قیمت پژو 206, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ-دیزل کاران

قیمت به روز خودرو می تواند در تعیین قیمت خرید و فروش بسیار مهم باشد. در واقع قیمت صفر خودرو در بازار نقش رهبری را بازی می کند و بر اساس آن ماشین های کارکرده تعیین قیمت می شوند. مجله خبری خودرو به خصوص در زمینه قیمت خودرو خارجی این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا قیمت خودروهای داخلی امروز علاوه بر قیمت خودرو بازار به لیست قیمت روز خودرو کارخانه هم بستگی دارد.

استهلاک پژو 206 یکی از معایب مهم این خودرو محسوب می‌شود. به همین دلیل یکی از موارد مهمی که قبل از خرید پژو 206 دست دوم، باید به آن توجه داشت کارکرد خودرو است که باید با استفاده از دیاگ به خوبی چک شود. بررسی درون موتور هم یکی دیگر از موارد حائز اهمیت است. توجه کنید که اگر روغن سوخته و کربن در موتور وجود داشته باشد، خودرو به احتمال زیاد در معرض یاتاقان زدن یا همان خراب شدن یاتاقان قرار دارد.

  • پژو به این خیال بود که این 106 و مدلی که دو سال بعد به جای 309 معرفی شد، یعنی پژو 306، دست مردم را برای انتخاب باز می‌گذارند و فروش خوبی خواهند داشت و در این صورت می‌تواند کم کم 205 را کنار بگذارد.
  • همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید.
  • چراغ ها و کاپوت اتومبیل کاملا کشیده طراحی شده اند و کل خودرو نیز از طراحی آیرودینامیکی برخوردار است.

با وجود تیپ ۲ همچنان توسط ایران خودرو تولید می‌شود اما فاقد سنسور عقب، آینه بغل برقی و بالابر برقی شیشه‌های عقب است قیمت های ایران خودرو با توجه به آپشن های این محصول متفاوت است. شاید وقتی پژو، مدل ۲۰۶ را روانه بازار اروپا می‌کرد، در بهترین حالت انتظار داشت بتواند به عنوان رقیبی قابل احترام در کلاس جهانی هاچ‌بک‌ها ظاهر شود. اما بدون شک انتظار نداشت که این خودرو هاچ‌بک به یکی از برترین محصولات تاریخ این شرکت بدل شده و رکورد‌های متعدد در زمینه تیراژ تولید و محبوبیت در سطح جهانی را بشکند.

معرفی تیپ‌های پژو 206

این خودرو دارای بدنه هاچ بک است و در گروه طراحی های اسپورت قرار می گیرد و به همین دلیل مورد توجه قشر جوانان می باشد. طراحی زیبای این خودروی فرانسوی که در خط تولید برزیل طراحی شد، علاقمندان بسیاری دارد. قیمت پژو 206 مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه بوده است. مخصوصا زمانی‌که به‌دنبال قیمت پژو 206 کارکرده و دست ‌دوم باشید، با یک معادله چندمجهولی روبه‌رو هستید؛ چراکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و … افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت خودرو پژو 206 را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند.

ماشین بازی پژو 206

با معرفی مدل 207 پژو اعلام کرد که مدل 206 را همچنان تا سال 2010 تولید خواهد کرد. در سال 2008، 206 ده ساله پرفروش‌ترین خودروی پژو در تمام زمان‌ها بود. سال 1994 ژاک کالوت مدیر پژو، طرح معرفی ماشین جدید یعنی 206 را تأیید کرد و قرار شد تا سال 97 آن را روانه بازار شود. در نهایت پژو 206 در سال 1998 با تأخیر به بازار عرضه شد. این تیپ خاص ترین و کمیاب ترین تیپ پژو ۲۰۶ در ایران است که امروزه به سختی در بازار یافت می‌شود.این تیپ به صورت skd (قطعات) آماده وارد ایران شد و شرکت ایران‌ خودرو وظیفه مونتاژ آن را بر عهده داشت.

تیپ 4 206، دارای سنسور باران، محفظه مخفی زیر داشبود و تودوزی متفاوتی است. نقطه ضعف این خودرو عدم تعویض دنده به صورت دستی می‌باشد. 206 از معدود اتومبیل‌هایی بود که در زمان ورودش به کشور، خودرویی قدیمی در دنیا به حساب نمی‌آمد.

همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند. قطعات دارای انحصار تولید از سمت پژو از روی این خودرو حذف گردید؛ به شکلی که این خودرو تنها در ظاهر با ۲۰۷آی‌های اصلی مشترک بود. همچنین در قسمت چراغ‌ها، فرمان و کیسه‌هوا و مالتی مدیا که شرکت قادر به کپی کردن قطعات با کیفیت و ظاهر اصلی نبود، با قطعاتی با طرح متفاوت از ۲۰۷آی اصلی جایگزین گشت.

تیپ 4 پژو به دلیل این‌که قطعات آن به ایران وارد می‌شد و ایران خودرو فقط آن را مونتاژ می‌کرد، نادرترین تیپ 206 است. این تیپ دارای دنده اتوماتیک است و موتور TU5 دارد و به لحاظ رفاهی هم مشابه تیپ 5 است. پژو، مدل ۲۰۶ خود را در سال ۱۹۹۸ به بازار معرفی کرد و تولید آن در اکثر کشورها تا سال ۲۰۱۰ ادامه یافت.خودروی ۲۰۶ جزء بهترین خودرو های هاچبک دنیا تا سال ۲۰۱۰ شناخته می‌شود.