قیمت چری کارکرده و صفر، قیمت محصولات چری همراه مکانیک-دیزل کاران

باطری ماشین چری باتری مناسب چری و آنچه که در مورد باطری مناسب برای ماشین چری باید بدانید. برای اطلاع از شرایط فروش محصولات مدیران خودرو و چری با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. به عنوان یک برند خودروی چینی که برای اولین بار جهانی شد، چری به مدت ۱۵ سال متوالی بزرگترین صادرکننده خودروهای سواری چین بوده و در مجموع بیش از ۱.۳ میلیون دستگاه به بیش از ۸۰ کشور صادر کرده است. این سری را می‌توان نخستین محصولات چری قلمداد کرد که از سال ۱۹۹۹ میلادی و با نخستین مدل با کد A11 در خط تولید این شرکت قرار گرفت. این سری شامل نمونه‌های ارزان‌قیمتی مانند چری Fulwin 2 FL بوده که در ایران با نام ام‌وی‌ام ۳۱۵ به فروش می‌رسد.

ترمزهای دیسکی، ABS،EBD، ترمز کمکی EBA، سیستم ضد لغزشTCS ، ESP، سیستم کمک در سربالایی HHC، شش کیسه هوا، حسگر باد تایرها TPMS، استارت دکمه‌ای، ورود بدون کلید، کروز کنترل، سانروف، روکش چرمی صندلی و فرمان، سنسور پارک دنده عقب، دیلایت. محصولات لوکس به نام فونیکس و محصولات متوسط با نام ام وی ام در ایران عرضه می‌شود. عمر متوسط باطری چری بین دو تا سه سال میباشد و پس از این مدت باید نسبت به تست و یا تعویض باطری اقدام شود. هر دو نوع باطری اتمی و اسیدی را میتوان بر روی چری نصب کرد ولی باتریهای اتمی به علت طول عمر بیشتر و کیفیت بالاتر عدم نیاز به نگهداری همچنین ایجاد آلودگی کمتر مناسب تر میباشند. مشخصات فنی لکسوس ES350 نام خودرو لکسوس ES350 کشور سازنده ژاپن سال (طراحی) 2013 مشخصات… مشخصات فنی مزدا 323 نام خودرو مزدا 323 کشور سازنده ژاپن سال (طراحی) 2000 مشخصات…

  • این خودرو درعقب دارای اسپویلر درب عقب، دو اگزوز و چراغ‌های عقب LED است.
  • باتری فابریک خودروی چری چیست؟ در این مقاله با مشخصات فنی باتری خودروهای چری موجود در ایران آشنا خواهید شد.
  • فضای داخلی دارای ویژگی هایی مانند صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی، صندلی های چرمی، دارای کلید ورودی و استارت اتوماتیک و دوربین دنده عقب است.
  • در جدول زیر به تعدادی از معروف ترین کارخانه های تولید باتری به همراه برندهای معروف آنها اشاره شده است.
  • این شرکت که ساخت نمونه‌های فوق‌العاده ارزان قیمت را سرلوحه کار خود قرار داده بود، با صادرات نمونه‌های تولیدی به کشورهای فقیر و با اقتصاد مشابه چین مانند سوریه ، دایره فعالیت خود را به خارج از مرزهای چین گسترش داد.

ساده‌ترین راه حفظ درآمد سرشار این صنعت، انتخاب ارزان‌ترین و در دست‌ترین نمونه ممکن بود. هاچ‌بک فوق کوچک شهری QQ3 نخستین محصول مشترک چری با مدیران خودرو در سال ۲۰۰۶ بود و یک کپی مطلق از دوو ماتیز (که در ایالات متحده و با همکاری شورولت با نام اسپارک به فروش می‌رسید) به حساب می‌آمد. این محصول ام وی ام ۱۱۰ نام گرفت و به یکی از کوچکترین خودروهای صنعت خودروسازی مدرن جهان تبدیل شد. پس از آن نیز نمونه‌های دیگری مانند ام‌وی‌ام ۵۳۰ و ام‌وی‌ام ۵۵۰ (که در چین با نام A5 و E5 شناخته می‌شدند) نیز راهی بازار ایران شدند. از دیگر محصولات شرکت مدیران خودرو که با همکاری چری موتورز چین در حال مونتاژ و ارائه در ایران است می‌توان به مدل‌های چری تیگو ۵، آریزو ۵ و تیگو ۷ اشاره کرد. آریزو ۵ یک سدان جمع و جور شهری است که به عنوان نسل جدید چری E5 یا همان ام وی ام ۵۵۰ از سال ۲۰۱۶ وارد بازار کشور چین شد و مدتی بعد از سوی مدیران خودرو به جاده‌های کشورمان راه یافت.

سیستم ها و امکانات خودروها که کاملاً برای مطابقت با استانداردهای بین‌المللی ایجاد شده‌اند، طراحی‌ها را تا حد زیادی جذاب تر می‌کنند. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. کارشناسان اتوخسروانی مجله خبری خودرو پیش ثبت نام شما را انجام میدهند تا به محض باز شدن سایت ، ثبت نام شما تکمیل گردد. با توجه به شرایط فعلی، متاسفانه با این مبلغ امکانش نیست ولی شما با کارشناسان ما یک مشاوره انجام بدید شاید راهنماییتون کردند. اگر برق پشت آمپر ضعیف و یا قطع شده ایت ابتدا سر باطری و فیوزها را چک کنید سپس در صورت لزوم باطری را تعویض کنید.

چری،ویانا مدل 89

در کنار، آینه های تاشو برقی و چرخ های ۱۷ اینچی با سیستم تراش الماس وجود دارد. قسمت عقب با لامپ های LED ماتریکس زیبا و خط کرومی که عرض آن را افزایش می دهد، برجسته شده است. بدنه به طور کلی با خطوط برجسته پوشانده شده است که ظاهری جوان و پویا به خودرو می بخشد، به خصوص با طراحی سقف شیبدار. این خودرو دارای بسیاری از فناوری های مدرن و کابین باکیفیت است و نسل دوم این خودرو هم در طراحی و هم در کابین به روز رسانی های گسترده ای دارد تا خودرو نسبت به نسل قبلی اسپرت تر شود. این خودرو درعقب دارای اسپویلر درب عقب، دو اگزوز و چراغ‌های عقب LED است.

چری آریزو 5 دنده ای لاکچری 1399

اما از آنجاییکه عموم افراد در سال حدود 20،000 کیلومتر با خودرو رانندگی میکنند، بعد از 2 سال باتری چری نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد. بله، باتری های عرضه شده برای خودرو چری در کیان باتری از نوع بدون نیاز به نگهداری و به اصطلاح اتمی و خشک میباشند. همچنین برای آشنایی با دیگر محصولات این برند می توانید به سایت خرید محصولات تیگو و آریزو مراجعه کنید.

چری آریزو 5TE اتوماتیک اکسلنت (توربو) 1398

مشخصات موتور، ابعاد، ایمنی و ویژگی های فناوری را در زیر مشاهده کنید. فضای داخلی دارای ویژگی هایی مانند صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی، صندلی های چرمی، دارای کلید ورودی و استارت اتوماتیک و دوربین دنده عقب است. چری سه بار به عنوان “محبوب ترین برند خودروی چینی” در روسیه مورد تقدیر قرار گرفته است و برای دو سال متوالی رتبه اول را در بخش تولید تجهیزات کسب کرد. شرکت خودروسازی چری اتومبیل از سال ۱۹۹۷ میلادی فعالیت خود را در منطقه «آنهوی چین» آغاز کرد.