مشخصات فنی پژو پارس خودرو45-دیزل کاران

الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید. قیمت پژو 405 SLX باتوجه به معاملات واقعی روزانه انجام شده در بازار مشخص می‌شود. نخستین نشان‌واره پژو که در آن از طرح شیر استفاده شده بود، برای تیغه اره‌ها و وسایل فولادی این شرکت، طراحی شد. در سال ۱۸۵۰ برای نخستین بار، لوگوی شیر برای شرکت برادران پژو دیده شد.

  • از جدیدترین تغییرات قوانین و اخبار صنعت بیمه اطلاع یابید و با آگاهی کامل، بیمه مورد نیازتان را خریداری نمایید.
  • امروزه شرکت پژو از زیرمجموعه‌های گروه پی‌اس‌ای (پژو سیتروئن) محسوب می‌شود.
  • شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.
  • قیمت پژو 405 SLX در بازار ایران برای سال‌های 1388 تا 1400 در این صفحه قابل مشاهده است.

پژو 405 با این مشخصات فنی رقیبانی مانند رانا و سمند SE دارد که هر دو خودرو عملکرد فنی بهتری نسبت به 405 ارائه خواهند داد. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. سمند LX -یکی دیگر از تیپ های پر طرفدار از سری خودروی سمند است که در سال 1383 تولید شد. در این مدل از موتور XU7 پژو 405 GLX استفاده شده بود ولی از آنجایی که خانواده های ایرانی به دنبال خودرویی ایمن با مصرف سوخت پایین هستند ادامه مطلب…

قیمت پژو 405 خودرو صفر وکارکرده

در سال ۱۹۰۱ توانست با تولید موتوری با حجم ۶۵۲ سی‌سی، قدرت ۵ اسب بخار، یک سیلندر و ظاهر سنتی، برنده مسابقات بهترین مدل آن سال شود. پژو نخستین شرکتی بود، که تایرهای لاستیکی را بر روی خودروهای خود نصب کرد و در سال ۱۸۹۵ تایرهای بادی را بر روی آن‌ها قرار داد. در سال ۱۸۹۶ پژو نخستین موتور خود را بدون کمک گوتلیب دایملر تولید کرد و پس از آن پیشرفت‌های مختلفی مانند امکان‌پذیری انتقال قوای محرکهٔ زیر خودرو به درون کاپوت حاصل شد و خودرو به‌معنای امروزی آن، شکل گرفت.

واقعیت هم دور از این نیست، پژو 405 با ظرافت کمی طراحی شده و سادگی و تخت بودن اجزای مختلف آن، هیچ جذابیت برای قشر جوان ندارد. زمان نگاه کردن به چهار طرف پژو 405، به راحتی می‌توان به سادگی بیش از حد آن پی برد. برای نمای کناری و درهای آن هیچ حجم‌دهی و انحنایی در نظر گرفته نشده است.

پژو پارس LX

پژو 405 ورود خوبی به بازار ایران داشت و توانست از نبود تنوع ماشین در بازار خودرو ایران در دهه 70 نهایت استفاده را کرده و فروش خوبی بدست آورد. اما با گذشت زمان بدلیل ظاهر زمخت و بیش از حد یکدست پژو 405، جوانان تمایل کمتری برای خرید آن داشتند و استقبال از این پیرمرد فرانسوی کمتر مجله خبری خودرو شد. قیمت پژو 405 SLX در بازار ایران برای سال‌های 1388 تا 1400 در این صفحه قابل مشاهده است. رانا به معنی رونده نام سومین خودروی ملی است که اولین تیپ آن بر اساس پژو 206 اس دی با نام رانا EL در ایران خودرو تولید شد و اکنون فقط تیپ دو این خودرو با نام رانا LX تولید می شود.

مجله بیمه دات کام، راهنمای کامل به‌روزترین اطلاعات و اخبار بیمه و اینشورتک در کشور است. از جدیدترین تغییرات قوانین و اخبار صنعت بیمه اطلاع یابید و با آگاهی کامل، بیمه مورد نیازتان را خریداری نمایید. کابین 405 هم بسیار ساده طراحی شده و نکته قابل توجهی در آن وجود ندارد. در طراحی داشبورد همچنان دریچه‌های تهویه به شکل مستطیلی و ساده است و نمای قدیمی دارد. البته ایران خودرو در سال‌های اخیر قبل از توقف تولید 405، از شاخصه‌های به روزتری در داخل کابین استفاده کرد و خصوصاً غربیلک فرمان دو شاخه آن را که دیگر خیلی قدیمی شده بود با یک غربیلک جدید جایگزین کرد. در ضمن، پنل کیلومتر شمار را هم از نو طراحی کرد و نمایی جالب‌تر برای این خودرو به وجود آورد.

خانه | تعرفه تبلیغات | همکاری با ما | تماس با ما فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت.

برای پاسخ به تقاضای فروش اقساطی پژو 405، سپندخودرو بهترین شرایط خرید 405 اقساطی را به شما ارائه خواهد داد. بهترین راه خرید اقساطی ماشین پژو 405 SLX، استفاده از شرایط فروش اقساطی سپندخودرو است. در ادامه لیستی از مشخصات فنی هر دو مدل پژو 405 GLX و 405 SLX را در قالب یک جدول برای شما آورده‌ایم.

برای کنسول میانی خودرو پژو 405 همه امکانات اولیه و مورد نیاز در نظر گرفته شده است. دو دریچه کولر / بخاری، پنل ساعت و کلیدهای خاموش و روشن، پنل تنظیمات کولر و بخاری، پنل سیستم صوتی و جای سیگاری روی این کنسول جاسازی شده‌ و دسترسی به آنها بسیار راحت است. فضای کابین پژو 405 از نکات مثبت آن است و فضای کافی را در اختیار سرنشینان جلو و عقب می‌گذارد. متاسفانه مواد سازنده ادوات داخل کابین از کیفیت چندان مطلوبی برخوردار نیست که این امر در اکثر خودروها تولید داخل مشاهده می‌شود.

در زمان بحران مالی، فروش شرکت بسیار کاهش یافت، اما شرکت توانست نجات پیدا کند. در سال ۱۹۳۳ این شرکت مدل پژو ۴۰۲ را روانه بازار کرد که نخستین مدلی بود که سقف آن قابلیت جمع شدن داشت. مدل جدید سال ۱۹۲۹، پژو ۲۰۱ ارزان‌ترین خودرو در بازار فرانسه و مدلی بود که علامت تجاری پژو را دارا بود. مدت بسیاری از این شکوفایی پژو نگذشته بود، که در دهه ۱۹۳۰ میلادی دوران رکود اقتصادی آغاز شد. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.