لوازم یدکی ام وی ام ایکس 22 خرید و مشاهده قیمت آریان یدک-چین یدک

لوازم یدکی ام وی ام ایکس 22 خرید و مشاهده قیمت آریان یدک-چین یدک

مثل بسیاری از خودروهای دنیا، لوگوی سازنده در میان جلوپنجره دیده می‌شود که البته برای ام وی ام X22 به‌جای لوگوی چری (که شبیه به حرف A است) عبارت لوازم x22 MVM وجود دارد. داخل این قسمت از پلاستیک و به‌صورت لانه‌زنبوری ساخته شده، اما با قاب فلزی که پهنای متفاوتی در گوشه‌ها دارد، جذاب‌تر شده است. سپر جلو هم طراحی قابل قبولی دارد و درحالی‌که متقارن بخش بالایی، از فضای خالی میانی استفاده می‌کند، جایگاه بسیار خوبی برای پلاک خودرو خواهد داشت. زیبایی بخش روبروی ام وی ام X22 به همین‌جا ختم نمی‌شود و با قطعه‌ای نقره‌ای رنگ در پایین سپر و فضاسازی بسیار خوب گوشه‌های سپر همراه‌با چراغ‌های مه‌شکن، نمره بسیار خوبی می‌گیرد. فراموش نکنیم، حجم‌دهی بسیار خوبی در بخش جلوی این خودرو وجود دارد که با خطوط روی کاپوت و جای‌گذاری چراغ، تقویت می‌شود.

  • این سپر متشکل از دو قسمت بدون رنگ و مشکی قابل رنگ آمیزی همرنگ با بدنه خودرو و یا کاملا مشکی می باشد.از آنجایی که طراحی بیرونی این سپر بسیار ساده و ظریف است، سایر قسمت های خودرو مان..
  • استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • برای اینکه قیمت قطعات یدکی MVM X22 برای شما به صرفه باشد، باید سراغ محصولات با کیفیت بالا اما با قیمت مناسب بروید.
  • را با بهترین قیمت و ارسال رایگان و ارزانتر از نمایندگی برای شما ارسال می کند.
  • اما خرید شما از فروشگاه‌های معتبر که علاوه بر فروش اینترنتی وارد کننده مستقیم این قطعات بوده و در بازار نیز امکان خرید حضوری را برای شما فراهم آورند، می‌تواند خرید مقرون به صرفه تری برای شما رقم بزند.
  • لیست قیمت لوازم یدکی یا قطعات ام وی ام ایکس 22/ محصولات درجه یک مقرون به صرفه تر از محصولات درجه پایین تر خواهند بود.

ام وی ام X۲۲ دارای جعبه‌دنده پنج سرعته دستی یا چهار سرعته اتومات است. مصرف سوخت این خودرو چیزی حدود ۵.۹ الی ۶.۱ لیتر در هر صد کیلومتر است. حداکثر سرعت ام وی ام X۲۲ در نمونه دنده دستی حدود ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت و با جعبه‌دنده خودکار حدود ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت عنوان شده‌است. در سال 2001، جنرال موتورز کمپانی دوو را خریداری کرد و بعد از آن به دلیل تحریم ها علیه ایران، نمایندگی ام وی ام در ایران با دوو قطع همکاری کرد و نتوانست به همکاری خود با آن شرکت ادامه دهد.

درب موتور ام وی ام ایکس ۲۲

این خودرو توانست به دلیل طراحی زیبا ، مصرف سوخت مناسب و آپشن های متعدد در ایران به فروش خوبی دست پیدا کند. قبل از هر چیزی شما باید کیفیت را اولویت اصلی این خرید در نظر بگیرید. به هیچ پیشنهادی مبنی بر استفاده از قطعات ضعیف و درجه چندم حتی با قیمت پایین توجه نکنید. تهیه توضیع لوازم گیربکس هیوندای کیا و تویوتا لکسوس شیربرقی- ساعتی گیربکس- فیلتر گیربکس-صفحات گیربکس اتوماتیک در کمترین زمان …

لوازم یدکی ام وی ام (MVM)

فروشگاه اینترنتی دیاکو شاپ در راستای فروش تخصصی لوازم یدکی ماشین و قطعات انواع خودروهای خارجی همراه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تاسیس گردیده است. تمامی محصولاتی که در فروشگاه ما به فروش می رسند از نمایندگی های رسمی و برند های معتبر خارجی تهیه می شود. همچنین ما تلاش میکنیم که با ارائه اطلاعات کاربردی در این زمینه سهولت در انتخاب و خرید را برای شما فراهم سازد. از این رو وقتی با عبارت فروش لوازم یدکی ‌ام وی ‌ام ایکس 22 ارزان روبرو می‌شوید، قبل از اینکه از هول حلیم در دیگ بیفتید، بهتر است یک بار قیمت‌ها را مقایسه نمایید.

تنها کافی است که نام قطعه و برند خودرو خود را بنویسید تا تمامی پیشنهادات مرتبط برای شما به نمایش گذاشته شوند. تهیه و توزیع تخصصی قطعات یدکی اصلی رنو(ساندرو_داستر_لتیتود_کولیوس_فلوئنس _اسکالا_کپچر) پخش با مناسب ترین قیمت در کل سطح کشور (کلی و جزئی) … با توجه به وجود لوازم یدکی جعلی و تقلبی در بازار، باید دقت داشت که استفاده از این قطعات، نه تنها سبب بهبود کارکرد خودرو نمی شود بلکه باعث تاثیرات مخرب روی دیگر قطعات خودرو می شود و باعث تحمیل هزینه های زیادی روی صاحب خودرو می شود. قطعات ام وی ام X22 وارد شده توسط بازرگانی مدیران تیم قابل ارائه به کلیه مشتریان با بهترین قیمت بوده و سعی ما این است که با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان خود عرضه نماییم.

