قیمت پژو 206, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ

این ماشین ها مخصوصا رانا و ال90 هم تو شهر جوابتو میده هم جاده. این خودرو (که در واقع فیس لیفتی بر روی شاسی و پلت فرم پژو ۲۰۶ محسوب می‌شود) در سال ۲۰۰۹ توسط پژوی برزیل طراحی شد و برای آن دو موتور ۱۱۰۰cc TU1JP و ۱۴۰۰cc TU3JP در اروپا در نظر گرفته شد. در اواخر همان سال ایران خودرو از آن به عنوان خودرویی جدید با پیشرانه ۱۶۰۰cc TU5JP و با نام «پژو ۲۰۷i» رونمایی نمود. نام این خودرو در اروپا +۲۰۶ و در آمریکای لاتین 207Compact می‌باشد.

  • اخطار های مربوط به وجود نقص فنی در خودرو اشاره کرد.
  • ۱- چطور میشه قیمت مدلهای مربوط به سالهای مختلفو فهمید .
  • زیرا قیمت خودروهای داخلی امروز علاوه بر قیمت خودرو بازار به لیست قیمت روز خودرو کارخانه هم بستگی دارد.
  • پمپ هیدرولیک نیز در پژو ۲۰۶ ایرانیزه تعویض شده که فرمان پذیری این خودروی جمع و جور را نسبت به گذشته، نرم‌تر کرده است.

جلو بندی ۲۰۷ ی کپی از ۲۰۶ هست و چون موتور و متعلقات از ۲۰۶ سنگین تر هست ، جلو بندی ضعیف عمل میکنه . سلام من میخام یه ۲۰۶ تیپ ۵ بخرم مشکل پولی هم ندارم حالا به نظرتون چه مدلی بخرم. ولی موتور و گیربکس و … دست نخورده، فقط قطعات مصرفی عوض شده. سیستم گیربکس ۲۰۶ در تیپ 6 کمی آزار دهنده بوده و هزینه کلانی به صاحب این خودرو تحمیل می‌کند. باید به این موضوع نیز دقت کرد که تعمیر و سرویس گیربکس‌های اتوماتیک از تعمیرکاران کم و محدودی هم برمی‌آید و به تبع آن هزینه‌ای بالایی در بر خواهد داشت. در این مقاله می‌خواهیم ۵ دلیل بیاوریم که چرا خرید یک ۲۰۶ مدل پایین، ریسک زیادی دارد.

یپ2 مدل 89 ترمز ای بی اس

با این حال از سال 1398 و به واسطه نیاز ایران خودرو به مقرون به صرفه کردن فرآیند تولید، برخی امکانات همچون سی دی پلیر و سنسور دنده عقب از پژو 206 تیپ 2 حذف شدند. یکی از راه‌ های تشخیص تیپ های مختلف پژو 206 در ایران را می توان بررسی لیست امکانات رفاهی و آپشن‌ های آنان دانست. در واقع پژو 206 تیپ 5 را می ‌توان فول‌ ترین نسخه موجود در بازار ایران دانست که نسبت به سایر تیپ ‌ها از امکانات رفاهی بیشتری برخوردار است و در حال حاضر تیپ 2 را می توان کم آپشن ترین 206 تولید شده در ایران معرفی کرد. در حال حاضر گروه صنعتی ایران ‌خودرو پژو 206 را تنها در دو تیپ 2 و 5 به بازار عرضه می‌ کند. همچنین نسخه صندوقدار آن هم تنها با تیپ V8 به بازار عرضه می‌ شود که به لحاظ فنی و امکانات رفاهی، مشابه با نسخه هاچ ‌بک تیپ 5 است.

سمند EF7

ترمز جلوی همه آن‌ها دیسکی و ترمز عقبشان کاسه‌ای است. سلام این چه حرفیه اتفاقا مدلهای پایینی ۲۰۶تیپ پنج بین ۸۲تا ۸۵که موتوراشون مونتاژی فرانسویه با ecuبوش ۷.۴.۴سیستم ملتی پلکس و درچه گاز برقی بهترین نمونه برای تقویت یعنی مرگ ندارن.۱۱۰اسب تو حالت فابریکی میده که ۲۰۶ایرانیزه فقط ۱۰۵اسب میده بدرد نمی خوره از نظر قطعات . بررسی برندهای مختلف این سوال را ایجاد می‌کند که بهترین لاستیک ها برای پژو 206 کدامند؟ مثل هر محصول دیگری حین خرید لاستیک هم بین دوراهی خرید تایر ایرانی و خارجی قرار خواهید گرفت.

