازار ایران شد. این خودرو به دلیل تجهیز به پیشرانه ضعیف‌تر TU3 پژو، قیمت نهایی کمتری در مقایسه با نسخه قدرتمندتر تیپ ۵ دارد. یکی از معایب و ایرادات پژو 206 مخصوصا در مدل های پایین، دسته راهنمای آن است که به کام 2000 معروف است.

علائم و نشانه‌های روی شیشه خودرو

اگر بخواهیم پژو ۲۰۶ را تعریف کنیم باید کلمات «پرطرفدارترین»، «محبوب‌ترین» و «پرفروش‌ترین» را به کار ببریم. این هاچبک فرانسوی نه تنها یکی از پرطرفدارترین محصولات پژو در بازار ایران است، بلکه محبوب‌ترین مدل پژو در فرانسه و دیگر کشورهای جهان محسوب می‌شود. طراحی ساده و گرد بدنه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در کابین خودرو هم دیده می‌شود و هیچ نشانه‌ای از خطوط تند و تیز وجود ندارد.

این تیپ ارتقایافته تیپ 1 است که همچنان تولید می‌شود. فرمان جدید سه شاخه، سیستم صوتی پخش‌کننده CD و نمایشگر تایپ آ که علاوه بر ساعت، تاریخ، اطلاعات سیستم صوتی و هشدارهایی درباره نقص فنی خودرو ارائه می‌دهد از جمله تغییرات این تیپ نسبت به تیپ 1 است. ایران خودرو در سال 84 یک مدل جدید از 206 را در نمایشگاه خودرو فرانکفورت معرفی کرد. این مدل 206 صندوقدار یا 206 اس دی بود و با همکاری ایران خودرو و پژو فرانسه به 39 کشور دیگر صادر شد. شرکت ایران خودرو، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های پژو 206 در جهان است که تولید این اتومبیل را از سال 80 شمسی شروع کرد. این شرکت ابتدا مدل 205 را عرضه می‌کرد در سال 80 آن را متوقف کرده و 206 را جایگزین آن کرد.

همراه مکانیک تلاش کرده تا با ارائه قیمت روز پژو 206، به شفافیت بازار کمک کند، پس همیشه می‌توانید برای مشاهده قیمت پژو 206 به سایت همراه مکانیک مراجعه کنید. این خودرو (که در واقع فیس لیفتی بر روی شاسی و پلت فرم پژو ۲۰۶ محسوب می‌شود) در سال ۲۰۰۹ توسط پژوی برزیل طراحی شد و برای آن دو موتور ۱۱۰۰cc مجله خبری خودرو TU1JP و ۱۴۰۰cc TU3JP در اروپا در نظر گرفته شد. در اواخر همان سال ایران خودرو از آن به عنوان خودرویی جدید با پیشرانه ۱۶۰۰cc TU5JP و با نام «پژو ۲۰۷i» رونمایی نمود. نام این خودرو در اروپا +۲۰۶ و در آمریکای لاتین 207Compact می‌باشد. تجهیزات آن در ایران مطابق با تجهیزات پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و ۶ است.

سایت پدال برگزیده مردم و داوران به عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است. صدای تیک تیک سلام، خودروی ال ۹۰ بعد از باز کردن سوئیچ (قبل از استارت زدن) صدای تیک تیک از زیر کاپوت شنیده می شود…. علت گاز هرز خوردن خودرو درود دلایل گاز بی دلیل خوردن خودرو چی میتونه باشه؟ ماشین من جدیدا بی دلیل گاز میخوره! تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود.