شش نفر از ،نان جزیره پرنس ادوارد به ،وان افسر ایمنی خودروهای تجاری فارغ التحصیل شده اند. طبق یک انتشار خبری، آنها واجد شرایط انجام بازرسی های کنار جاده ای در کامیون های تجاری، تری،ها و اتوبوس ها در هر نقطه از PEI هستند.

شورمن پیترز فارغ التحصیل گفت: “من همه چیز را در مورد آن دوست دارم. کمک به مردم و جوامع ما احساس خوبی دارد. من نمی توانم صبر کنم تا از همه چیزهایی که یاد گرفته ام استفاده کنم.

تصویر بازرسان جدید CMV PEI
(ع،: PEI Transportation and Infrastructure)

افسران یک برنامه بازرسی در آمریکای شمالی را از طریق اتحاد ایمنی خودروهای تجاری تکمیل ،د. فارغ التحصیلان این برنامه می توانند بازرسی مداوم خودروهای تجاری را در سراسر کانادا، ایالات متحده و مکزیک انجام دهند.

شورمن و همکارانش در ترازوی کامیون Borden-Carleton کار می کنند و به زودی بررسی های کنار جاده ای خود را آغاز خواهند کرد. افسران جدید تعداد بازرسی خودروهای تجاری را هر سال حدود 200 نفر افزایش خواهند داد.

ارنی هادسون، وزیر حمل و نقل و زیرساخت، موفقیت خود را در مراسم فارغ التحصیلی در شارلوت تاون جشن گرفت.

هادسون گفت: “به ،وان سفیران ایمنی بزرگراه، آنها حمایت ارزشمندی از رانندگان تجاری و شرکت های حمل و نقل در مورد اهمیت نگهداری پیشگیرانه در وسایل نقلیه تجاری ارائه می کنند.” این فوق العاده است که می بینیم تیم مهارت ها و تجربه خود را توسعه می دهد و می داند که به ،نان و بازدیدکنندگان کمک می کند تا در آنجا ایمن بمانند.



منبع: https://www.trucknews.com/regulations/six-inspectors-join-p-e-i-s-commercial-vehicle-safety-team/1003180829/