اعداد اولیه سفارش تری، برای ماه آوریل، بازار ،ادی را نشان می دهد و ،یداران احتمالاً در زم، که پول نقد اجازه می دهد، ،ید تراکتور را در اولویت قرار می دهند. این، برای پیشی گرفتن از استانداردهای پرهزینه انتشار EPA27.

بازار نقدی در هفته اخیر ثابت بود، اما نظرسنجی شرکت های مخابراتی نشان می دهد که احساسات بهبود یافته است. در همین حال، Motive پیش بینی جسورانه ای دارد مبنی بر پایان رکود حمل و نقل در ماه سپتامبر. چیزهای زیادی برای هضم…

سفارشات تری، به چالش کشیده شد

ACT Research سفارشات خالص اولیه تری، را 13700 دستگاه در آوریل گزارش کرد که نسبت به سال گذشته 21 درصد افزایش داشت.

جنیفر مک‌نیلی، مدیر تحقیقات بازار خودروهای تجاری و انتشارات، گفت: «برخلاف داده‌های سال قبل، با کاهش تقاضای سرکوب‌شده و ازدحام زنجیره تأمین، در بیشتر موارد، فعالیت سفارش همچنان مطابق انتظارات است.

علیرغم مقایسه مثبت سال به سال، سفارشات خالص به دلیل پس‌زمینه سودآوری ضعیف کامیون‌داران اجاره‌ای به چالش کشیده می‌شوند، هرچند که برخی از جوانه‌های سبز بهبود شروع شده است. تفسیرهای حکایتی از تولید کنندگان و تامین کنندگان تری، در چند ماه گذشته نشان دهنده این کندی است، زیرا آنها به اشتراک گذاشتند که سفارشات در حال آمدن هستند، اما در مقایسه با چند سال گذشته با سرعت کمتری.”

ACT می‌گوید بهبود سودآوری ناوگان در پایان سال 2024 احتمالاً برای صنعت تری، سودی نخواهد داشت، زیرا ناوگان احتمالاً قبل از ا،امات پرهزینه انتشار EPA27، ،ید واحدهای نیرو را در اولویت قرار می‌دهند.

مک‌نیلی افزود: «اطلاعات حکایتی اضافی که در این ماه از ،، که در خط مقدم صنعت تری، هستند شنیده‌ایم این است که انتظار می‌رود «دکمه م،» در این سال انتقال همچنان فشار داده شود.

بزرگ‌ترین بخش‌های صنعت همچنان تحت فشار هستند، انتظار می‌رود که لغو به نوسان خود در داخل و خارج از قلمرو مرتفع ادامه دهد، زیرا دلال‌ها و ناوگان موجودی و نیازهای فوری خود را مجدداً تنظیم می‌کنند، و نیروهای خارجی مانند انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده و مکزیک و نرخ‌های بهره از نزدیک باقی می‌مانند. لیست تماشا شده.»

ACT پیش بینی بازار تری، را کاهش داد

با در نظر گرفتن این موضوع، تحلیلگر صنعت پیش بینی خود را برای سفارشات تری، کاهش داد.

«پیش‌بینی تری، در این ماه مدل موی اساسی‌تری دریافت می‌کند، که عمدتاً ناشی از مازاد ظرفیت ک، 8 است که در سال 2024 طول،‌تر باقی می‌ماند، و بر سودآوری شرکت‌های مخابراتی در دوره‌ای که شرکت‌های مخابراتی به دلیل فرود اجباری EPA گران‌قیمت به احتمال زیاد به هزینه‌های خود برای واحدهای ک، 8 ادامه می‌دهند، سنگینی می‌کند. در سال 2027، “کنی ویث، رئیس و تحلیلگر ارشد ACT گفت.

ما پیش‌بینی‌های تری، خود را بر اساس این ملاحظات کوتاه‌مدت بررسی کردیم: سود شرکت‌های مخابراتی، موجودی‌های بیش از حد فروشندگان تری، که جابه‌جایی آن‌ها دشوار است، یک فصل کوتاه و ملایم اوج سفارش، و کاهش فزاینده‌های عقب‌افتاده.»

شرایط حمل و نقل در ماه مارس کاهش یافت

شاخص شرایط حمل و نقل FTR در ماه مارس به 7.25- کاهش یافت که منفی ترین شاخص آن از سپتامبر 2023 است. تحلیلگر صنعت نرخ های ضعیف تر را عامل این کاهش می داند، در حالی که هزینه های تامین مالی نیز یکی از عوامل این کاهش بوده است.

