فروش اقساطی پژو 206 تحویل فوری سپند خودرو

اگر وقت کافی برای خرید این قطعه لاستیک خودروی‌تان را به‌صورت حضوری ندارید همین حالا می‌توانید از طریق سایت رینگو سفارش خود را ثبت کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. اگر در خصوص خرید سؤالاتی دارید با ما از طریق بخش فروش و پشتیبانی فروشگاه رینگو در ارتباط باشید. سلام دوست عزیز برای خودروی 206 مدل 96 به بعد به دلیل محدود کردن فضای دور باتری، باتری با آمپر بالاتر قابل نصب نیست مگر اینکه از حالت فابریکی خارج شود و باتری را به صورت غیر استاندارد نصب کرد.

  • البته جعبه دنده AL4 تا زمانی بی آزار است که به خرابی دچار نشود!
  • ان شا الله در آینده به سایر شهرها هم گسترش پیدا خواهد کرد.
  • با خرید پژو ۲۰۶ از معدود خودروهای ایرانی با طراحی آئرودینامیک بهره‌مند خواهید بود.
  • به خصوص در زمینه قیمت خودرو خارجی این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
  • ۲۰۷ سقف شیشه ای در دی ۱۳۹۷ در نمایشگاه تهران رونمایی شد.

تا سال ۱۳۹۰ پژو به صورت مستقیم با دریافت پول و ارسال قطعات منفصله به ایران،در روند تولید پژو ۲۰۶ مشارکت داشت از سال ۱۳۹۱ و با شدت گرفتن تحریم‌ها پژو از ایران رفت. در بحث فنی و پیشرانه tu3 به حجم ۱.۳۶ لیتر و توان ۷۵ اسب بخار عرضه می‌شود و جعبه دنده آن از نوع ۵ دنده دستی بوده است. اولین نسخه عرضه شده از پژو ۲۰۶ در ایران بود.این تیپ در ظاهر تفاوت خاصی با تیپ‌های بالاتر ندارد،اما تفاوت اصلی در کابین خودرو آشکار می شود.

پژو 206 تیپ 2 در حد با لوازم82

خب بیایید باهم معایب و مزایای خودروی 206 را بررسی کنیم پس با ما همراه باشید . محل تولد پژو 206 در پاریس فرانسه بوده است و 3 سال پیاپی جایزه طراحی مدرن را در اختیار داشته است . قیمت پژو 206 باتوجه به معاملات واقعی روزانه انجام شده در بازار مشخص می‌شود. من می خوام ماشینم عوض کنم….بین 206تیپ 2 و رانا دو دلم لطفا راهنمایی کنید…

پژو،206،تیپ 5 مدل 93

ایران خودرو همچنین در سال ۹۶ اقدام به تولید نسخه صندوقدار این خودرو گرفت. این نسخه طبق ادعای این شرکت با سرمایه‌گذاری ۵۵ میلیاردی تولید گشته‌است. البته که این خودرو پیش‌تر هم در بازار برزیل تحت نام 207 Passion عرضه شده‌است. لازم است ذکر شود که پلت فرم این خودرو همان ۲۰۶ اس‌دی است و از نظر امکانات هم تمامی امکانات موجود در ۲۰۷ به همراه بال عقب، فرمان برقی و آینه تاشوبرقی را دارد که نسبت به تیپ فول آپشن ۲۰۶ اس‌دی امکانات بیشتری دارد.

اساسا انچه فرمودید واقعیت نداره چون از ۸۲ تا حالا با ۲۰۰ هزار کیلومتر نه جلوبندی نه دسته راهنما نه سوت ترمز و …. نداشتم فقط کمی به علت گرمای موتور که تو خانواده ۲۰۶ زیاد هست مستعد خرابی سرسیلندر در صورت عدم توجه هست و تیپ ۲ اون هم ترمز قابل اعتماد نداره. سلام دوستان من یه ۲۰۷ دستی مدل ۹۰دارم,با هفتاد هزار کارکرد جلوبندی بسیار ضعیف و ماشین بسیار خشگ کلا اصلن ازش راضی نیستم تازه قطعات همه اصلی هستش صداهایی از این ماشین بیرون میاد ک موندم از کجاست. با فراگیر شدن خریدهای اینترنتی، امکان خرید لاستیک خودرو هم از طریق فروشگاه‌های اینترنتی فراهم است. ما در فروشگاه اینترنتی رینگو مفتخر هستیم پاسخگوی نیاز مشتریان ایرانی در تمام نقاط کشور بوده و سفارش‌ها گوناگون را دراسرع‌وقت به دست آن‌ها برسانیم.

بخصوص من از مدل ۸۴ که تمام قطعات موتوری و بدنه و حتی شیشه هاش فرانسویست. خواهشا بدون مطالعه واطلاع این شایعات رو منتشر نکنید. مدل تا ۹۱ خوبه، درسته برخی قطعات بدنه و موتور ایرانی شدن، اما اصل کار فرانسه هست، بلاخره مدل نود با مدل ۸۱ و ۸۲ قابل مقایسه نیست، اما کارکردشون هم قابل مقایسه نیست.س وار بشید یه دور بزنید اگه دیدید مشکل خاصی نداره و مکانیک تایید میکنه بخریدش. ۲۰۶ مدل پایین واقعا خریدش ریسکه، شما ۱۰ سال دسته خودت بوده، شرایطش فرق داره . با سلام.۲۰۶ مدل ۸۵ خانگی فنی درجه ۱ تسمه تایم و مصرفی هاش به موقع عوض شده ماشین بدون کوچیک ترین مشکلی.

طراحی زیبای این خودروی فرانسوی که در خط تولید برزیل طراحی شد، علاقمندان بسیاری دارد. من 206تیپ ۵مدل ۹۲دارم و از اول، صفر دست خودم بوده و بسیار عالیه هم از نظر شتاب و سرعت و هم ایمنی .با این که مدل ۹۲ هست ولی هر کی میبینه فکر میکنه مدل ۹۶،۹۷هست .سال ۹۷ یه خودروی تیولی هم خریدم ولی با ۲۰۶خیلی راحتترم . تمامی هزینه های مصرفی خودرو در زمان اجاره خودروهای بدون راننده بر عهده ی شرکت کافه رنت است.

پژو ۲۰۶های ایرانیزه از ECU ساخت شرکت ایرانی «کروز» بهره می برند. در حالی که این قطعه در مدل‌های فرانسوی از «بوش» آلمان تأمین می شد. پمپ هیدرولیک نیز در پژو ۲۰۶ ایرانیزه تعویض شده که فرمان پذیری این خودروی جمع و جور را نسبت به گذشته، نرم‌تر کرده است.