قیمت و مشخصات فنی باتری پژو 206

کیان باتری در وضعیت فعلی به هیچ عنوان استفاده از باتری های خارجی را توصیه نمی نماید. نظر سنجی ها نشان می دهد استفاده کننده گان از این خودرو در مقایسه با هم رده های داخلی از آن رضایت دارند. تنظیم ارتفاع صندلی راننده و قفل مرکزی به چشم میخورند،در همه تیپ‌های استاندارد ۲۰۶ با رینگ فولادی و قالپاق ۱۳ اینچی عرضه میشوند. اگر تعداد نفرات خانواده تون ۴ نفر یا کمتر باشه به نظر من ۲۰۶ بخرید. خب تا الان که بسیار خلاصه راجع به مزایا و معایب خودروی 206 صحبت کردیم و توانستیم نکاتی را در رابطه با استاندارد های خودروی در سطح مناسبی را بیا موزیم .

آقا من یه ۲۰۶ تیپ۲ مدل ۸۴ گرفتم، خدا شاهده از ماشین داری زده شدم، انقدر خرج و خورده خرج داره که آدم رو به گدایی میندازه. هرچی هم خرجش میکنی بازم خرج داره و بازم مثل خشخشه میمونه. خرج و هزینه ۲۰۶ مدل پایین مثل چاه آبی هستش که هرچی توش آب بریزی پر نمیشه و صاحبش رو هم هلاک میکنه. آآآآآی ملت ۲۰۶ مدل پایین نخرید، خودتونو بیچاره نکنید. من ۱۲.۵ ماشینو خریدم و توی این ۲ سال حدود ۷ میلیون تومن خرج تعمیراتش کردم اما بازم خرج داره. میتونید فکر کنید یه ماشین صفر دارید و از اینجا به بعد باید تمامی این قطعات را به صورت دوره ای یا تعویض یا بررسی کنید تایه ماشین همیشه سر حال داشته باشید.

لازم به ذکر است که عواملی همچون مدل خودرو و مدت زمان اجاره ی خودرو بر میزان قیمت ها موثر خواهد بود. کیفیت خوب سیستم ترمز این خودرو و مجهز بودن به کیسه هوا از دیگر مزیت های امنیتی این خودرو است. پژو 206 با توجه به داشتن فرمان هیدرولیک و کلاج نرم و داشتن ابعاد کوچک گزینه بسیار مناسبی برای رانندگی در شهرهای شلوغ همچون تهران است و ما برای رانندگی در این گونه شهرها این وسیله نقلیه را به شما پیشنهاد می کنیم. ازاین رو با توجه به افزایش روزافزون قیمت ها، بسیاری از افراد قادر به خرید خودرو نبوده و لازم است برای انجام برنامه های خود این خودرو را اجاره نمایند. سایت کافه رنت این فرصت را ایجاد کرده تا افراد بتوانند از طریق اجاره خود رو به انجام امور خود پرداخته و از پرداخت هزینه هایی همچون خرید خودرو، خرابی قطعه، افت قیمت ماشین و هزینه های بیمه معاف شوند. در سال 1401 پژو 206 نیز مانند دیگر خودروها دست خوش تغییرات قیمت شد.

پژو 206 اجاره ای تحت پوشش بیمه بدنه بوده و در تهران و شهرستان ها قابل عرضه است؛ بنابراین در زمان تصادف لازم نیست شخص اجاره کننده خودرو هزینه ای بابت خسارت پرداخت نماید. شما عزیزان می توانید برای دسترسی به اطلاعات دقیق تر با کارشناسان کافه رنت تماس حاصل فرمایید. من ۲۰۶ مدل ۸۴ دارم بردم معاینه فنی الایندگیش اینقدر پایین بود که کارمند آنجا تعجب کردند coخودرو یک صدم بود گفت ۲۰۶ های جدید همه مشکل فنی دارند .من که با ۲۰۶ صفر عوض نمی کنم چون جدیدا ظاهرشدن ۲۰۶ است همه چیزش عوض شده از برق تا قطعاتش. ولی تنها ماشینی که از هر لحاظ بخصوص مصرف سوخت وکولر خیلی عالیه.