قیمت پژو کارکرده و صفر، قیمت محصولات پژو همراه مکانیک

مقایسه مشخصات محصولات پژو با رقبا، گالری عکس و مشاهده دیدگاه‌های کاربران در مورد خودرو های پژو در بخش محصولات زومیت امکان‌پذیر است. همچنین شما می‌توانید سوالات خود در مورد هر یک از خودروهای این شرکت را از طریق بخش پرسش و پاسخ در میان گذاشته تا کارشناسان زومیت و کاربران به آن‌ها پاسخ دهند. پژو 405 در انواع مدل‌های جی ال.جی ال ای و جی ال ایکس از اوایل دهه هفتاد تا اواخر دهه نود شمسی با موتور های مختلف و در حجم و قدرت مختلف توسط ایران‌خودرو تولید میشد. پژو با این مدل قصد داشت ظرفیت‌های خود را برای نمایش تنوع اتومبیل‌سازی‌اش به رخ رقبا بکشاند. در زیر ساختار خودرو یک ۲۰۶ نشسته و ساختار شیشه آن نیز متحول شده است.

برخی از خودروهای پژو مثل مدل 405 و 206 با اینکه سال‌ها پیش در فرانسه از خط تولید خارج شده‌اند، اما هنوز هم در ایران عرضه می‌شوند. براساس معامله‌ی ایران خودرو و پژو، پلتفرم این مدل‌ها در ایران لایسنس شده است؛ بنابراین تا زمانی که تولیدکننده‌ی ایرانی برنامه داشته باشد، خودروهای قدیمی پژو عرضه می‌شوند. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم.

  • فروشگاه اینترنتی ایران باتری ارائه دهنده خدمات اینترنتی فروش باتری ماشین با ارسال و تعویض رایگان در تهران می‌باشد.
  • موتورهای ۱.۸ لیتری XU7 و XU7P و ۱.۶ لیتری TU5 و ۱.۹ لیتری XUM قدرت مدل‌های مختلف پژو پارس را تامین می‌کند.
  • دو دریچه کولر / بخاری، پنل ساعت و کلیدهای خاموش و روشن، پنل تنظیمات کولر و بخاری، پنل سیستم صوتی و جای سیگاری روی این کنسول جاسازی شده‌ و دسترسی به آنها بسیار راحت است.
  • در سال ۱۹۰۳ پژو حدود نیمی از خودروهای بازار فرانسه را تولید می‌کرد.
  • پیشرفت‌های بعدی به این صورت بود که موتور به بخش جلوی خودرو منتقل شد و رینگ‌ها به ماشین اضافه شدند و خودروها به خودروهای مدرن شباهت پیدا کردند.
  • چراغ‌های چهار ضلعی جلو و عقب ساده، جلوپنجره با نوارهای افقی ساده و حداقل تزئینات، نمای ساده و کلاسیکی به این خودرو داده‌اند.

پژو 405 ساخت کشور فرانسه، نسل پنجم از سری چهار (سدان متوسط) شرکت پژو است که در سال ۱۹۸۷ تولید آن شروع و در سال ۱۹۹۶ در اروپا تولید آن پایان یافت. این خودرو توسط تیم طراحی اتومبیل پینینفارینای ایتالیا طراحی شد که در سال ۱۹۸۸، دقیقاً یک سال پس از تولیدش، برنده بهترین خودروی اروپا شد. موتور ۱.۶ لیتری توربو با خروجی ۲۱۸ اسب‌بخار و محرک چرخ‌های جلو از شاخصه‌های این کانسپت پژو هستند. رودستری با موتور بنزینی ۱۷۰ اسب‌بخاری و جعبه دنده ۶ سرعته دستی که در نمایشگاه خودرویی ۲۰۰۵ فرانکفورت به نمایش درآمد. این کوپه کوچک با موتور متوسط جوابی برای چهار صندلی‌های اسپورت در این کمپانی محسوب می‌شد.

مشخصات فنی پژو 405 SLX

سپس در واپسین تغییر، نشان پژو در اوایل سال ۲۰۲۱ دوباره تغییر یافت و به‌صورت شیر نیم‌رخ درآمد. در زمان بحران مالی، فروش شرکت بسیار کاهش یافت، اما شرکت توانست نجات پیدا کند. در سال ۱۹۳۳ این شرکت مدل پژو ۴۰۲ را روانه بازار کرد که نخستین مدلی بود که سقف آن قابلیت جمع شدن داشت. پژو نخستین شرکتی بود، که تایرهای لاستیکی را بر روی خودروهای خود نصب کرد و در سال ۱۸۹۵ تایرهای بادی را بر روی آن‌ها قرار داد.

خودرو صفر روز و کارکرده

این خودرو از یک موتور ۴ سیلندر با قابلیت توربو شارژ و سیستم فور ویل درایو (محرک چهار چرخ) و البته توان ۶۰۰ اسب بخاری در دهه ۸۰ میلادی ساخته شد و در نمایشگاه اتومبیل شهر پاریس معرفی گشت. ایران باتری نماینده رسمی برندهای صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری، آذر باطری، پاسارگاد صنعت، نیروگستران، دورنا باتری و ویستا الکتریک می‌باشد. با همه این تغییرات و به‌روزرسانی‌های کابین پژو پارس همچنان قدیمی به نظر می‌رسد و قابل مقایسه با رقبای چینی و حتی محصولات جدید ایرانی نیست. سطح آپشن‌های پژو پرشیا در سال‌های اخیر بهتر شده و مدل‌های جدید آن به کروز کنترل، دوربین عقب و نمایشگر لمسی مجهز شده‌اند. خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم.

دنا پلاس دنده ای توربو – 6 دنده

انواع مدلهای پژو ۴۰۵ که علاوه بر فرانسه در انگلستان نیز ساخته می‌شود فقط به صورت سدان (۴ در) و استیشن بوده و موتور به صورت عرضی در امتداد پلسها نصب گشته‌است. در سالهای گذشته پژو با موتور ۱٫۴ لیتری نیز تولید می‌گشت ولی به دلیل محدودیتهای کنترل گازهای خروجی از اگزوز این موتور از روی اتاق ۴۰۵ حذف گردید. پژو ۴۰۵ همچنان با موتور دیزل ۱۹۰۵ سی سی نیز عرضه شده که مدل معمولی با قدرت ۶۸ اسب بخار و مدل توربو با ۹۰ اسب بخار اتومبیل بسیار کم مصرفی می‌باشند.