فروش اقساطی سمند ال ایکس EF7 تحویل فوری سپند خودرو-دیزل کاران

طراحی کابین سمند در نسخه های ابتدایی یعنی LX، EF7 و ELX یکسان و ثابت می باشد و در مقابل طراحی داخلی کابین سری سورن، با نسل قبلی خود متفاوت می باشد. طراحی نسل اول یک طراحی نسبتا ساده و البته حجیم و بزرگ است که اگر برای دفعات اول تصمیم به رانندگی با این خودرو داشته باشید، به میزان زیادی نقاط کور را احساس خواهید کرد و پس از مدتی به رانندگی با آن عادت خواهید نمود. با این وجود این مشکل در سری سورن به میزان زیادی کاهش یافته است و آپشن ها و قطعات خیلی بهتر در کابین جای دارند. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم.

  • ما در سپند خودرو، اتومبیلی را که به صورت قسطی خریداری کرده‌اید به صورت فوری حتی در روز خرید به شما تحویل می‌دهیم.
  • در سال ۱۳۷۲ مرکز تحقیقات و خدمات خودکفایی ایران که زیرمجموعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بود، ماموریت یافت تا پروژه طراحی و تولید خودرو ملی را آغاز کند.
  • سلام دوستان/ یه سوال داشتم / آقا موتور ef7 از لحاظ استهلاک خوبه یا نه / یکی میگه شاتون میزنه ، یکی میگه نمیزنه / یکی میگه پر خرج ، یکی میگه کم خرج / آخرش خوبه یا نه ؟ ممنونم از راهنمایی هاتون.
  • اگر بدنه خودرو این نیرو را جذب نکند و تغییر شکل ندهد , نیرو مستقیما به شخص وارد می‌شود که فاجعه به بار می‌آورد .
  • نمونه‌های اولیه خودرو ملی که بر پایه شورولت رویال ساخته شده بودند، تحت عنوان پیکان جدید در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران طی سال‌های ۷۲ تا ۷۵ رونمایی و معرفی شدند اما هیچ وقت به تولید انبوه نرسیدند.

تاریخ و زمان پاس شدن چک‌ها پس از انتخاب شرایط خرید توسط مشتری، با کمک سیستم فروش و به صورت الکترونیکی محاسبه و به مشتری اعلام می‌گردد. همچنین انتخاب تعداد چک، تاریخ روی چک و نرخ سود را پس از محاسبات الکترونیکی مشتری می‌تواند انتخاب کند و این‌گونه از فروش اقساطی سمند دوگانه بهره‌مند شود. پلتفرم اولیه خودروی سمند که با نام خودروی ملی نیز شناخته می‌شود در سال ۱۳۸۳ رونمایی شد.

سمند،LX مدل 400

سلام همگی همکاران و بابک جان بخیر باشه .خدارو شکر که شماهم ماشینت دو تحویل گرفتی .مبارک باشه و ان شاءالله که خدا بهتون سلامتی بده و پراز خیر و برکت باشه . ظرفیت استاندارد باتری خودروی شما 66 آمپر پایه کوتاه قطب چپ با قالب L3 بوده که در صورت نیاز می توانید باتری با ظرفیت 74 آمپر پایه کوتاه قطب چپ با قالب L3 نیز استفاده نمائید. بله، باتری های عرضه شده برای خودرو سمند در کیان باتری از نوع بدون نیاز به نگهداری و به اصطلاح اتمی و خشک میباشند.

سمند،LX EF7 مدل 98

این خودرو که در ابتدا قرار بود جایگزین پیکان شود، با توجه به هزینه طراحی و قیمت نهایی آن، این امر محقق نشد سمند در ادبیات فارسی به اسبی گفته می‌شود که رنگی متمایل به زرد دارد. ایران خودرو در سال 1380 محصول جدیدی را بر مبنای پلت‌فرم 405 به بازار معرفی کرد و نامش را سمند گذاشت. اولین سری سمند با کد X7 و EL (مدل ساده با داشبورد مشکی رنگ) در سال 1381 به شکل عمده مجله خبری خودرو تحویل خریداران شد. وجود عیب‌های مونتاژی متعدد و برخی چالش‌های فنی باعث شد تا ایران ‌خودرو در سال 1383 سری دوم سمند را با کد SE (نمونه معمولی) و کد LX (با چراغ عقب‌های متفاوت و برخی تجهیزات بیشتر) روانه بازار کند. سال 1388 نیز سری جدید از مدل LX مجهز به پیشرانه دوگانه‌سوز EF7 تحویل مشتریان شد و در سال 1390 شاهد عرضه نسخه بنزین‌سوز EF7 به بازار بودیم.

فروش سمند EF7مدل 91

عیب‌یاب هوشمند و سیستم الکترونیکی هشداردهنده صوتی موجب افزایش محبوبیت سمند EF7 در بین مشتریان شد و به موجب این محبوبیت فروش اقساطی سمند دوگانه، رونق خوبی گرفت. طراحی ظاهری خودرو سمند در تمام مدل ها، طراحی به نسبت قابل قبول می باشد که بنابر ابعاد و وزن بالایی که دارد، ایمنی و فضای کافی دارد و به عنوان یک اتومبیل سدان خانوادگی ایرانی، بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد. با این وجود هر یک از مدل هایی که به عنوان سمند در طول چند سال اخیر طراحی و تولید شده اند، دارای تغییرات جزئی در ظاهر و همچنین در بخش موتوری هستند که این تفاوت در نسخه سورن ELX توربو بیشتر می باشد. در کل ظاهری که مدل های سمند دارند، نسبت به سایر اتومبیل های موجود در کشور متفاوت می باشد که کیفیت قطعات بکار رفته می توانست بهتر هم باشد. تولید سورن معمولی در سال ۱۳۸۸ متوقف شد و سمند سورن ELX با موتور EF7 روی خط تولید ایران خودرو قرار گرفت که قوی‌تر و کم‌مصرف‌تر از مدل قبلی است.