قیمت پژو 206 بازار و نمایندگی خودرو-دیزل کاران

بلی ، سند خودرو از همان ابتدا به نام خریدار خواهد بود. برای ارتباط با ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.

  • این ماشین دارای شش تیپ مختلف است که در ادامه هر کدام از تیپ‌ها را به صورت مختصر توضیح می‌دهیم.
  • پژو ۲۰۶ برای نخستین بار در سال ۱۳۸۰ به بازار ایران عرضه شد.
  • این خودروی محبوب ایرانی ها، در سال 1396 با تولید 178 هزار دستگاه خودرو، بعد از پراید و تیبا جزو پرتیراژترین خودروهای کشور لقب گرفت.
  • سیتروئن سی تو به صورت اختصاصی برای بازار چین در نظر گرفته شده است.

۲۰۶ تیپ ۲ مناسب کسانی است که جمعیت زیادی ندارند و مصرف اصلی آن ها برای داخل شهر است بخاطر موتور ضعیف و فضای داخل کابین کوچک . تولید ۲۰۶ تیپ ۱ چون در ایران خودرو ادامه نداشت همه به سمت تیپ۲ رفتند. اولین نسخه عرضه شده از پژو ۲۰۶ در ایران بود.این تیپ در ظاهر تفاوت خاصی با تیپ‌های بالاتر ندارد،اما تفاوت اصلی در کابین خودرو آشکار می شود. خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم. کوییک خودرویی هاچ بک است که با داشتن 2 روف لاین ( بار بند ) و گلگیر های پلاستیکی ظاهر آن را شبیه به هاچ بک کراس کرده و می توان آن را با دانگ فنگ اچ سی کراس ایران خودرو مقایسه کرد. پژو ۲۰۷آی ایرانیزه که از نظر ظاهری با طرح متفاوت چراغ‌های جلو و عقب و آینه بغل نسبت به نمونهٔ اصلی قابل شناسایی است.

پیکاپ دنده ای یوآز

خب بیایید باهم معایب و مزایای خودروی 206 را بررسی کنیم پس با ما همراه باشید . حالت زیبای طراحی و آیرودینامیک بسیار حرفه ای 206 در زمان خود باعث شد تا در سراسر جهان مورد توجه قرار بگیرد . محل تولد پژو 206 در پاریس فرانسه بوده است و 3 سال پیاپی جایزه طراحی مدرن را در اختیار داشته است . در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. راهنمای جامع حمل و نقل و خودرو © هرگونه کپی‌برداری، برداشت و بازنشر مطالب سایت پدال اکیداً ممنوع می‌باشد. استفاده از مطالب سایت 1Car.ir تنها با درج لینک فعال به صفحه مبدأ، مجاز می‏باشد.

پژو،206،تیپ 3 مدل 90

جهت کسب اطلاعات در مورد تفاوت آگهی های ویژه و رایگان ، لیست قیمت ها و تخفیف ها به صفحه تعرفه در منوهای اصلی سایت رجوع نمایید. اگر بخواهیم از لحاظ تیپ با هم بررسی کنیم مسلما سمند جوان پسند نیست اما بسیار بسیار قابلیت جذابی در اسپرتینگ خودرو دارد . در اکثر تصادفات دیده ایم که متاسفانه خودروی 206 بسیار آسیب پذیر است اما سرنشینان آن به نسبت بقیه خودروها به جز سمند آسیب کمتری می بینند . راننده و سرنشین جلو فضای مناسبی را در مجله خبری خودرو اختیار دارند اما ابعاد و اندازه کوچک ۲۰۶ باعث زحمت سرنشینان عقب برای نشستن می‌شود و در صورتی که مسیر طولانی باشد، پای این افراد، به خصوص بزرگسالان اذیت خواهد شد. «اظهار نظر معاون وزیر صنعت دربارهٔ توقف تولید ۲۰۶/ رانای ۱۵ میلیونی وارد بازار می‌شود». تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقه‌مند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است.

پژو ۲۰۶ کارکرده بخریم یا نه؟

شرکت ایران خودرو به دنبال اقبال و محبوبیت پژو 206 هاچ بک نزد مشتریان و به جهت پاسخگویی و همسویی با نیاز بازار، محصول جدید پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه اي را عرضه خواهد نمود. اما متأسفانه در پژو ۲۰۶های ایرانیزه، هیچ کدام از آپشن های انحصاری پژو را نمی توان نصب کرد. البته ایران خودرو در زمان عرضه پژو ۲۰۶های جدید، به جبران از دست رفتن قابلیت نصب امکانات غیرفعال، تغییرات اندکی در آپشن‌های رفاهی فعال پژو ۲۰۶ اعمال کرد. از جمله آن‌ها می توان نمایش‌گر بزرگ‌تر با قابلیت نمایش گرافیکی وضعیت درها، کامپیوتر سفری، سنسورهای فاصله سنج عقب و قابلیت مکالمه و پخش موسیقی از طریق بلوتوث را برشمرد. پژو ۲۰۶ بار دیگر به خط تولید بازگشت،البته داخلی سازی ابتدا تنها برای تیپ ۵ اتفاق افتاد و سرانجام در سال ۱۳۹۳ ایران خودرو اعلام کرد که موفق به داخلی سازی کامل پیشرانه tu3 شده و از سال ۹۴ ،تیپ۲ هم دوباره به بازار آمد. سلام دوستان، قطعا کسانی که 206 تیپ 2و5 مدل 90 به پایین که فرانسوی هستن رو استفاده کردن، مدلهای ساخت 91 به بعد رو نمیپسندن و متوجه تفاوت‌ها میشن.