قیمت پراید کارکرده و صفر، قیمت محصولات پراید همراه مکانیک

در آمریکای شمالی توسط شرکت فورد با نام فورد فستیوا تولید شد و بـه فروش رفت. این مدل همچنین با نام پراید از ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۰ توسط کیا موتورز در کره جنوبی تولید شد ودر سال ۲۰۰۱ خط تولید آن بـه سایپای ایران فروخته شد. اما واقعیت این است که همین ارزان‌ترین خودروی ایرانی، یعنی قیمت پراید ۱۳۱ این روزها بالغ بر صد میلیون تومان است. آن هم در شرایط تورم بسیار شدیدی که بر بازار ما سایه افکنده و حقوق‌های اندکی که با افزایش ناچیزی مواجه شده‌اند. درحالی‌که ارزش پول هر روز دچار نوسان می‌شود و ممکن است با سرمایه فعلی نتوانید یک سال دیگر برای خرید اقساطی پراید ۱۳۱ اقدام کنید.

  • با ورود به صفحه قیمت پراید و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید.
  • در صورتی که خودروی شما در مدت ‌بیمه‌نامه دچار حادثه نشده و خسارتی از شرکت بیمه دریافت نکرده باشد، شرکت بیمه وظیفه دارد هنگام محاسبه مبلغ بیمه شخص ثالث‌ پراید تخفیفی را اعمال کند.
  • درنتیجه وقتی صحبت از چنین بازار غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های پراید را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است.
  • هنان‌طور که گفته شد، قطعات و لوازم یدکی پراید به وفور در بازار یافت می‌شود و از این بابت هیچ نگرانی وجو ندارد.

مجموعا می‌توان این‌طور نتیجه گیری کرد که پراید 131 یک سدان ناامن، قدیمی و از دور خارج شده است که متاسفانه در شرایط خاص بازار ایران همچنان در گود رقابت باقی مانده است. بیمه شخص ثالث ایران ‌تا حداکثر پوشش ۱۵۴ میلیون تومان قابل خریداری است. دقت داشته باشید در صورت انتخاب حداقل پوشش اگر با خودرو گران قیمتی تصادف کنید، بایستی باقی خسارت را خود پرداخت کنید.

سال های ۸۹ و ۹۰ و۹۱ ۹۲ یکسری ایسیو بوش بر روی پراید نصب شد که برای پراید های تک سوز و دوگانه سوز مورد استفاده قرار می گرفت. بعد از ایسیو طرح قدیم کیا یا نیمه انژکتوری ها یکسری کامپیوتر ساژم بر روی پرایدها نصب شد که به آنها پرایدهای انژکتوری گفته شد و دیگر از اصطلاح پراید نیمه انژکتوری استفاده نشد. آلمان به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای اروپا و جهان شناخته می‌شود و همه ساله افراد زیادی برای کار، تحصیل یا تجارت عازم این کشور می‌شوند. ‏• جوایز روزانه ، تغییر رنگ ماشین ، پنوماتیک ، شخصی سازی و تغییر فرمون، قالپاق، پلاک و… تصاویر مدارک مورد نیاز مانند گواهینامه،کارت ماشین و بیمه‌نامه قبلی خود را بارگذاری کنید. تمامی کالاها و خدمات حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

پراید،131،SE مدل 94

البته با توجه به اجباری شدن ترمز ضد قفل ABS و کیسه هوا برای همه خودرو‌ها، قاعدتاً پراید نیز نباید از این قاعده مستثنا باشد. سیستم قفل مرکزی و ضد سرقت از دیگر امکاناتی است که پراید ۱۱۱ داراست. فضای داخلی با توجه به‌اندازه کوچک کلی این خودرو چندان زیاد نیست اما به دلیل اندازه کوچک صندلی‌هایش، فضای نشستن سرنشینان را می‌توان کافی توصیف کرد.

