مزایده خودرو دولتی ومزایده ماشین کارکرده ایران مزایده مزایده خودروهای خارجی-دیزل کاران

بیش از دو دهه از ورود پژو پارس به بازار ایران می‌گذرد و همچنان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خرید خودرو برای مشتریانی است که بودجه‌های خیلی بالایی ندارند و به دنبال یک سدان جادار می‌گردند. به همین دلیل است که بازار دست دوم پارس پررونق است و اگر قصد فروش خودرو را داشته باشید، سریع مشتری پیدا می‌کنید. سمند LX، سورن ELX، دنا و برلیانس H330 رقیبان پژو پارس در بازار ایران به شمار می‌آیند. مجله خبری خودرو پژو پارس در طول دو دهه‌ای که روی خط تولید ایران خودرو قرار دارد، ظاهر خود را حفظ کرده و با این حال، همچنان یکی از خودروهای پرفروش بازار کشور است. با اینکه از نظر طراحی و امکانات پژو 405 خودرویی مدرن و امروزی نیست ولی افراد بسیاری به دنبال فروش اقساطی پژو 405 تحویل فوری هستند. سپندخودرو شرایطی را به وجود آورده تا امکان فروش اقساطی پژو 405 برای همه متقاضیان وجود داشته باشد.

تارا اتوماتیک هم که در روزهای گذشته با افزایش قیمت قابل‌توجهی همراه شد، امروز هم با افزایش 11 میلیون تومانی نسبت به دیروز به نرخ 700 میلیون تومان رسید. خودرو دنا معمولی هم که روزها بود که با ثبات قیمت همراه شده بود، امروز با 10 میلیون تومان افزایش قیمت همراه شد. این خودرو هم‌اکنون با قیمت 513 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.

  • قیمت خودرو صفر داخلی روز پنجشنبه، 24 آذر ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.
  • تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود.
  • موتور بخار استفاده شده در این خودرو، سنگین بود و حجم بسیاری را نیز اشغال می‌کرد، همچنین مدت زمان بسیاری برای گرم‌شدن، لازم داشت.
  • SLX که در 1388 به بازار آمد، دارای چراغ کریستالی، اضافه‌شدن مه‌شکن و اسپویلر درب صندوق بود و همچنین داشبورد، صفحه کیلومتر و سردنده آن هم مجددا طراحی شد.

روی هم رفته پژو 405 به دلیل مزایایی همچون هزینه پایین تعمیر و نگهداری و در دسترس بودن قطعات و خدمات پس از فروش خوب همواره مورد توجه مشتریان بوده است. مشخصات فنی پارس تندر نام خودرو پارس تندر کشور سازنده ایران سال (طراحی) 1391 مشخصات… با این حال، طراحی متفاوت سپرها و چراغ‌ها موجب شده تا پژو پارس در مقایسه ۴۰۵ جذاب‌تر و زیباتر دیده شود. همچنین خطوطی روی کاپوت اضافه شده تا شمایل عضلانی‌تری در مقایسه با ۴۰۵ به آن داشته باشد. زه روی درها پهن‌تر شده و از سادگی نمای جانبی کم کرده است و به جز این مورد، فرقی بین ظاهر پژو پارس و پژو ۴۰۵ از کناره‌ها مشاهده نمی‌شود.

پیشرفت‌های بعدی به این صورت بود که موتور به بخش جلوی خودرو منتقل شد و رینگ‌ها به ماشین اضافه شدند و خودروها به خودروهای مدرن شباهت پیدا کردند. پژو پارس اتوماتیک که ماه گذشته در قیمت 500 میلیون تومان ثابت مانده بود، امروز در قیمت 560 میلیون تومان در بازار خودرو کشور به فروش می‌رسد. اما پژو 405 که در حال حاضر تحت عنوان GLX به فروش می‌رسد، یک پیشرانه 4 سیلندر 1761 سی سی دارد که قادر است 100 اسب بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 153 نیوتن متر در 3000 دور دقیقه تولید نماید. نیروی تولید شده خودرو توسط یک گیربکس 5 سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. طبقه اعلام شرکت تولید کننده، پژو 405 با وزن 1100 کیلوگرمی خود به 11 ثانیه نیاز داشته تا از شتاب صفر به صد برسد.

خرید و فروش پژو 405

پژو 405 -خودرویی است که در سال 1988 عنوان بهترین خودرو را در اروپا داشته است و به دلیل مصرف سوخت پایین و قیمت مناسب از خودروهای محبوب ایرانیان بوده و هست. تجهیزاتی ماننند موتور انژکتوری، شیشه های برقی، کولر، فرمان هیدورلیک و آینه های برقی از جمله دلایل محبوبیت این خودرو در دهه 1370 است ادامه مطلب… یکی از اتومبیل‌های پرفروش در ایران، پژو 405 است که توسط شرکت خودروسازی ایران خودرو در بازار داخلی عرضه می‌شود. این محصول که متعلق به شرکت فرانسوی پژو است سال 1987 در اروپا تولید شد. در پی قرارداد همکاری پژو و ایران خودرو، پژو 405 تقریباً با توقف تولید در اروپا به ایران راه یافت.

از سال 1390 نیز پیشرانه 1.6 لیتری پژو 206 تیپ پنج نیز برای مدل SLX قابل سفارش شد درحالیکه پیشرانه مدل GLX آن چه در نسخه بنزینی و چه در نسخه دوگانه‌سوز همچنان از نوع 1.8 لیتری است. در سال ۱۸۹۶ نخستین موتور درون‌سوز توسط شرکت پژو ساخته شد و دیگر نیازی به خرید موتور از دایملر نبود. نخستین مدل موتور ۶ کیلووات قدرت داشت، به‌صورت افقی در عقب قرار می‌گرفت و در پژو تیپ ۱۵ نصب شد.

پژو 206 تیپ 3 صفر

امروزه شرکت پژو از زیرمجموعه‌های گروه استلانتیس محسوب می‌شود[۱] و همچنان به‌عنوان بزرگترین شرکت خودروسازی فرانسه و دومین خودروساز بزرگ اروپا به‌شمار می‌آید. ایکاپ، برای عرضه مدل های بروزتر این شرکت در ایران به صورت وارداتی و مونتاژی به توافق رسیدند. کلیه حقوق برای ایران جیب محفوظ بوده و استفاده از اخبار و قیمت ها با ذکر منبع و درج لینک مربوطه مجاز می‌باشد. بهاي فروش شامل هزينه هاي ماليات ( بر مبناي 9% ) و عوارض ارزش افزوده شماره گذاري و بيمه شخص ثالث ( 640 ميليون ) و حق گارانتي است.

پژو 405 GLX بنزینی، مدل ۱۳۸۹

اما کیفیت ساخت کابین جدید جالب نبوده و در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر که از مواد نرم ساخته می‌شد، کم‌کیفیت‌تر شده است. پژو پارس مثل دیگر سدان‌های ایران خودرو یک مدل دوگانه‌سوز هم دارد که از یک پیشرانه ۱.۸ لیتری بنزینی گازی استفاده می‌کند و با سوخت CNG فقط ۸۳ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. موتورهای ۱.۸ لیتری XU7 و XU7P و ۱.۶ لیتری TU5 و ۱.۹ لیتری XUM قدرت مدل‌های مختلف پژو پارس را تامین می‌کند. جعبه دنده دستی ۵ سرعته وظیفه انتقال نیرو به ۱۰ تیپ پارس را برعهده دارد و فقط یکی از تیپ‌های این خودرو با گیربکس اتوماتیک ۴ سرعته در بازار موجود است.