فروش اقساطی پژو 206 تحویل فوری سپند خودرو-دیزل کاران

پنجمین مدل 206 که حاصل همکاری مشترک ایران خودرو با پژو فرانسه بود. این خودرو به دلیل کوچک بودن صندوق عقب 206، در سال 2006 معرفی شد. ایران راهی بود برای صدور پژو SD به کشورهای ترکیه، روسیه و الجزایر.

  • پژو ۲۰۶ بار دیگر به خط تولید بازگشت،البته داخلی سازی ابتدا تنها برای تیپ ۵ اتفاق افتاد و سرانجام در سال ۱۳۹۳ ایران خودرو اعلام کرد که موفق به داخلی سازی کامل پیشرانه tu3 شده و از سال ۹۴ ،تیپ۲ هم دوباره به بازار آمد.
  • پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید اقساطی پژو 206 با شماره های اعلام شده در سایت سپندخودرو تماس حاصل کنید.
  • در ابتدای دهه ۹۰ تحریم‌ها شدت گرفت و ایران خودرو مجبور شد به دلیل قطع همکاری پژو، اقدام به داخلی‌سازی کامل ۲۰۶ کند.
  • پنجمین مدل پژو ۲۰۶ با همکاری پژو و ایران‌خودرو و با نام پژو ۲۰۶ اس‌دی یا پژو آریان تولید شده‌است.
  • قطعات دارای انحصار تولید از سمت پژو از روی این خودرو حذف گردید؛ به شکلی که این خودرو تنها در ظاهر با ۲۰۷آی‌های اصلی مشترک بود.
  • این خودرو در طول سه سال حضور در تیم پژو اسپرت، به مجموع ۲۵ قهرمانی در سالهای ۲۰۰۰، ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ دست یافت.

در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی. خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود. الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید. بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.

خرید و فروش و قیمت خودرو پژو 206 در تهران

کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است. همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید.

مدل سدان در تیپ‌های مختلفی توسط ایران خودرو و در بازار داخل عرضه می‌شود. پژو قصد داشت با معرفی یک اتومبیل سوپرمینی و حتی کوچکتر از 205، کم کم این خودرو را از رده خارج کند؛ چون تولید این ماشین دیگر به لحاظ اقتصادی سودمند نبود. این مدل جدید، یعنی پژو 106 سال 1991 به بازار عرضه شد. پژو به این خیال بود که این 106 و مدلی که دو سال بعد به جای 309 معرفی شد، یعنی پژو 306، دست مردم را برای انتخاب باز می‌گذارند و فروش خوبی خواهند داشت و در این صورت می‌تواند کم کم 205 را کنار بگذارد. چون در آن زمان خودروهای رقبا مانند فورد فیستا و پولوی فولکس واگن، خیلی خوب فروخته می‌شدند و حتی محبوب‌تر هم شدند. شرکت ایران خودرو در نظر دارد فروش خودرو پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه ای را آغاز نماید.

پژو ۲۰۶های ایرانیزه از ECU ساخت شرکت ایرانی «کروز» بهره می برند. در حالی که این قطعه در مدل‌های فرانسوی از «بوش» آلمان تأمین می شد. پمپ هیدرولیک نیز در پژو ۲۰۶ ایرانیزه تعویض شده که فرمان پذیری این خودروی جمع و جور را نسبت به گذشته، نرم‌تر کرده است. این خودرو در ۶ تیپ به بازار ایران عرضه شد اما حالا بعد از ۲۰ سال از عرضه اولین پژو ۲۰۶، فقط پژو 206 تیپ 2 و تیپ ۵ روی خط تولید ایران خودرو باقی مانده‌اند.

ضمانت پژو 206 تیپ 2

این موضوع سبب می شود امکان نصب بسیاری از آپشن های غیرفعال پژو بر روی ۲۰۶های ایرانیزه از بین برود. در بحث فنی و پیشرانه tu3 به حجم ۱.۳۶ لیتر و توان ۷۵ اسب بخار عرضه می‌شود و جعبه دنده آن از نوع ۵ دنده دستی بوده است. من 206تیپ ۵مدل ۹۲دارم و از اول، صفر دست خودم بوده و بسیار عالیه هم از نظر شتاب و سرعت و هم ایمنی .با این که مدل ۹۲ هست ولی هر کی میبینه فکر میکنه مدل ۹۶،۹۷هست .سال ۹۷ یه خودروی تیولی هم خریدم ولی با ۲۰۶خیلی راحتترم . از همان ابتدای ورود 206 به بازار، کیفیت بالای متریال استفاده شده نظر بسیاری را به خود جلب کرد. البته جدای از متریال کنسول و داشبورد 206 نیز به بهترین شکل ممکن طراحی شده است و سرنشینان به خوبی به امکانات 206 دسترسی دارند. طراحی داخلی پژو 206 را باید در راستای اتومبیل های دهه 2000 میلادی تفسیر کرد، جایی که سادگی و طراحی ارگونومیک اهیمت بالایی داشت.

۲۰۷ سقف شیشه ای در دی ۱۳۹۷ در نمایشگاه تهران رونمایی شد. سقف این خودرو از نوع سانروف یا پانوراما نیست اما به غلط مجله خبری خودرو و به اصطلاح بازاری، پژو ۲۰۷ پانوراما نامیده می‌شود. سقف این خودرو در واقع از نوع مونروف است و باز نمی‌شود.

کیفیت قطعات ارائه شده توسط ایران خودرو درمقایسه با قطعات اصلی دارای کیفیت پایینتری است. نمونه سقف شیشه ای (پانوراما) این خودرو هم در سال ۱۳۹۷ معرفی اولیه شد و نخستین سری آن قرار است در سال ۱۳۹۹ عرضه شود. ایران خودرو همچنین در سال ۹۶ اقدام به تولید نسخه صندوقدار این خودرو گرفت. این نسخه طبق ادعای این شرکت با سرمایه‌گذاری ۵۵ میلیاردی تولید گشته‌است. البته که این خودرو پیش‌تر هم در بازار برزیل تحت نام 207 Passion عرضه شده‌است. لازم است ذکر شود که پلت فرم این خودرو همان ۲۰۶ اس‌دی است و از نظر امکانات هم تمامی امکانات موجود در ۲۰۷ به همراه بال عقب، فرمان برقی و آینه تاشوبرقی را دارد که نسبت به تیپ فول آپشن ۲۰۶ اس‌دی امکانات بیشتری دارد.