نقد، بررسی و نظرات کتاب راهنمای کامل خودرو پراید

در نمای جانبی هم فقط چراغ راهنما بالای گلگیرها اضافه شده و همان شکل و شمایل اولیه پراید را حفظ کرده است. از دیگر به‌روزرسانی‌های پراید ۱۳۱ می‌توان به تغییر جزئی چراغ‌های عقب و اضافه شدن مه‌ شکن به آنها اشاره کرد. تمامی محصولاتی که عنوان پراید را یدک می‌کشند، روی پلتفرمی موسوم به X100 ساخته می‌شوند. محصولات ساخته شده روی این پلتفرم تنها در برخی جزئیات با یکدیگر تفاوت دارند، ولی ماهیت کلی آن‌ها یکسان است. در نمای جلو پراید 131 چراغ‌هایی کشیده را می‌بینیم که در مقایسه با پراید صبا، حالتی شبه کریستالی به خود گرفته‌اند. همچنین سپر جلو نیز تغییر کرده است و چراغ‌های راهنما از روی سپر به داخل چراغ‌های جلو منتقل شده‌اند.

اما با توجه به اندازه کوچک صندلی‌هایش، فضای نشستن سرنشینان را می‌توان کافی توصیف کرد. داشبورد و کنسول میانی پراید طراحی ساده و مطابق با انواع دیگر پراید ها را دارد. قابل ذکر است فضای داخلی پرایدهای ۱۳۱ که اخیرا تولید می‌شوند تغییر یافته است. تغییر داشبورد جلو، کنسول میانی، کلید کولر و بخاری، دریچه کولر، غربیلک فرمان و … ازجمله این تغییرات است. معمولا شرکت ها برای جذب مشتری بیشتر شرایطفروش اقساطی سایپارا متنوع در نظر می گیرند اما با این وجود برخی از خریداران چندان تمایلی به خرید از خود نشان نمی دهند که دلیل آن به عدم انعطاف پذیری شرایط فروش باز می گردد.

پراید 131 -را میتوان نسخه فیس لیفت و جایگزین پراید صبا دانست. تغییرات پراید 131 نسبت به پراید صندوقدار در سپر جلو و تغییر مکان چراغ های راهنما بعلاوه اضافه شدن امکاناتی مانند ABS ، فرمان هیدرولیک و ایربگ اشاره کرد. این خودرو تا کنون در 6 تیپ EX– SX– SL – LE – TL و SE تولید شده است که تیپ SE کاملترین تیپ پراید 131 است ادامه مطلب…

علاوه بر داشبرد و رودری‌ها، مهندسان گروه خودروسازی سایپا صندلی‌های جدید کار گذاشته‌اند تا راننده و سرنشینان کمی راحت‌تر باشند. پراید ۱۳۱ خودرو کوچکی است و اگرچه گنجایش ۵ نفر سرنشین را دارد اما فضای ردیف عقب برای نشستن ۳ نفر بزرگسال تنگ است. نوسانات نرخ ارز، روی تولید یک خودرو به اصطلاح صد درصد داخلی‌سازی شده مانند پراید 131 نیز بی اثر نبوده و طی چند ماه گذشته قیمت کارخانه این خودرو افزایش یافته است. در رنج قیمتی پراید 131 اگر به خودروهای هاچبک علاقه دارید می‌توانید به سراغ نمونه‌های کم کارکرد پراید 111 یا تیبا 2 برودید.

پراید 131 در سال 1389 به بازار ایران وارد شد که این اتفاق همزمان با انصراف کمپانی کیاموتورز در تولید پراید بود. با این اتفاق تولید انحصاری این خودرو نا محبوب در بازار ایران در اختیار شرکت سایپا قرار گرفت. پراید 131 سایپا در 6 تیپ مختلف تولید می شد که با اجباری شدن استفاده از ترمز ABS سری SE و TL این خودرو از چرخ تولید برکنار شدند.

این محصول پراید همانند سایر مدل ها مورد استقبال ایرانیان واقع شده و مردم ادامه مطلب… در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی. خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود. برای مشاهده و خرید ایسیو پراید دوگانه M7.4.11NG از فروشگاه اینترنتی ایسیو بانک بر روی دکمه زیر کلیک کنید. Ssat در سال های ۹۵ به بعد بر روی بعضی از پراید ها نصب شده است که داری دو مدل سیستم ضد سرقت می باشند. سیم کشی های این سیستم ها کاملا مجزا و متفاوت می باشند و نمیشود به جای یکدیگر مورد استفاده قرار گیرند.