مشخصات فنی پژو 206 تیپ 2 خودرو45

اجاره خودروهای تشریفاتی به لحاظ عمومی کاربردهای کمتری دارد. اما این دلیل بر استفاده کمتر از این نوع خودروها نیست. هیوندایی، برندی بسیار مشهور در سراسر جهان است که کار خود را از چند دهه گذشته آغاز کرد.این شرکت که در رزومه ی خود، با کیفیت ترین و بهترین خودروها و ماش…

  • اگر موارد مصرفی دارید می توانید از باتری دوم در صندوق خودرو استفاده نمائید چون باتری با ظرفیت بیشتر از 60 آمپر در محفظه باتری شما به سختی جا می گیرد.
  • پژو ۲۰۶ هم‌زمان با جام جهانی فوتبال ۱۹۹۸ فرانسه رونمایی و معرفی شد.
  • اما متأسفانه در پژو ۲۰۶های ایرانیزه، هیچ کدام از آپشن های انحصاری پژو را نمی توان نصب کرد.
  • پژو، مدل ۲۰۶ خود را در سال ۱۹۹۸ به بازار معرفی کرد و تولید آن در اکثر کشورها تا سال ۲۰۱۰ ادامه یافت.خودروی ۲۰۶ جزء بهترین خودرو های هاچبک دنیا تا سال ۲۰۱۰ شناخته می‌شود.

درب خودرو با ریموت باز نمی شود و یا سیستم صوتی کار نمی کند. برق پشت آمپر پژو 206 وجود دارد ولی خودرو روشن نمی شود. از عمر باتری 2 سال یا حدود40،000 کیلومتر گذشته است. هر باتری بر روی بدنه خود دارای یک سریال یکتا جهت شناسایی سال و ماه تولید میباشد. خیر، هزینه حمل، نصب و تست باتری در محل کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه دیگری از شما دریافت نخواهد گردید.

علائم و نشانه‌های روی شیشه خودرو

این ماشین تا سال 2010 یکی از بهترین خودروهای هاچ‌ بک در اروپا به حساب می‌آمد و بسیاری از مردم اروپا خرید پژو 206 را به خرید هاچ ‌بک های ارزان‌قیمت دیگر ترجیح می‌دادند. به هر ترتیب تنوع مدل و امکانات 206، این خودرو را در کشورمان نیز به انتخاب اول کسانی تبدیل کرد که بودجه متوسطی دارند و خرید ماشین 206 برایشان یک گزینه مناسب و به‌صرفه محسوب می‌شود. البته در طی سال‌های مختلف تولید چندین تیپ از این ماشین در کشور متوقف شد و در سایر مدل‌ها نیز آپشن‌های متعددی از آن حذف شدند. اما در سال ۱۳۹۵ پیش فروش‌های این خودرو به صورت ایرانیزه آغاز شد و با تغییراتی مثل تغییر گرافیک چراغ‌ها، تغییر طراحی آینه‌ها، اضافه شدن مانیتور مولتی مدیا و تغییر طرح غربیلک فرمان و … می‌توان اشاره کرد و این خودرو تولیدش پس از وقفه ای چندساله ادامه یافت.

مشکلات بخاری در هوای سرد و راهنمای کامل حل آنها برای روزهای سرد و یخبندان

همیشه در ارائه قیمت مناسب و کیفیت عالی در این حوزه پیشرو بوده ایم. شما می توانید به راحتی خدمات کرایه خودرو کافه رنت را در ایران و تقریباً در هر شهر بزرگ و مقصد گردشگری در سراسر خاورمیانه پیدا کنید. ما در مکان های مناسبی مانند فرودگاه ها، ایستگاه های قطار، بنادر کروز و هتل ها و… نیز ماشین اجاره می دهیم، خودرو های کافه رنت به دو دسته کلی لوکس و اقتصادی تقسیم بندی شده است که در روشهای مختلف در اختیار مشتریان عزیزمان قرار می گیرد. از دلایل اصلی برای اجاره کردن این خودرو می توان به امکانات رفاهی بسیار مناسب آن مانند سیستم ضد سرقت ایمو لایزر، کنترل سیستم صوتی خودرو از پشت فرمان، حس گر پارک عقب خودرو و تعبیه چراغ های مخصوص تاریکی هوا اشاره نمود. پژو ۲۰۶ به دلیل مزایایی از جمله ظاهر جذاب، مصرف سوخت کم و هندلینگ مناسب نه‌تنها در ایران بلکه در تمام دنیا جزو پرفروش‌ترین خودروها بوده و یکی از بهترین خودروهای کمپانی پژو است.

این خودرو به دلیل تجهیز به پیشرانه ضعیف‌تر TU3 پژو، قیمت نهایی کمتری در مقایسه با نسخه قدرتمندتر تیپ ۵ دارد. طراحی ساده و گرد بدنه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در کابین خودرو هم دیده می‌شود و هیچ نشانه‌ای از خطوط تند و تیز وجود ندارد. در مرکز داشبرد نمایشگر کوچک دیجیتال، ورودی‌های تهویه مطبوع، سیستم پخش و دکمه‌های کنترل تهویه مطبوع قرار دارد و داشبرد را به دو قسمت مساوی و قرینه تقسیم کرده است. بیشتر از دو دهه از طراحی پژو ۲۰۶ می‌گذرد و هر چند کمی قدیمی شده اما همچنان جزو صدر نشینان بازار خرید و فروش خودرو است. مشاهده می‌کنید که در زمینه شتاب و سرعت، تیپ پنج و صندوق‌دار، بهتر از تیپ ۲ عمل می‌کنند.