سفارش بک لینک خارجی قوی، با کیفیت و دائمی برای سایت-خرید بک لینک،خدمات لینکسازی،خرید رپورتاژ،خرید PBN گلدلینک

سفارش بک لینک خارجی قوی، با کیفیت و دائمی برای سایت-خرید بک لینک،خدمات لینکسازی،خرید رپورتاژ،خرید PBN گلدلینک

بله، بعد از اتمام لینکسازی تمامی لینک های ایجاده شده در فایل اکسل تحویل مشتری داده می شود. در تمامی سایت هایی که در آن ها لینکسازی می کنیم، دامین آتوریتی آن ها 40 الی 90 و اسپم اسکور آن ها 1 الی 3 می باشد. کارشناسان خدمات linkbuilding سئو ما در شرکت عصر رایانه شما را تا رسیدن به بهترین نتیجه یاری خواهند نمود. بکر بودن فقط کافی نیست، نحوه نگارش و میزان رقابت هم تاثیر داره. پیشنهاد میکنم که به بخش مقالات “سئو مطالب” مراجعه کنید و همه رو مطالعه کنید.

  • اگر چه در بسیاری از نشریات بزرگ سئو در مورد خرید بک لینک صحبت نشده است، اما می توانید مطمئن باشید که خرید بک لینک معتبر به اندازه هر چیز دیگری در اصول سئو معمول است.
  • البته ما همچنان پیشنهاد میکنیم که برای سایتهای فارسی زبان درصد بک لینک از سایتهای فارسی نسبت به سایتهای خارجی بیشتر باشد.
  • اتوریتی امتیازی بین 0 تا 100 و همانند رتبه الکسا نشانگر ارزش یک سایت می باشد و شامل Pa و Da می شود .

ارتباط با محتوای لینکدر گذشته اینکه تعداد بک لینک‌ها بیشتر باشد، کفایت می‌کرد و نیازی نبود که صرفا محتوای سایت‌ها در یک راستا باشد. اما در حال حاضر موتورهای جستجوگر گوگل بسیار روی این موضوع دقیق شده‌اند و دیگر نمی‌توان بلک لینک یک سایت را در یک سایت غیرمرتبط قرار داد و در عین حال امید داشت که آن سایت از نظر گوگل استحقاق امتیازگیری دارد. از نظر گوگل، خرید پی بی ان یکتکنیک سئو کلاه سیاهبرای سئو به شمار می‌رود؛ یعنی راهی برای تقلب یا گمراه کردن گوگل و سایر موتورهای جستجو به‌گونه‌ای که وب‌سایت شما بالاتر از آنچه شایسته آن است رتبه بندی شود. ارزیابی کیفیت لینک های شما از وب سایت شما فرآیندی است که می تواند موفقیت شما را تضمین کند ، اما نباید فراموش کنید که این کار آسان نیست.

بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو با خرید بک لینک

تمام بک لینک هایی که در زیر دسته بندی شده است بصورت دائمی و هرمی و چند لایه می باشد که پیشرفته ترین نوع لینک سازی می باشد. این سایت هم در قالب پکیج لینک بیلدینگ انبوه ایرانی ، اقدام به فروش بک لینک به تعداد بالا در سایت های ایرانی میکند. اگر قصد خرید بک لینک انبوه دارید شاید استفاده از وب سایت سئو ارزان برای شما مفید باشد. با استفاده از پکیج های بک لینک حجم بسیار زیادی بک لینک در کلمه کلیدی مورد نظر خود دریافت خواهید کرد و از نظر میزان تاثیر گذاری و کاهش هزینه های شما این روش بهترین روش برای خرید بک لینک در کلمه کلیدی اصلی وبسایت شماست.

فروش رپورتاژ آگهی

چون وب سایت ما دارای بک لینک های زیادی هست و فکر نمی کنیم ریسک زیادی برای ما وجود داشته باشه. به طور کل بک لینک های پروفایلی دستی رو برای لایه اصلی پیشنهاد می کنیم و بک لینک های پروفایلی تقویتی که به خرید بک لینک صورت خودکار و رباتیک ایجاد میشن رو برای لایه های 2 به بعد پیشنهاد میکنیم. ما در نشونت سرویس‌هایی برای تقویت بک لینک‌ها و رپورتاژها ارائه می‌دیم که می‌تونید در ادامه این سرویس‌ها رو مشاهده بفرمایید.

بک لینک پی دی افی (PDF) فالو و 100% دستی در سایت های اشتراک گذاری فایل

بک لینکها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و تاثیر آنها پس از اجرا میتواند از 1 تا ماه طول بکشد. در این مدت سایت حتما باید فعال باشد و دائما به تولید محتوای باکیفیت پرداخته شود. همچنین باید به موضوع سئوی داخلی و سرعت سایت نیز اهمیت ویژه ای داده شود. هرچند فاکتورهای خرید رپورتاژ آگهی جهت افزایش رنک در گوگل گوگل این روزها نسبت به قبل بسیار زیاد شده است ولی این موضوع از اهمیت بک لینک کم نکرده است. بک لینکها همچنان مهمترین فاکتور سئو هستند ولی امروز گوگل علاوه بر بک لینک به فاکتورهای دیگری نیز مانند تجربه کاربری، سئوی داخلی، سرعت سایت، محتوای با کیفیت و …