وجود تفاوت قیمتی بسیار زیاد می‌تواند نشانه‌ای برای کم بودن کیفیت این قطعات باشد. اما خرید شما از فروشگاه‌های معتبر که علاوه بر فروش اینترنتی وارد کننده مستقیم این قطعات بوده و در بازار نیز امکان خرید حضوری را برای شما فراهم آورند، می‌تواند خرید مقرون به صرفه تری برای شما رقم بزند. نکته قابل تامل درباره لوازم یدکی ‌ام وی ‌ام X22 وجود قطعات با کیفیت‌های بسیار مختلف در بازار است. جدای از محصولاتی که به عنوان لوازم یدکی ‌ام وی ‌ام برای سایر خودروهای این برند استفاده شده و برای X22 نیز از سوی برخی از فروشنده پیشنهاد می‌شوند، ارقام متنوعی از قطعات یدکی برای خود این خودرو وارد می‌شود.

بدین معنی که چنانچه بعد از دریافت کالا و مشاهده ی آن توسط مکانیک و متخصص شما، چنانچه اصالت کالای خریداری شده تأیید نشد، می توانید قطعه را مرجوع و یا تعویض نمایید و در اسرع وقت کالای اصلی را تحویل بگیرید. این مهم در فروشگاه آنلاین لوازم یدکی یدک یار باعث اطمینان خاطر همه ی خریداران شده و می توانند با خیالی آسوده تر و راحت تر به خرید خود بپردازند. ما با تیمی با انگیزه، جوان و متخصص به دنبال ایجاد زیرساخت هایی هستیم که مشتریان ایرانی در سراسر کشور بتوانند به راحتی، قطعه اصلی خودرو مورد نظر خود را با بهترین قیمت و با خدمات و پشتیبانی متمایز خرید کنند.

خودروی MVM X22، یکی از خودروهای تولید شده شرکت چری درچین می باشد که در ایران، با نام خودروی MVM مونتاژ و عرضه می گردد. این شرکت دهمین شرکت بزرگ خودروساز در چین است و در سال 1997 تاسیس شده است. نحوه ترکیب چراغ‌ها با جلو پنجره و فرم نسبتا خوشایند سپر، چهره‌ای مهربان، اسپرت و در عین حال مصمم را برای ام وی ام ایکس 22 در پی داشته است. شما باید قطعاتی را بخرید که برای خود این کراس اور ساخته شده باشند. مهم‌ترین بخش‌های یک خودرو لوازم جانبی آن است که نقش بسزایی در چگونگی عملکرد خودرو دارد. از این رو اگر یکی از این ملزومات کوچک‌ترین آسیبی ببیند و نسبت به برطرف کردن آن سهل‌انگاری شود این نقص هر چند جزئی می‌تواند عواقب خیلی سنگینی به همراه داشته باشد.

نیاز شما برای قطعات برندهای موجود در سایت ما فقط با یک تماس رفع خواهد شد . در جدول زیر شما می توانید قطعه مورد نظر خود را مشاهده کرده و برای استعلام قیمت با دفتر فروشگاه تماس حاصل نمایید. به دلیل طراحی مناسب ستون‌های خودرو ام وی ام X۲۲ و سایز بزرگ آینه‌های جانبی و طراحی کاپوت خودرو دید کاملاً مناسبی به اطراف دارید و در زمان ترافیک کاملاً مسلط به خودرو هستید. تنها چیزی که می‌توان گفت نبود آن احساس می‌شود سیستم هشدار نقاط کور است، اگر این سیستم هم روی خودرو نصب بود دیگر هیچ نقطه‌ای از دید شما پنهان نمی‌ماند. مونتاژ خودروهای چری در ایران، بیش از 10 سال پیش مونتاژ خودروهای چری با مدل QQ شروع کرد. همچنین تمامی نمایندگی های فروش قطعات MVM X22 می توانند جهت تامین محصولات خود با کارشناسان فروش ما تماس گرقته تا با توجه به تیراژ، محصولات درخواستی نیاز آن ها را تامین کنیم.

برند چری یا همان ام وی ام از خوش نام ترین برند های چینی موجود در بازار است . ام وی ام با ارئه خودرو های تیگو 2، تیگو 5، تیگو 7 و… توانسته است سهم قابل توجه ای از کراس اور ها موجود در بازار را مال خود کند . تیگو 2 یا همان MVM X22 با توجه به قیمت مناسب نسبت به رقبا و داشتن اپشن های فراوان ، بسیار محبوب شده است . ام‌وی‌ام X22، نسخه اسپرت و جوان‌پسند از مدل خانوادگی‌تر X33 محسوب میشود که با هدف تسلط بر بازار کراس‌اوورهای کوچک عرضه شده است. خودرویی با مشخصات فنی نزدیک به برادر هاچ‌بک‌اش یعنی 315 اما با ارتفاع بیشتر و ظاهر جذاب‌تر که با استفاده از اِلمان‌های آفرودی موفق شده دل هوادارنش را به دست آورد. این محصول در تیپ‌های متفاوت از نظر سطح آپشن و دو نوع جعبه‌دنده 4 سرعته اتوماتیک و 5 سرعته دستی به بازارمان کشورمان عرضه میشود و تاکنون به فروش مناسبی دست یافته است.