ماشین پژو 405 SLX بررسی مشخصات فنی انواع خودروهای ایرانی و خارجی در مسترکاردان

برعکس طراحی ظاهری، در سال‌های اخیر تغییراتی روی طراحی داخلی پژو پارس انجام شد که می‌توان به طرح جدید داشبرد، غربیلک فرمان، کیلومترشمار و رودری‌ها اشاره کرد. طراحی داشبرد جدید پژو پارس نسبت به گذشته بهتر شده و غربیلک فرمان و کیلومترشمار نیز هماهنگ با داشبرد عوض شده‌اند. اما کیفیت ساخت کابین جدید جالب نبوده و در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر که از مواد نرم ساخته می‌شد، کم‌کیفیت‌تر شده است. پژو پارس در طول دو دهه‌ای که روی خط تولید ایران خودرو قرار دارد، ظاهر خود را حفظ کرده و با این حال، همچنان یکی از خودروهای پرفروش بازار کشور است. برای کنسول میانی خودرو پژو 405 همه امکانات اولیه و مورد نیاز در نظر گرفته شده است. دو دریچه کولر / بخاری، پنل ساعت و کلیدهای خاموش و روشن، پنل تنظیمات کولر و بخاری، پنل سیستم صوتی و جای سیگاری روی این کنسول جاسازی شده‌ و دسترسی به آنها بسیار راحت است.

  • پژو در سال‌های ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۰ به‌طور مداوم در رالی معروف پاریس داکار قهرمان شد.
  • از سال 81 این دو موتور حذف شدند و موتور XU7 1.8 لیتری انژکتوری به جای آن‌ها قرار گرفت.
  • در سال ۱۹۷۸ شرکت پژو سیتروئن واحد اروپایی کرایسلر را به دلیل بحران‌های ایجادشده در این شرکت، از آن خود کرد.
  • پژو پارس یا پژو پرشیا فیس لیفتی از پژو ۴۰۵ است که در آن در بخش‌های سپر جلو و عقب، جلوپنجره، در کاپوت، چراغ‌های جلو و عقب و در صندوق عقب نسبت به ۴۰۵ تغییر بافته‌است.
  • گروه خودروبانک با شعار “دسترسی به بهترین انتخاب” تلاش دارد از طریق این وبسایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند.

در نمایشگاه خودرویی پاریس ۲۰۰۶ با موتوری ۵.۵ لیتری و با قدرتی حدود ۷۰۰ اسب‌بخار به نمایش درآمد. مانند تمام خودروهای به روز دنیا از فیبرکربن ساخته شده است .این اتومبیل نیروی خود را از یک موتور ۱۲ سیلندر وی – شکل و ۴۸ سوپاپه به حجم ۶ لیتر به قدرت ۵۰۰ اسب بخار می‌گیرد که به صورت طولی در پشت محور جلو نصب شده است. به گونه‌ای طراحی شد که سامانه‌های کمک راننده و رایانه‌ای در آن جای بگیرد.

پژو موفقیت‌های بسیاری در مسابقات رالی بین‌المللی کسب کرده‌است. با تصمیم گروه پی‌اس‌ای، از سال ۲۰۰۵ خودروهای سیتروئن جایگزین پژو در مسابقات WRC شد و توانست ۸ قهرمانی دیگر نیز به نام مجموعهٔ پژو-سیتروئن در مسابقات رالی قهرمانی جهان به ثبت برساند. پژو هنوز در پی نوآوری در مدل‌های خودرو است تا بتواند نیازهای همه بخش‌ها را پاسخ دهد و همین‌طور در تلاش است تا بازارهای جدید را در چین، روسیه و آمریکای شمالی داشته باشد. در پایان سال مالی ۲۰۰۸ گردش مالی شرکت با مبلغی کاهش، به ۵۴٫۴ میلیارد دلار و سود خالص، به رقم ۴ میلیارد دلار رسید.

