مزایا و معایب پژو 206 چیست ؟ گواهیران

مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. فیات یکی از شرکت های خودروسازی در دنیاست که در سال 1889 فعالیت خود را در کشور ایتالیا آغاز نموده است. این غول خودروسازی تا به الان توانسته است عناوین… با مشکل هیدرولیک مخالفم چون بعد از ١٣ سال من فقط روغن هیدرولیک عوض کردم.

  • همین باعث شده تا انتخاب بهترین لاستیک ها برای پژو 206 کمی سخت باشد.
  • حاصل ارسال این نیرو با استفاده از یک جعبه دنده 5 سرعته دستی به چرخ های جلو، ثبت حداقل شتاب صفر تا صد 14.1 ثانیه و حداکثر سرعت 170 کیلومتر برساعت خواهد بود.
  • فراموش نکنید که در خرید لاستیک برای خودروی خودتان همیشه به این نکته توجه کنید که لاستیک مناسب تمام فصول را خریداری کنید تا نگران عملکرد آن در فصل‌های مختلف نباشید.
  • این خودرو به دلیل تجهیز به پیشرانه ضعیف‌تر TU3 پژو، قیمت نهایی کمتری در مقایسه با نسخه قدرتمندتر تیپ ۵ دارد.

نمونه سقف شیشه ای (پانوراما) این خودرو هم در سال ۱۳۹۷ معرفی اولیه شد و نخستین سری آن قرار است در سال ۱۳۹۹ عرضه شود. و یکسری چیزای عجیب و غریب که 206 رو ایرانیزه کردن.خودم مدل 93 رو 27 فروختم به بنگاه که البته رو دست 28 به بالا هم میشه فروخت.در مجموع به نظر خودم 206 باز از سمند و 405 و اینا بهتره.سواری لذت بخش تری داره. پژو ۲۰۶ هم‌زمان با جام جهانی فوتبال ۱۹۹۸ فرانسه رونمایی و معرفی شد.

پژو،206،تیپ 5 مدل 87

ببخشید زیاد نوشتم.حالا خودتون انتخاب کنید.هرچند منم خودم یه ماشین ایرانی بازم سوار میشم . مدل قبل 89 تا 89 بعضی قطعات فرانسویه بعد از اون فرانسوی نیست. سلام به نظر من 206 ماشین خیلی خوبیه فقط خیلی کوچیکه، sd هم که خیلی زشته.

شرایط لازم برای اجاره پژو 206

ایران خودرو هم به سرعت دست به کار شد و با همکاری شرکت های چینی نمونه جدید موسوم به پژو ۲۰۶ ایرانی را به تولید رساند. پژو 206 -شامل 6 تیپ است که فقط تیپ های دو ، پنج و شش توسط ایران خودرو تولید می شوند و اگر به دنبال تیپ های دیگر آن هستید باید دنبال نمونه ی دست دوم آن باشید. این خودرو به جهت جذابیت ظاهری ، مصرف سوخت پایین و قابلیت های دینامیکی بالا محبوبیت ویژه ای در ایران به خصوص در میان جوان ها دارد.

به نظرم این ماشین فقط واسه دونفر ساخته شده و ظرفیت خانواده نداره. یکی از دوستام که مسئول کیفیت مهرکام پارس(زیرمجموعه ایرانخودرو)بودش همیشه از کیفیت فریمهای فلزی داشبورد ما شکایت داشت و میگفت بعضی از قطعات جوش شده به شاسی داشبورد کمه(منظورش این بود که در حمل ونقل از شاسی فریم کنده میشه)! پژو ۲۰۶ تیپ ۲ خودرویی است که دو دهه روی خط تولید ایران خودرو قرار دارد و از همان تجهیزات و امکانات اوایل دهه هشتاد استفاده می‌کند. نوع و سبک طراحی بدنه ماشینپژو ۲۰۶ باعث شد این خودرو جزو پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین خودروهای بازار ایران باشد. بدنه گرد و تخم مرغی شکل این هاچبک کوچک کار دست جرارد والتر است و بر اساس زبان طراحی پژو در اواخر دهه ۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ طراحی شده است.

۲۰۷ سقف شیشه ای در دی ۱۳۹۷ در نمایشگاه تهران رونمایی شد. پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای نهایتاً در سال ۱۳۹۹ عرضه شد. سقف این خودرو از نوع سانروف یا پانوراما نیست اما به غلط و به اصطلاح بازاری، پژو ۲۰۷ پانوراما نامیده می‌شود. سقف این خودرو در واقع از نوع مونروف است و باز نمی‌شود. پژو ۲۰۷ از بدو تولد در ایران با رینگ آلومینیمی سایز ۱۴ به نام «تورنادو» عرضه می‌شد که این رینگ ساخت فرانسه است اما در سال ۱۳۹۷ از لیست تجهیزات استاندارد این خودرو حذف گردید و رینگ فولادی (قالپاق) و رینگ پنج پر شمشیری جایگزین آن شدند. پژو ۲۰۷ در تابستان سال ۱۳۹۹ مجهز به فرمان برقی شد.

پژو ۲۰۶ یکی از شناخته ترین و محبوب ترین خودرو های بازار داخلی است.در این مقاله قصد داریم تمام تیپ‌های تولید شده این خودرو را به صورت کامل معرفی کنیم.اما قبل از معرفی تیپ‌های مختلف این اتومبیل به معرفی کلی این محصول موفق و محبوب می‌پردازیم. سلام اقا حمید.به نظرمن بفروش ویه تیپ2مدل89-90بگیر دست دوم تمیز.من دووستم یه 206 تیپ5داره مدل95داره 7ماهه خریده 3میلیون تا الان خرج کرده.من خودم یه تیپ2 مدل 89 دارم واقعا راضیم از نظر شتاب هم خوبه. تیپ ۲ پژو ۲۰۶ یکی از پر تیراژترین و محبوب‌ترین تیپ‌های ۲۰۶است که از سال ۱۳۹۴روانه بازار ایران شد.