مشخصات فنی پژو 206 تیپ 2 + آخرین قیمت کاربلد

همین باعث شده تا انتخاب بهترین لاستیک ها برای پژو 206 کمی سخت باشد. ظرفیت استاندارد باتری خودروی شما ۵۰ آمپر بوده و باتری بیشتر از این نمی توان روی خودروی شما نصب کرد چون برای محفظه باتری خودروی شما مناسب نبوده و احتمال آسیب رساندن به لوازم جانبی از جمله کامپیوتر خودروی شما را دارد. باتری اصلی خودروی شما 50 آمپر می باشد و باتری های 55 و 60 آمپر هم با توجه به نیاز برقی خودروی شما قابل نصب است. باتری 55 آمپر می تواند یک گزینه ی مناسب برای خودروی شما باشد. نصب باتری 74 آمپر برای خودروی 206 آمپر درست نمی باشد و اختلاف آمپر 24 آمپری نسبت به باتری استاندارد این خودرو ( 50 آمپر ) برای دینام این خودرو زیاد است. اگر باتری 60 آمپر ساعت جوابگو نبود در نهایت با اغماض باتری 66 آمپر پیشنهاد می شود.

  • اما در دوران برجام و بازگشت پژو هم، ایران خودرویی‌ها دیگر علاقه‌ای به تولید دوباره تیپ ۶ از خود نشان ندادند و این بار جعبه دنده AL4 را تنها برای قرار دادن بر روی ۲۰۷ i اتوماتیک وارد کردند.
  • پژو 206 از موتور مشهور 2 سلیندری 1.4 لیتری استفاده می کند.
  • فیات یکی از شرکت های خودروسازی در دنیاست که در سال 1889 فعالیت خود را در کشور ایتالیا آغاز نموده است.
  • من پژو ۲۰۶ مدل ۹۸ دارم صفر خریدم ازشرکت ایران خودرو باتری که روش هست نشانگر یا چراغ سبز روش نداره.

شاید وقتی پژو، مدل ۲۰۶ را روانه بازار اروپا می‌کرد، در بهترین حالت انتظار داشت بتواند به عنوان رقیبی قابل احترام در کلاس جهانی هاچ‌بک‌ها ظاهر شود. اما بدون شک انتظار نداشت که این خودرو هاچ‌بک به یکی از برترین محصولات تاریخ این شرکت بدل شده و رکورد‌های متعدد در زمینه تیراژ تولید و محبوبیت در سطح جهانی را بشکند. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود.

تغییرات قیمت

تعویض لاستیک‌های فرسوده به واسطه‌ی خطر آفرینی که برای جان سرنشینان دارند باید در اولویت رسیدگی به خودرو لحاظ شود. در ادامه پس از بررسی سایز لاستیک مناسب پژو ۲۰۶ انواع لاستیک‌های ایرانی و خارجی را نیز معرفی خواهیم کرد. خرید 206 با توجه به قیمت و امکانات فنی آن، یکی از گزینه‌های همیشگی خانواده‌های ایرانی در دو دهه گذشته بوده است. این خودرو از سال 1380 در کشور تولید شد و از همان موقع طرفداران بسیار زیادی در بازار ایران پیدا کرد. خودروی جوان‌پسند فرانسوی فراز و نشیب بسیاری را در روند تولید خود در ایران تجربه کرد و گاهی نوسانات قیمتی آن صاحبانش را به سمت فروش پژو 206 سوق داد.

پژو 206 SD V8، مدل ۱۳۹۳

سلام دوست عزیز در خودروهای پژو 206 و 207 مدل های 96 به بعد فضای باتری کم شده و فضا برای باتری بزرگتر وجود ندارد. البته با کمی تغییر میشه باتری 55 و 60 آمپر نصب کرد. سلام دوست عزیز شما میتونید باتری با آمپر های 50، 55 و 60 روی ماشینتون نصب کنید. در بین باتری های ایرانی برند سپاهان باتری کیفیت، گارانتی و ارزش خرید بالایی دارد.

این ماشین آپشن مخفی هم داشت،قفل در داخل گلوباکس،که متاسفانه در برخی از پژو ها دیده نمی شه. من نداشتم ولی این مدل به گفته تعریف دوستان خیلی عالی و کمیاب هستش. الان ۳ ماه یاد اون روزهای جلو تعمیرگاه میوفتم و میگرخم راستش از یه سو از پراید خسته هستم و از سویی میترسم.