ماکت ماشین فلزی پژو 206

فروشگاه بازارداریم ، به منظور افزایش آگاهی عمومی و فروش محصولات در رابطه با کالاهای مورد استفاده خانواده‌ها راه اندازی شده است. از ویژگی های این خودرو میتوان آنتن برقی،دستگیره استیل درب،سانروف،تنظیم آینه برقی،چهار شیشه برقی میتوان نام برد. مدل HX1 که گنجایش شش سرنشین را دارد، با داشتن طول، عرض و ارتفاعی که به ترتیب عبارتند از ۱.۳ متر،۱.۹ متر و ۱.۳ متر، در کلاس خودروهای MPV جای گرفته است. ۱۳۹۱-۱۴۰۰ © کلیه حقوق این پایگاه متعلق به ایران باتری می باشد.

پژو به شکلی طعنه‌آمیز نام این خودرو را قایق تفریحی نامید و در نمایشگاه خودرویی ۹۷ فرانکفورت از آن رونمایی کرد. بدنه آن از فیبرکربن و کولار ساخته شد و از یک شاسی آلومینیومی بهره می‌برد. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید.

ماشین پژو 405 SLX

قیمت پژو برای طرفداران خودروهای آن، فاکتور مهمی برای انتخاب مدل‌های مختلف این شرکت است. قیمت محصولات پژو موجود در بازار ایران، مانند بسیاری از محصولات خودروسازی دیگر، همواره در افت‌وخیز است. در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای پژو را دارند، باید در لحظه از قیمت پژو باخبر باشند؛ چراکه ممکن است از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند. درنتیجه وقتی صحبت از چنین بازار غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های پژو را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است. همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند.

ماکت ماشین فلزی پژو 405 تاکسی

نمونه دیگر پژو ۲۰۶ اس‌دبلیو است، که اندازه‌ای در حدود یک پژو ۴۰وای دارد. پژو به تولید موتورهای خودروهای فرمول یک برای دیگر تیم‌ها نیز می‌پرداخت. از تیم‌هایی که پژو موتورهای آن‌ها را تأمین می‌کرد، می‌توان به مک‌لارن در مسابقات فرمول یک فصل ۱۹۹۴، جوردن گرند پری در مسابقات فرمول یک فصل ۱۹۹۵، ۱۹۹۶ و ۱۹۹۷ و پراست گرند پری در مسابقات فرمول یک فصل ۱۹۹۸، ۱۹۹۹ و ۲۰۰۰ اشاره کرد. در پایان فصل ۲۰۰۰، واحد فرمول یک پژو به شرکت آسیاتک فروخته شد.

با اینکه از نظر طراحی و امکانات پژو 405 خودرویی مدرن و امروزی نیست ولی افراد بسیاری به دنبال فروش اقساطی پژو 405 تحویل فوری هستند. سپندخودرو شرایطی را به وجود آورده تا امکان فروش اقساطی پژو 405 برای همه متقاضیان وجود داشته باشد. موتور ۱٫۹ لیتری ۱۶ سوپاپ با کد mi۱۶ که ۱۶۰ اسب‌بخار (۱۲۰ کیلووات) و ۶٬۵۰۰ دور در دقیقه گشتاور تولید می‌کرد و توانایی حرکت تا ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت را داشت. نخستین خودروی پژو، پژو تیپ ۱ بود که خودرویی سه‌چرخ بود، در سال ۱۸۸۹ توسط آرمان پژو و با همکاری گوتلیب دایملر تولید گردید.

در این زمان بسیاری از طرفداران سیتروئن اعتراض کردند، که با این کار ابداعات و پیشرفت‌های افسانه‌ای شرکت سیتروئن افول می‌کند. در نتیجه دو شرکت با یکدیگر ادغام شدند و شرکت جدید نیز پژو سیتروئن نام‌گذاری شد، که برندهای هر شرکت حفظ شود؛ اما از لحاظ منابع فنی و فناوری از تحقیقات یکدیگر بهره‌مند شوند. در آن زمان سیتروئن دچار مشکلات مالی بسیاری بود، اما در عین حال، مدل‌های بسیاری از خودرو را برای تولید نهایی طراحی نموده بود. پس از آن جنگ جهانی دوم آغاز گردید و پژو مجبور شد کامیون و ون برای جنگ تولید کند؛ اما در سال ۱۹۴۸ دوباره کار خود را با تولید پژو ۲۰۳ آغاز کرد. پس از آن مدل‌های بسیاری با همکاری شرکت طراحی ایتالیایی پنین فارینا مانند پژو ۵۰۴ عرضه کرد.