قیمت پراید, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ

پراید به‌مانند اکثر خودروهای ایرانی توسط هیچ مرکز معتبری مورد تست تصادف قرار نگرفته است. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید.

  • خط تولید این سدان کوچک شهری در تیر ماه ۱۳۹۹ تعطیل شد و در حال حاضر صفر آن در بازار موجود نیست و برای خرید باید به سراغ مدل‌های کارکرده و دست دوم رفت.
  • پس از بررسی مدارک توسط کارشناسان بیمه‌بازار، بیمه‌نامه صادره را در همان روز تحویل بگیرید.
  • معمولا شرکت ها برای جذب مشتری بیشتر شرایطفروش اقساطی سایپارا متنوع در نظر می گیرند اما با این وجود برخی از خریداران چندان تمایلی به خرید از خود نشان نمی دهند که دلیل آن به عدم انعطاف پذیری شرایط فروش باز می گردد.
  • سمند، پژو پارس و دنا بودو امروزه یکی از سمبل‌هاي صنعت خودرو کشور بـه حساب می آید.

خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست. شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌ خود را از طریق تماس تلفنی و واتس آپ ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما برای تعمیر ایسیو و بلوک ABS و یونیت های الکترونیکی خودرو خود استفاده کنید. شرکت ایسیو بانک در راستای بهبود خدمات و رضایت مشتریان ، تعمیرات انواع کامپیوترهای خودرو و بلوک های ABS را توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می دهد. بعد از سال ۸۷ بر روی تمامی پراید ها زیمنس نصب شد با این تفاوت که زیمنس های دوگانه دیگر ایسیو گاز جداگانه نداشته و ایسیو گاز و بنزین آنها در یک مکان می باشد و محل نصب آنها نیز در زیر قاب فرمان داخل کابین سرنشین نصب می شود. پراید هایی که از سال ۸۲ شروع به کار کردند به صورت انژکتوری و قبل از آن پراید ها کاربراتوری بودند .

پراید سفید صندوقدار مدل 1387

جالب است بدانید؛ مبلغ حق بیمه در پوشش‌های بالاتر از ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان با پوشش‌های بالاتر تفاوت چندانی ندارد. این خودرو در رتبه بندی‌هاي ایمنی خودرو همیشه جایگاهی در انتهای جدول داشته اسـت و مردم نیز بـه این خودرو لقب ارابۀ کشتار و تابوت متحرک داده‌اند. با توجه به استقبال زیاد شما عزیزان، گاهی اوقات خطوط مشغول بوده و سیستم تلفن به صورت اتوماتیک بعد از 20 دقیقه تماس شما را قطع خواهد کرد. درست است که در دنیای امروز هیچ کس به دیگری اعتماد ندارد، اما مجموعه‌ای که مشتری مداری برایش مهم است، اساس کار خود را بر اعتماد می‌گذارد تا افراد بیشتری به خودری دلخواه خود دست پیدا کنند.

باخودروهایی که با مصوبه جدید دولت می توان وارد کرد آشنا شوید/ از نیسان کیکس تا کیا سول در راه ایران

در حال حاضر این خودرو یکی از گزینه‌های مناسب برای افرادی است که به تازگی گواهینامه رانندگی دریافت کرده‌اند و قصد خرید نخستین خودروی خود را دارند. پراید ۱۳۱ هم‌زمان با دو مدل دیگر ۱۱۱ و ۱۳۲ عرضه شد و مثل آنها از پیشرانه M13 اولیه استفاده می‌کند. حداکثر قدرت و گشتاور این پیشرانه به ترتیب ۶۳ اسب بخار و ۱۰۳ نیوتن متر است و قدرت موتور از طریق یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

منظور از مدل وسیله نقلیه همان تیپ خودرو است که بر روی کارت ماشین مشخص شده است. اگر شما هم جز صاحبان خودروی پرطرفدار پراید هستید، بهتر است قبل از خرید بیمه با مقایسه‌ دقیق و استعلام قیمت معتبرترین شرکت‌های بیمه، از انتخاب بهترین بیمه اطمینان حاصل کنید. بیمه‌بازار با فراهم آوردن امکان استعلام آنلاین قیمت از تمامی شرکت‌های بیمه در چند لحظه و مقایسه‌ی آن‌ها، شما را در انتخاب بهترین بیمه همراهی می‌کند. از خاص‌ترین محصولاتی کـه بـه صورت وارداتی در این دهه پای بـه بازار ایران گذاشتند میتوان بـه لکسوس ال‌اس بعنوان اتومبیلی نو ظهور یاد کرد کـه تنها بـه تعداد چهار دستگاه وارد ایران شد. تعدادی شورولت کاپریس تخم مرغی و نیز چندین دستگاه آئودی، مازراتی و پورشه هم در این دوره میهمان خیابان‌هاي کشور شدند.

پراید،111،LX مدل 89

پراید ایمنی بالای ندارد و حتی قبل از اجباری شدن تنصب ترمز ABS بر روی خودرو، سایپا 131 ایمنی ضعیف تری داشت. با نصب ترمز ABS و کیسه های هوا به همراه فرمان هیدرولیک می توان این خودرو را به نسبت سایر محصولات خانواده پراید ایمن تر دانست. با توجه به قیمت پایین و اقتصادی این خودرو نمی‌توان امکانات خاصی را از محصول ارزان قیمت سایپا انتظار داشت. البته تمام خودروهای سایپا به نسبت هم رده های بازار به دلیل قیمت پایین امکانات و تجهیزات خاصی را به مصرف کننده ارائه نمی کنند.

اما واقعیت این است خرید اقساطی پراید ۱۳۱ دارای مزایایی است که با دانستن آن ممکن است نظرتان درباره این خودرو پا به سن گذاشته تولید سایپا عوض شود. پراید از سال ۷۲ و با دو مدل صبا (صندوقدار) و نسیم (هاچبک) وارد بازار ایران شد. در دهه هشتاد، گروه خودروسازی سایپا خانواده X100 پراید (۱۱۱، ۱۳۱، ۱۳۲، ۱۴۱) را معرفی کرد که از نظر ظاهری و فنی تفاوت‌هایی با مدل‌های اولیه داشتند. کمترین تغییرات ظاهری روی پراید ۱۳۱ اعمال شده و شباهت خیلی زیادی به مدل اولیه پراید صندوقدار دارد. این موتور می تواند حداکثر قدرتی معادل ۶۳ اسب بخار در ۵۲۰۰ دور در دقیقه را تولید کند.

علاوه بر این مدل ۱۳۱ پیش از تغییر طراحی داخلی و بروزرسانی‌های جزئی در نمای بیرونی، با نام سایپا صبا شناخته می‌شد و مدل هاچ‌بک آن که سپس با مدل ۱۱۱ جایگزین شد نیز سایپا نسیم نام داشت. مجهز به هر دو موتور ۱.۱-B۱ و ۱.۳ لیتری B۳ با قدرت ۵۴ و ۷۲ اسب بخار. سایپا کیا پراید را در ایران تحت لیسانس ساخت و این شرکت در سال ۲۰۰۸ یک مدل بدنه پیکاپ را با نام “سایپا پیک آپ” با وزن ۵۰۰ کیلوگرم (۱۱۰۰ پوند) معرفی کرد.