جلوپنجره جدیدتر، رنگ شدن قسمت پایین سپرها، حذف لنز چراغهای جلو و چراغهای عقب کوتاهتر از جمله نشانههای ظاهری سمند LX سال در قیاس با مدل ساده قدیمی هستند. به طور کلی تم طراحی سمند برای این روزها کاملاً از مد افتاده شده و با معیارهای زیبایی روز همخوانی چندانی ندارد. سمند EL که موتور پژو 405 GLX بر روی آن نصب شده یکی از خودروهای مناسب برای ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسیرانی تولید شده است و با توجه به کیفیت این خودرو برای استفاده شخصی نیز در نظر گرفته شد. پشت صندلی راننده وسر نشین دو تا تلویزیون با قابلییت پخش DVDوCDوMP3 وشیشه های ضد UV ودودی با یه شیشه ی سقفی خیلی با حالش کرده بود ولی یه جاش بد بود اونم اونجاش که چون صندلیاش از چرم بود آدم خیلی زود عرق می کرد . آقا ابراهیم شما که رفته بودی تاکسیرانی نامه اقساط بگیری .باید تو لیست بالاترین قیمت رو انتخاب میکردی .حالا کاری که شده .حرص خوردنم فایده نداره .منم ماشینم رو بردم بعداز فرودگاه امام مرکز اسقاط 1718 تحویل دادم قیمت خوبی هم برداشتن .شکر . سلام دوستان.خدارو شکر که بلاخره بعد یکسال دارن چارچرخاشونو تحویل میدن البته ابشنایی داره داشبورد جدیدارو زیبا کارکردن.منم این هفته بعد11ماه تحویل گرفتم دگه ایشالا همگی خلاص شدیم.
- اولین محصول ملی ایرانخودرو یعنی سمند گذشته پر فراز و نشیبی را تجربه کرده است.
- معمولاً فروش اقساطی سمند دوگانه صفر همراه با بیمه شخص ثالث و گارانتی و کارت طلایی میباشد.
- همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادها و پیشنهادهای شما خواهیم بود تا بتوانیم خدماتی بهتر را ارائه دهیم.
- خب معلومه ۴۰۵ چون حلبیه با کابینت جنسش یکیه و سبکتره بایدم شتابش بیشتر باشه ، غیر از این بود جای تعجب داشت.
- تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینهای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید.
سلام بروسمندو بگیر کیف دنیا رو ببر حرف هیچ کس رو گوش نکن تو ایران خودمون از بین ماشینامون از پژوه و۲۰۶وپارس جای سمند رو نمیتونه پر کنه چون از لحاڟ اطمینان حاصل جمع هستن وخیلی محمکه .. این درست نیست هر کسی خودش هر چی داره بیادو تعریف همون رو بکنه ، سمند های قدیمی تر بدنشون ورق سفید هست با استر زیر رنگ . شما خودت یه بار ازین وانتای ضایعاتی که اهن و چدن و الومنیوم اینا میخرن بپرس اهن کیلو چند میخرن الومنیوم و گالوانیزه کیلو چند میخرن ، اونموقع میفهمی که قیمت پژو باید فقط بخاطر همین به مورد خیلی کمتر از سمند میبود و با ارم خارجی پژو از ملت فقط پولشو میگیرن. ابتدا توسطلینک ثبت نام در منوهای اصلی سایت فرم عضویت را تکمیل نمایید و سپس آگهی خود را بعد از مطالعه قوانین توسط لینک درج آگهی ثبت نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد تفاوت آگهی های ویژه و رایگان ، لیست قیمت ها و تخفیف ها به صفحه تعرفه در منوهای اصلی سایت رجوع نمایید. پس به این نتیجه میرسیم که سمند در تصادفات نسبت به خودروی پژو 206 بسیار امنتر است .
می خواستم بدونم برای سفت شدن فرمان سمند باید چه کنم که به حالت قبل برگردد؟سمند من سال۸۶ lx.۲۲۰۰۰۰هزار کارکرد. مگر کسی بهتون گفته بوده آینه هاش تاشو است؟ مشخصات و امکانات این خودرو در سایت ایرانخودرو به صورت کامل نوشته شده. سلام من خودم سمنددارم واقعاعالیه مخصوصاتوجاده حرف اول رومیزنه درخریدش شک نکنین. سلام.دوستان من میخوام یا سمند بخرم یا پارس.با دلیل راهنماییم کنید.ممنون. خب معلومه ۴۰۵ چون حلبیه با کابینت جنسش یکیه و سبکتره بایدم شتابش بیشتر باشه ، غیر از این بود جای تعجب داشت. سایت ایران تجارت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.
طبق اعلام ایران خودرو سمند LX مجهز به موتور XU7 در هر صد کیلومتر رانندگی در شرایط ترکیبی به 8.34 لیتر بنزین نیاز خواهد داشت که این عدد در خارج از شهر تا 6.8 لیتر کاهش پیدا میکند. البته در عمل ممکن است مصرف سوخت ماشین نسبت به شرایط استاندارد اعلامی کارخانه مقداری بیشتر شود. فروش اقساطی سمند دوگانه موجب رفع نیاز مشتری و تسهیل در امر خرید و آسانتر شدن شیوه پرداخت میشود.
