Continental و Aurora Innovation می گویند که به یک نقطه عطف توسعه کلیدی در جهت تجاری سازی کامیون های خودران در مقیاس رسیده اند.

این دو شرکت طراحی و معماری سیستم و سخت افزار آینده را برای سیستم رانندگی خودکار سطح 4 Aurora Driver که کانتیننتال تولید آن را در سال 2027 آغاز خواهد کرد، نهایی کرده اند.

سیستم راننده شفق قطبی
(ع،: قاره)

این توسعه کمتر از یک سال پس از اعلام شراکت این دو شرکت در راستای امکان ساختن حجم بالای سیستم‌های حمل و نقل خودران صورت می‌گیرد.

فیلیپ فون هیرشهایت، عضو هیئت مدیره بخش گروه خودرو در کانتیننتال، گفت: «فناوری‌های حرکت خودکار بزرگترین فرصت برای تغییر رفتار رانندگی از زمان ایجاد خودرو است. دستیابی به این نقطه عطف ما را در مسیری معتبر برای استقرار سیستم‌های حمل و نقل خودران با خدمات آسان که مشتریان درخواست می‌کنند قرار می‌دهد.

Aurora قصد دارد در پایان سال 2024 سیستم رانندگی خودکار خود را بدون راننده راه اندازی کند – که برای دویدن 1 میلیون مایل طراحی شده است.

کار این شرکت با Continental شامل توسعه یک سیستم بازگشتی است که در صورت ،ابی قطعات یا حسگرها، افزونگی ایجاد می کند.

کریس اورمسون، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Aurora گفت: «از روز اول، ما می‌دانستیم که باید یک ا،یستم قوی از شرکا بسازیم تا این فناوری را ایمن و در مقیاس تجاری به بازار عرضه کنیم. نهایی ، طراحی سخت‌افزار آینده ما گامی م،ادار در جهت قانع‌، اقتصاد واحد Aurora Driver و ایجاد یک ،ب‌وکار برای بلندمدت است.



منبع: https://www.trucknews.com/technology/continental-aurora-reach-milestone-for-autonomous-trucking-system/1003180930/