قیمت پراید, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ

بر این مبنا اگر دهه 40 خورشیدی را زمان آغاز اولین گام‌ها در ایران برای تولید خودرو دانست، دهه 70 خورشیدی را هم باید آغاز حرکت دوباره صنعت خودرو پس از جنگ دانست. از سال 1393 وجود ایربگ بر روی همه ی خودرو هاي تولید ایران الزامی شد و خانواده پراید نیز از این قاعده مستثنا نبود. آخرین آمار از تعداد کشته شدگان توسط پراید مربوط بـه سال 1392 اسـت کـه نشان میدهد 2454 نفر «نیمی از تمام کشته شدگان وسیلۀ نقلیه» جان خودرا با پراید از دست داده‌اند. در معامله با سایا خودرو خبری از تحویل خودرو طی ماه‌های آتی نیست.

  • خرید اقساطی محصولات سایپا مدت‌هاست که دستخوش شرایط عجیب و غریبی شده است.
  • بیمه شخص ثالث ایران ‌تا حداکثر پوشش ۱۵۴ میلیون تومان قابل خریداری است.
  • همچنین طبق ادعا ي شرکت سازنده پراید X100 استاندارد هاي مربوط بـه ایمنی وتصادف را پاس کرده اسـت.
  • ما یه پارس داریم یدونه هم پراید پارس چهار سال دستمونه ولی پراید ۱۰ ساله تواین ۱۰سال فقط تسمه تایم براش عوض کردیم بهترین ماشين فقط خیلی خیلی ضعیفه.
  • بعد از دو تجربه نسبتا تلخ در انقلاب و جنگ تحمیلی، برنامه‌هاي سازندگی اکبر هاشمی رفسنجانی موجی از امید رابه کشور تزریق کرد.
  • خودروی پراید ۱۳۱ یکی از پر فروش ترین خودروها طی سالها ورود آن به کشور محسوب می شود و در حال حاضر نیز این خودرو به دو صورت نقد و همچنین اقساط بفروش می رسد.

خودروی پراید 131 همان خودروی پراید صندوقدار است که البته با پراید هایی که ابتدا وارد کشور شدند از برخی لحاظ متفاوت است که اغلب این تفاوت ها به ظاهردآن باز می گردد. خودروی پراید ۱۳۱ یکی از پر فروش ترین خودروها طی سالها ورود آن به کشور محسوب می شود و در حال حاضر نیز این خودرو به دو صورت نقد و همچنین اقساط بفروش می رسد. شاید برخی به راحتی بتوانند این خودرو را بصورت نقد تهیه کنند اما مطمئنا برخی افراد نیز نمی توانند آنرا به صورت نقد خریداری کنند. فروش اقساطی خودرو های داخلی رشد بالایی را بخود اختصاص داده است زیرا با افزایش قیمت ها قدرت خرید نیز در میان مردم کاهش پیدا کرده است. فروش اقساطی پراید ۱۳۱ هزینه های کمی را برای خریدار بوجود می آورد و دیگر نیازی به خرید نقد وجود نخواهد داشت. پراید در اولین روزهای ورود به ایران دارای محبوبیت بسیار بالایی بود و بعد از سال ها تولید همچنان در لیست خودروهای پرفروش سایپا قرار دارد.

کتاب‌های مرتبط

همانطور که بالا بیان شد هنگام محاسبه بیمه پراید عوامل گوناگونی بر قیمت بیمه شخص ثالث پراید تاثیر خواهند گذاشت. دقت داشته باشید هنگام محاسبه نرخ بیمه ثالث پرايد تنها ارزان بودن قیمت را ملاک انتخاب خود قرار ندهید. چرا که انتخاب ارزان‌ترین بيمه شخص ثالث پرايد ‌منجر به اضطراب در زمان حادثه می‌شود.

عکس | این خودرو شگفت‌انگیز نسل جدید « پراید » است!

موتور انژکتوری این خودرو مصرف سوخت ترکیبی ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر دارد. خیر، در حال حاضر خرید قسطی بیمه شخص ثالث فقط با ارائه «چک صیاد» امکان‌پذیر است. علاوه بر آن، تنها ساکنین شهر تهران می‌توانند از این امکان استفاده کنند و در این مورد خاص، منظور از تهران، مجموع ۲۲ منطقه شهرداری است. هزینه بیمه ماشین پراید متناسب با مدت زمان قرارداد بیمه متفاوت خواهد بود. شما می‌توانید به صورت سه، چهار، شش، نه ماهه و یا به صورت بلندمدت یک ساله بیمه مورد نظر را خریداری نمایید.

پراید سفید 131 SE سالم

این خودرو به دلیل قیمت ارزان، مصرف سوخت پایین، استهلاک کم و فراوانی قطعات از گزینه‌های قشر متوسط به پایین بود که باید با ایمنی ضعیف، کیفیت پایین ساخت، موتور کم قدرت و طراحی قدیمی آن کنار می‌آمدند. هر چند ظاهر و بدنه پراید ۱۳۱ به صورت جزئی تغییر کرده اما طراحی داخلی این سدان کوچک از نو انجام شده است. این طراحی داخلی برای اولین بار در پراید ۱۴۱ انجام شد و بعدها به دیگر اعضای خانواده X100 رسید. در کابین جدید پراید، داشبرد و رودری‌ها از نو طراحی شده و حالا به جای خطوط صاف، خطوط منحنی دیده می‌شود. کیلومتر شمار پراید ۱۳۱ از حالت کاملا آنالوگ در آمده و در مدل جدید علاوه بر صفحه‌های دایره‌ای شکل برای سرعت و دور موتور و صفحه دیجیتالی کوچکی هم برای نمایش کارکرد خودرو دارد. با وجود اینکه طرح جدید، نمای کابین را نونوار کرده اما به خاطر استفاده از پلاستیک خشک، توی ذوق می‌زند.