مشخصات فنی پراید ۱۳۱ خودرو45

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکیو دانلود کتاب صوتیاست که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و…

  • این ماشین اصلا ارزش نداره ادم نظر بده در موردش چه برسه این خودروساز 10 ساله ولش نمیکنه چرا؟…..
  • شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد.
  • این شاسی بلند کـه در نسل سوم خود توانسته بود از هویت خشن قبلی کمی فاصله بگیرد.
  • این موتور می تواند حداکثر قدرتی معادل ۶۳ اسب بخار در ۵۲۰۰ دور در دقیقه را تولید کند.
  • تازه همیشه کلی تخفیف هم روی بیمه‌های مختلف دارن که حس خوبی از خرید به آدم می‌ده.

پراید-در سال 1986 به سفارش شرکت فورد توسط شرکت مزدا خودرویی ساخته شد که در ژاپن با نام مزدا 121 و در آمریکا با نام فورد فستیوا شناخته میشد. خط تولید این خودرو در سال 1987 به کره رسید و توسط شرکت کیا ، با نام کیا پراید تولید میشد تا اینکه در سال 2001 خط تولید کیا پراید به شرکت سایپا فروخته شد ادامه مطلب… بنابر اعلام شرکت سایپا تولید مدل‌های ۱۳۲، ۱۱۱ و ۱۳۱ به‌ترتیب در دی ۱۳۹۸، اردیبهشت ۱۳۹۹ و تیر ۱۳۹۹ متوقف شد و خودروهای تیبا، ساینا و کوییک جایگزین مدل‌های پراید شد. قابل ذکر است که بعد از سال ۸۹ که پراید ها نیز موظف به نصب سیستم abs شدند کامپیوتر abs نیز بر روی ماشین ها قرار گرفت و محل قرارگیری آنها نیز داخل محفظه موتور چسبیده به بدنه ی کابین سمت راننده می باشد . در صورت مفقودی بیمه‌نامه شخص ثالث، باید با در دست داشتن کارت خودرو و کارت شناسایی به نمایندگی صادرکننده بیمه مراجعه کرد.

ایران تنها کشور جهان است که موفق به ساخت این دستگاه شده

این خودرو کـه امکان اندکی در مقایسه با مدل‌هاي وارداتی هم رده داشت، از شاسی و پلتفرم سری T. امکانات خودرو مثل سیستم تهویه، سیستم پخش CD خور، شیشه بالابر برقی چهار در، گرمکن شیشه عقب درکنار مصرف اندک سوخت و استهلاک پایین، سی یلو را سریعا بـه یکی از اولین خودرو‌هاي موفق کره‌اي بازار ایرانی تبدیل کرد. اولین خودرو مونتاژی توسط کرمان موتور کـه هنوز هم خاطره خویش در یاد تعداد زیادی از خریداران مانده اسـت. سدان کوچک کره‌اي کـه طرحی مدرن و جذاب در اتاق و بدنه داشت، از ابتدای سال ۱۳۷۵ وارد خط تولید شد ودر زمانی کوتاه، بـه رقیبی برای پژو ۴۰۵ تبدیل شد. سال 1389 با توقف تولید مدل نسیم، سایپا مدل 111 را عرضه کرد کـه بازار هاچبک هاي ارزان قیمت را از دست ندهد. این مدل در واقع 132 اي بود کـه هاچبک شده بود؛ طراحی مشترک دماغه و کابین خودرو با این تفاوت کـه خودرو هاچبک بود.

نظر بدهید

این محصول پراید همانند سایر مدل ها مورد استقبال ایرانیان واقع شده و مردم ادامه مطلب… در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی. خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود. برای مشاهده و خرید ایسیو پراید دوگانه M7.4.11NG از فروشگاه اینترنتی ایسیو بانک بر روی دکمه زیر کلیک کنید. Ssat در سال های ۹۵ به بعد بر روی بعضی از پراید ها نصب شده است که داری دو مدل سیستم ضد سرقت می باشند. سیم کشی های این سیستم ها کاملا مجزا و متفاوت می باشند و نمیشود به جای یکدیگر مورد استفاده قرار گیرند.

دریافت مشاوره رایگان

سپر جلو و عقب «همرنگ بدنه»، چراغ ها، درب کاپوت و صندوق، زه همرنگ روی درها درکنار طراحی جدید داشبورد و رو درها در داخل کابین بود. در 132 قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ هاي جلو وجود داشت و مه شکن عقب نیز بر روی این مدل نصب شد. این دو مدل پراید از نظر فنی هیچ تفاوتی باهم ندارند؛ به‌طوری‌که باید مشخصات فنی ۱۳۱ را کاملا کپی کرد و با عنوان مشخصات فنی پراید ۱۳۲ درج نمود. موتور پراید ۱۳۱ با حجم ۱۳۲۳ سی‌سی ۴ سیلندر و ۸ سوپاپه است که قدرتی معادل ۷۱ اسب بخار تولید می‌کند و عدد ۱۰۸ نیوتن متر در برابر گشتاور آن به ثبت رسیده است. برای دانلود قانونی کتاب راهنمای کامل خودرو پرایدو دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

این ماشین اصلا ارزش نداره ادم نظر بده در موردش چه برسه این خودروساز 10 ساله ولش نمیکنه چرا؟….. سازمان پزشکی قانونی ایران خودروهای خانواده پراید را رکورددار آمار تلفات حوادث رانندگی دانسته‌است. الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید. بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید. در خودرو های تک سوز مدل ۸۸و۸۹و۹۰و۹۱و۹۲ کامپیوتر پراید که سمت شاگرد زیر داشبورد نصب میشود بوش m7.9.7 است و دوگانه ها نیزm7.4.11 می باشد .

پراید 131 -را میتوان نسخه فیس لیفت و جایگزین پراید صبا دانست. تغییرات پراید 131 نسبت به پراید صندوقدار در سپر جلو و تغییر مکان چراغ های راهنما بعلاوه اضافه شدن امکاناتی مانند ABS ، فرمان هیدرولیک و ایربگ اشاره کرد. این خودرو تا کنون در 6 تیپ EX– SX– SL – LE – TL و SE تولید شده است که تیپ SE کاملترین تیپ پراید 131 است ادامه مطلب…

در آمریکای شمالی توسط شرکت فورد با نام فورد فستیوا تولید شد و بـه فروش رفت. این مدل همچنین با نام پراید از ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۰ توسط کیا موتورز در کره جنوبی تولید شد ودر سال ۲۰۰۱ خط تولید آن بـه سایپای ایران فروخته شد. اما واقعیت این است که همین ارزان‌ترین خودروی ایرانی، یعنی قیمت پراید ۱۳۱ این روزها بالغ بر صد میلیون تومان است. آن هم در شرایط تورم بسیار شدیدی که بر بازار ما سایه افکنده و حقوق‌های اندکی که با افزایش ناچیزی مواجه شده‌اند. درحالی‌که ارزش پول هر روز دچار نوسان می‌شود و ممکن است با سرمایه فعلی نتوانید یک سال دیگر برای خرید اقساطی پراید ۱۳۱ اقدام کنید.