ما باید حقوق بگیریم اما زمان و ت، که برای ایجاد یک فاکتور لازم است اغلب اپراتورهای مالک را از دریافت سریع آن فاکتورها منصرف می کند. آیا نیاز به ساده سازی فاکتورهای حمل و نقل در تجارت خود دارید؟

راه قدیم در مقابل راه جدید

ما می د،م که اپراتورهای مالک وجود دارند که هنوز از Google Docs برای فاکتورها استفاده می کنند. یا برخی از نسخه‌های قدیمی Quicken – حتی QuickBooks – برای انجام کارهای صورت‌حساب.

“من قبلاً آن را می دانم. من نمی خواهم چیز دیگری یاد بگیرم. این به اندازه کافی خوب است.» ما اغلب آن را می شنویم.

بنابراین یادگیری یک سیستم نرم افزاری جدید می تواند دشوار باشد. به خصوص اگر ده سال پیش سیستم خود را در گوگل ایجاد کرده باشید. آیا یک صفحه گسترده Google تنظیم کرده اید تا تمام هزینه ها و جزئیات صورتحساب را جمع آوری کند، اما باید BOL را برای پیوست پیدا کنید؟ صفحه‌گسترده دیگر گوگل برای تاخیر پرداخت؟ نه؟ چگونه متوجه شدید که سررسید یک فاکتور 30 ​​روز گذشته است؟

حسابداری پیچیده است. وقتی یک سیستم معقول دارید، فکر ، به تغییر سخت است.

آیا امروز سیستم شما معقول است؟

ساده ، فاکتورهای حمل و نقل

در آن روزها – مثلاً 20 سال پیش – گزینه های زیادی برای اپراتورهای مالک مستقل در صنعت حمل و نقل وجود نداشت. آنچه در بیرون وجود داشت گران بود و برای شرکت های بزرگ حمل و نقل طراحی شده بود. راننده کامیون انفرادی به همه زنگ ها و سوت ها نیاز نداشت، فقط به یک بسته نرم افزاری که حسابداری منحصر به فرد حمل و نقل را مدیریت می کرد.

این همان چیزی است که TruckingOffice طراحی کرده است—یک بسته نرم افزاری ساده برای استفاده کامیون داران برای اعزام، مسیریابی، جمع آوری هزینه ها و صورتحساب مشتریان. از آنجایی که این یک سیستم حسابداری کامل است، در صورت عدم پرداخت فاکتورها نیز به کاربر اطلاع می دهد.

چقدر کار اضافی است؟

با TruckingOffice PRO؟ هیچ یک.

وقتی اعزام خود را وارد می کنید، یک مسیریابی دریافت می کنید و فرآیند صورتحساب برای شما آغاز می شود.

هنگامی که TruckingOffice PRO داده های شما را دریافت می کند، فرآیندهای ساده سازی فاکتورهای حمل و نقل شما از قبل آغاز شده است. به محض اینکه به برنامه می گویید فاکتور و مدارک پیوست را ایمیل کند، ساعت شروع می شود. در 30 روز، گزارش فاکتورهای دیرکرد شما همه آنها را به شما نشان می دهد.

آیا این جریان سازی است یا این جریان سازی است؟ برای اینکه بد،د با چه ،ی تماس بگیرید، لازم نیست کاری انجام دهید، جز اینکه به گزارش نگاه کنید.

TruckingOffice ELD از داده های شما محافظت می کند

TruckingOffice PRO فاکتورهای حمل و نقل را برای شما ساده می کند

دیگر ساعت‌ها صرف جستجوی حساب‌ها نیست تا بفهمید چه ،ی به شما پول بدهکار است می تو،د از این زمان برای گذراندن با خانواده خود استفاده کنید.

دیگر وقت تلف نمی شود برای تهیه فاکتورها. TruckingOffice PRO داده ها را جمع آوری می کند و فاکتور را در صورت تقاضا ایجاد می کند. در حالی که در ،ه تحویل منتظر هستید، می تو،د فاکتور را به بخش صورتحساب فرستنده ارسال کنید.

نرم افزار فاکتور حمل و نقل تنها مهم ترین سرمایه گذاری در تجارت باربری شماست که می تو،د انجام دهید (علاوه بر دکل خود).



منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/rstreamline-trucking-invoices-for-the-owner-operator/