فروش اقساطی پژو 405 با اقساط بلند مدت سپند خودرو-دیزل کاران

واقعیت هم دور از این نیست، پژو 405 با ظرافت کمی طراحی شده و سادگی و تخت بودن اجزای مختلف آن، هیچ جذابیت برای قشر جوان ندارد. زمان نگاه کردن به چهار طرف پژو 405، به راحتی می‌توان به سادگی بیش از حد آن پی برد. برای نمای کناری و درهای آن هیچ حجم‌دهی و انحنایی در نظر گرفته نشده است.

پژو 405 با این مشخصات فنی رقیبانی مانند رانا و سمند SE دارد که هر دو خودرو عملکرد فنی بهتری نسبت به 405 ارائه خواهند داد. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. سمند LX -یکی دیگر از تیپ های پر طرفدار از سری خودروی سمند است که در سال 1383 تولید شد. در این مدل از موتور XU7 پژو 405 GLX استفاده شده بود ولی از آنجایی که خانواده های ایرانی به دنبال خودرویی ایمن با مصرف سوخت پایین هستند ادامه مطلب…

  • با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود.
  • بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.
  • فروش این شرکت در ایالات متحده با مدل‌های پژو ۴۰۵ و پژو ۵۰۵ به ۴٫۲۶۱ دستگاه در سال ۱۹۹۰ میلادی رسید و فروش ۲٫۲۴۰ دستگاه، در ژوئیه ۱۹۹۱ شرکت را پس از ۳۳ سال، به نقطه اوج خود رساند.
  • جعبه دنده دستی ۵ سرعته وظیفه انتقال نیرو به ۱۰ تیپ پارس را برعهده دارد و فقط یکی از تیپ‌های این خودرو با گیربکس اتوماتیک ۴ سرعته در بازار موجود است.
  • در سال ۱۸۹۶ نخستین موتور درون‌سوز توسط شرکت پژو ساخته شد و دیگر نیازی به خرید موتور از دایملر نبود.
  • بیش از دو دهه از ورود پژو پارس به بازار ایران می‌گذرد و همچنان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خرید خودرو برای مشتریانی است که بودجه‌های خیلی بالایی ندارند و به دنبال یک سدان جادار می‌گردند.

در سال ۱۹۰۱ توانست با تولید موتوری با حجم ۶۵۲ سی‌سی، قدرت ۵ اسب بخار، یک سیلندر و ظاهر سنتی، برنده مسابقات بهترین مدل آن سال شود. پژو نخستین شرکتی بود، که تایرهای لاستیکی را بر روی خودروهای خود نصب کرد و در سال ۱۸۹۵ تایرهای بادی را بر روی آن‌ها قرار داد. در سال ۱۸۹۶ پژو نخستین موتور خود را بدون کمک گوتلیب دایملر تولید کرد و پس از آن پیشرفت‌های مختلفی مانند امکان‌پذیری انتقال قوای محرکهٔ زیر خودرو به درون کاپوت حاصل شد و خودرو به‌معنای امروزی آن، شکل گرفت.

مجله بیمه دات کام، راهنمای کامل به‌روزترین اطلاعات و اخبار بیمه و اینشورتک در کشور است. از جدیدترین تغییرات قوانین و اخبار صنعت بیمه اطلاع یابید و با آگاهی کامل، بیمه مورد نیازتان را خریداری نمایید. کابین 405 هم بسیار ساده طراحی شده و نکته قابل توجهی در آن وجود ندارد. در طراحی داشبورد همچنان دریچه‌های تهویه به شکل مستطیلی و ساده است و نمای قدیمی دارد. البته ایران خودرو در سال‌های اخیر قبل از توقف تولید 405، از شاخصه‌های به روزتری در داخل کابین استفاده کرد و خصوصاً غربیلک فرمان دو شاخه آن را که دیگر خیلی قدیمی شده بود با یک غربیلک جدید جایگزین کرد. در ضمن، پنل کیلومتر شمار را هم از نو طراحی کرد و نمایی جالب‌تر برای این خودرو به وجود آورد.

ماشین پژو 405 SLX

در زمان بحران مالی، فروش شرکت بسیار کاهش یافت، اما شرکت توانست نجات پیدا کند. در سال ۱۹۳۳ این شرکت مدل پژو ۴۰۲ را روانه بازار کرد که نخستین مدلی بود که سقف آن قابلیت جمع شدن داشت. مدل جدید سال ۱۹۲۹، پژو ۲۰۱ ارزان‌ترین خودرو در بازار فرانسه و مدلی بود که علامت تجاری پژو را دارا بود. مدت بسیاری از این شکوفایی پژو نگذشته بود، که در دهه مجله خبری خودرو ۱۹۳۰ میلادی دوران رکود اقتصادی آغاز شد. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

خرید و فروش پژو 405

پژو 405، یکی دیگر از محصولات فرانسوی و با سابقه بازار خودرو ایران است. اولین بار در سال 1987 کمپانی فرانسوی پژو از خودرو مدل 405 رونمایی کرد که این خودرو در سال بعد از عرضه، لقب بهترین خودرو سال اروپا را بدست آورد. از ورود پژو 405 به ایران تا کنون نزدیک به 30 سال می‌گذرد، که این خودرو همچنان به حیات خود در بازار خودرو ایران ادامه داده است.

فوری: مدارس تهران تا آخر هفته تعطیل شد / دانشگاه ها هم تعطیل شد؟

الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید. قیمت پژو 405 SLX باتوجه به معاملات واقعی روزانه انجام شده در بازار مشخص می‌شود. نخستین نشان‌واره پژو که در آن از طرح شیر استفاده شده بود، برای تیغه اره‌ها و وسایل فولادی این شرکت، طراحی شد. در سال ۱۸۵۰ برای نخستین بار، لوگوی شیر برای شرکت برادران پژو دیده شد.