مدلهای تولید شده[ویرایش]
بله دقیقا ، سمند های یکم مدل پایینتر که حتی جنس و استحکام بدنشونم بهتره از جدیداش و الیاژ ورق سفیده که کیلویی هم حساب کنیم خیلی خیلی از حلب اهن پژو ها و رنو ها گرونتره . ال ۹۰ که نیمکته صندلیاش و کوچیکتره ، پژو ها هم که پول ارم پژو رو میگیرن و گرنه حلب از ورق سفید خیلی ارزونتره هر چند سمند جدیدا هم اهنی و سبکترن متأسفانه اکثرا. اونایی هم میگن ال ۹۰ خوبه معمولا از فنی چیزی سرشون نمیشه و برا یه پیچ سفت کردن هم به تعمیرگاه میخوان مراجعه کنن ، وگرنه از تمام پارامتر ها از ایمنی تا جاده خور بودنو سواری سمند بهتره هر چند کم ، هرچند زیاد. کاستی هایی هم که هست مشکل از ماشین نیست ، از کیفیت قطعات و دزدی خودروسازیه ، وگرنه امکان نداره ماشینی که پلت فرم پنین فارینای ایتالیا رو شرکت فرست اتوموتیو انگلیس باز طراحی کرده از ۴۰۵ و ال ۹۰ و امثالهم بدتر باشه!.
قیمت سمند سورن پلاس صفر (معمولی,+ مالتی مدیا,جدید) در بازار امروز ،12 آذر 1401
اگر شما 100 کیلومتر سرعت داشته باشید و به خودروی روبهرو برخورد کنید , نیرویی معادل با 3 تن تولید خواهید کرد که هر چیزی را نابود میکند . در خودروی سمند نیز این نیرو توسط شاسیهای شکل داده شده جذب میشود .اما پخش شدن نیروی تصادف در خودروی سمند به اندازه کافی بالا نیست و متاسفانه شاهد صحنههای دلخراش مرگ و میر سرنشینان هستیم . اگر به خودروهای خارجی مخصوصا آلمانی دقت کرده باشید , در تصادفات شدید بدنه بسیار و بیش از حد تغییر شکل میدهند .
استفاده از مطالب سایت 1Car.ir تنها با درج لینک فعال به صفحه مبدأ، مجاز میباشد. سلام هنوز ماشینم نگرفتم کجا باید بریم خیام .تبریز امروز زنگ زدم گفت هفته دیگ میاد. سلام بر همه,کسی از همکارا کرمانشاه هست برای پیگیری دیر کرد رفتم میگن باید جمع بشید تا قابل پیگیری باشه,تک نفری نمیشه اقدام کرد.
اصطلاح خودروی ملی اولین بار به یک خودروی مفهومی که در چهارچوب همین برنامه در این مرکز تحقیقاتی طراحی شده بود اطلاق گردید. پروژه خودروی ملی پروژهای موفق و نسبتاً کم هزینه بود که از طرف شهردار وقت تهران غلامحسین کرباسچی و وزارت صنایع سنگین وقت حمایت میشد. نمونههای اولیه این خودرو که به صورت آزمایشی بر پایه پلتفورم خودروی شورلت رویال باقی مانده از پیش از انقلاب طراحی و ساخته شده بود، بارها در نمایشگاههای خودرو در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران در سالهای ۷۲ تا ۷۵ به نمایش گذاشته شد. در این پروژه برای اولین بار در ایران روشها و فرایند کامل ساخت یک خودرو مورد تحقیق و بررسی قرار میگرفت اثبات شد که در ایران توان طراحی و ساخت خودرو وجود دارد. طراحی کابین سمند در نسخه های ابتدایی یعنی LX، EF7 و ELX یکسان و ثابت می باشد و در مقابل طراحی داخلی کابین سری سورن، با نسل قبلی خود متفاوت می باشد. طراحی نسل اول یک طراحی نسبتا ساده و البته حجیم و بزرگ است که اگر برای دفعات اول تصمیم به رانندگی با این خودرو داشته باشید، به میزان زیادی نقاط کور را احساس خواهید کرد و پس از مدتی به رانندگی با آن عادت خواهید نمود.
«خودروی ملی را به عنوان نمونه ساختهایم و ۱۰۰ درصد قابل ساخت داخل است». خودرو (ویژه نامه نمایشگاه خودرو، قوای محرکه و قطعات خودرو)، ۲۷ تیر ۱۳۷۴. در سال ۷۲ مرکز تحقیقات و خدمات خودکفایی ایران در مجموعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مأمور شد تا در چهارچوب یک برنامه تحقیقاتی، بر پایه مهندسی معکوس برای اولین بار در ساختار صنعت خودروسازی ایران، فرایند طراحی و ساخت خودرو به شیوه مقرون به صرفه را طراحی و تعریف کند. خانه | تعرفه تبلیغات | همکاری با ما | تماس با ما فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.