مربی الماس و بیگ رود

Diamond Coach یک ناوگان کاملاً متفاوت است. در حالی که سایر شرکت های ناوگان مشغول حمل و نقل محصولات و مواد خام در سراسر آمریکا هستند، مربی الماس در حال جابجایی مجریان مشهور – چه ،ی از موسیقی کانتری، از جمله میراندا لمبرت، راسکال فلتس در میان ستارگان دیگر – به صورت مجلل و شیک در حین تور کشور.

گاراژ مربیان الماس

مظهر تجمل

ناوگان Diamond Coach متشکل از 54 مربی سرگرم کننده Prevost مظهر تجمل را ارائه می دهد. فضای داخلی سرسبز شامل ویژگی‌های آماده برای افراد مشهور از جمله کف گرم، میزهای شیشه‌ای، مبلمان سفارشی ویلا، کرستون الکترونیک و پارچه‌ها و لوازم جانبی درجه یک است که خانه‌ای ایده‌آل دور از خانه را در هنگام سفر به مشتریان این شرکت ارائه می‌دهد.

دیاموند کوچ علاوه بر وسایل پر زرق و برقی که ارائه می‌کند، به مشتریان خود با بالاترین کیفیت کمک رانندگی را نیز ارائه می‌کند و اطمینان می‌دهد که بزرگترین ستاره‌های موسیقی با خیال راحت و همیشه به موقع به مقصد می‌رسند.

سارا بث ایمپری، مدیر ایمنی مربی الماس توضیح می دهد: «هنرمند، که ما به آنها خدمت می کنیم عمدتاً بازیگران موسیقی هستند که در کشور تور می کنند. چشم رسانه ها همیشه به این افراد است و بسیار مهم است که آنها به سلامت منتقل شوند و هرگز طرفداران خود را ناامید نکنند. رانندگان ما باید همیشه استراحت کافی داشته باشند تا در اوج بازی خود باشند. ما همچنین باید بسیار مراقب رعایت قو،ن باشیم و سوابق خود را همیشه مرتب کنیم، زیرا FMCSA واقعاً شروع به سرکوب شرکت‌ها در گوشه خاص صنعت حمل و نقل ما کرده است.

داخل اتوبوس مربیان الماس

زندگی قبل از لاگ های الکترونیکی

قبل از کشف اپلیکیشن موبایل BigRoad برای سیاهههای مربوط الکترونیکی، تیم مربی الماس، مانند بسیاری از ناوگانهای دیگر، مطابقت خود را از طریق مخلوطی از سیاهههای مربوط به کاغذ و دیگر سیاهههای مربوط الکترونیکی مورد استفاده رانندگان مدیریت کرد. سارا بث می‌گوید: «همیشه همه چیز چاپ می‌شد و در یک پوشه قرار می‌گرفت. «مقدار فضایی که کاغذ اشغال می‌کرد و مدت زم، که برای ،ی که آن کاغذ را به دنبال نقض سیاهه‌ها غربال می‌کرد، نجومی بود. انجام ممیزی گزارش ممکن است چند روز طول بکشد، و با آن همه فضای شبکه سیاه و سفید، یک فرد به سختی می تواند چشمان خود را صاف نگه دارد. همیشه پتانسیل برای تخلفات از دست رفته وجود داشت.»

سارا بث می‌افزاید که شرکت حمل‌ونقل همچنین برای همگام شدن با تمام تغییرات در مقررات و قو،نی که بر رانندگان، اتوبوس‌ها، IFTA و MVR تأثیر می‌گذارد، تلاش کرد. او اذعان می کند: «این کار برای یک نفر خیلی زیاد بود که کار را انجام دهد و در عرض پنج روز به خوبی انجام شود.

همراه شدن با BigRoad

Diamond Coach با درک اینکه به راه حل بهتری نیاز دارد، به دنبال سیستم های مختلف ثبت الکترونیکی بود و به انجمن ملی شرکت های حمل و نقل کوچک (NASTC) برای مشاوره آنها NASTC توصیه می‌کند که تیم مربی الماس به اپلیکیشن موبایل BigRoad نگاه کنند زیرا کاربرپسندترین رابط موجود در بازار امروز را ارائه می‌دهد. این شرکت مدت کوتاهی بعد شروع به استفاده از BigRoad کرد.

در ابتدا، برخی از رانندگان قدیمی این شرکت در برابر این تغییر مقاوم بودند. سارا بث می‌گوید: «آن‌ها مطمئن نبودند که می‌خواهند چیز جدیدی یاد بگیرند، و نگران بودند که زمان زیادی ببرد. برای مق، با هر گونه اعتراض، او همه درایورها را روی برنامه تنظیم کرد و به آنها اجازه داد تا از روش‌های ثبت سنتی خود به موازات استفاده از BigRoad استفاده کنند. این روند آسان ، افراد به برنامه موبایل BigRoad به رانندگان کمک کرد تا احساس راحتی و امنیت کنند. این به آنها زمان لازم را برای غلبه بر ترس خود از برنامه و این اطمینان را داد که اطلاعات را به درستی وارد می کنند و دچار مشکل نمی شوند.

اتوبوس مربیان الماس


می‌گوید: «منحنی یادگیری مشخصی برای رانندگان ما و برای من وجود داشت، و هنوز هم احساس می‌کنم هر روز چیز جدیدی یاد می‌گیریم – به خصوص در مورد گزارش‌دهی – اما باید بگویم که رانندگان ما اکنون برنامه BigRoad را دوست دارند. سارا بث.


ساده ترین راه برای ایجاد گزارش های سازگار

BigRoad به Diamond Coach کمک کرده است تا مشکل ناهماهنگی حسابرسی گزارش را حل کند و به سارا بث ساعات کاری در هفته کاری خود را که قبلاً به تلاش حسابرسی دستی اختصاص داده بود، بازگردانده است. او می گوید: «این به خودی خود ارزش هر پنی را دارد.

سارا بث این واقعیت را جشن می گیرد که لاگ های الکترونیکی در حال حاضر بیشتر توسط صنعت پذیرفته شده اند و از حمایت FMCSA برخوردار هستند. لاگ های الکترونیکی رانندگان را در مورد ساعات کارشان صادقانه تر نگه می دارند. من همچنین فکر می‌کنم که این امر نیاز به کمک راننده‌های بیشتری را ایجاد می‌کند، که به ،ه خود شغل بیشتری برای رانندگان ایجاد می‌کند و همه را در جاده‌ها ایمن‌تر نگه می‌دارد.» او در مورد برنامه های BigRoad برای معرفی یک دستگاه ضبط خودکار روی برد (AOBRD) در آینده نزدیک بسیار هیجان زده است. سارا بث می‌گوید: «من نمی‌توانم صبر کنم تا BigRoad با خود مربی گره بخورد.

منبع: https://bigroad.com/case-study/diamond-coach/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=diamond-coach