Avery Vise، معاون حمل‌ونقل FTR گفت: «نرخ‌ها اخیراً یک عامل منفی کمتر برای شرکت‌های حمل‌ونقل بوده است، بنابراین ماه مارس ممکن است در شرایطی که ما انتظار داریم یک محیط در حال بهبود تدریجی برای شرکت‌های حمل‌ونقل باشد، یک عامل دورتر باشد».

با این حال، ما پیش‌بینی نمی‌کنیم که نرخ حمل‌ونقل یا شرایط کلی بازار تا اوایل سال آینده برای شرکت‌های حمل‌ونقل مساعد باشد. بهبود حجم حمل و نقل و اصلاح ظرفیت فقط به صورت تدریجی در حال پیشرفت است و ما چیزی در افق نمی بینیم که به وضوح این پویایی ها را تغییر دهد. یکی از عواملی که ما به آن توجه می کنیم هزینه بیمه خودروهای تجاری است. داده های ،تی حاکی از افزایش مداوم حق بیمه ها در سال گذشته پس از چندین سال قیمت گذاری عمدتاً ثابت است. افزایش مستمر ممکن است به کاتالیزوری برای ش،ت‌های سریع اپراتورها تبدیل شود، که می‌تواند کمی زودتر از آنچه پیش‌بینی می‌کنیم، بازار را تنگ‌تر کند.»

نرخ های بازار نقدی

نرخ های بازار نقطه ای کاهش می یابد

کاهش فصلی به نرخ های لحظه ای بازار در هفته منتهی به 10 مه مشاهده شد، اگرچه کاهش با هفته مشابه سال گذشته مطابقت داشت. اما آنها باید در این هفته به دلیل اجرای رعد و برق بین‌المللی راه‌اندازی تقویت شوند.

Truckstop گزارش می‌دهد که رعد و برق Roadcheck «تقریباً همیشه افزایش قابل‌توجهی در نرخ‌های نقطه‌ای به‌دلیل کنار گذاشته شدن ظرفیت حمل و نقل به همراه دارد، زیرا بسیاری از رانندگان از دردسر و بررسی اجتناب می‌کنند. در همان هفته‌ها در سال‌های 2022 و 2023، کل نرخ‌های نقدی حدود 7 سنت در هفته افزایش یافت و به ویژه در ون خشک و یخچال‌دار افزایش یافت.

با افزایش ارسال بار در هفته اخیر و کاهش ارسال کامیون ها، شاخص تقاضای بازار به 74.9 بهبود یافت که بالاترین میزان در چهار هفته گذشته است.

بهبود احساسات حامل

نظرسنجی جدید بلومبرت-ترا،تاپ از مالک-اپراتورها و ناوگان کوچک نشان می‌دهد که احساسات در حال بهبود است، اما برخی نگر،‌ها همچنان ادامه دارد.

لی ک،کو، تحلیلگر ارشد حمل و نقل بار و تدارکات در بلومبرگ اینتلیجنس، می گوید: «این صنعت از یک سه ماهه چالش برانگیز در حال ظهور است، و احساسات بهبود یافته همراه با افزایش شاخص تقاضای بازار Truckstop نشان می دهد که نرخ ها ممکن است از اینجا بالاتر روند. “جهت نرخ ها توسط عوامل سمت عرضه هدایت می شود زیرا صنعت با ظرفیت هم سطح می شود.”
شصت و دو درصد از شرکت‌های حمل‌ونقلی پاسخ‌دهنده گفتند که در سه ماهه اول شاهد کاهش حجم بار بوده‌اند، اما 33 درصد انتظار دارند در سه تا شش ماه آینده بهبود یابد. تعداد بیشتری از پاسخ دهندگان انتظار دارند نرخ ها افزایش یابد (28٪) نسبت به نظرسنجی سه ماهه قبل. با این حال، 44٪ در مورد وضعیت خود در شش ماه آینده مطمئن نبودند در حالی که 9٪ گفتند که آماده هستند آن را بسته بندی کنند.

بیش از سه چهارم گفتند که افزایش نرخ بهره در سه ماهه اول بر تجارت آنها تأثیر گذاشته است.

انگیزه صعودی تر می شود

شرکت تله‌ماتیک Motive گزارش اقتصادی ماهانه خود را با یک پیش‌بینی جسورانه منتشر کرد.

این شرکت گفت: «موتیو فراتر از پیش‌بینی قبلی خود مبنی بر بازار دوستدار حمل‌ونقل در 2 ساعت گذشته است و معتقد است طول،‌ترین رکود حمل‌ونقل در تاریخ تا سپتامبر سال جاری پایان خواهد یافت».

انتظار می رود که بازار اولین رشد مثبت خالص خود را از سال 2022 در سپتامبر شاهد باشد. شاخص ،ده فروشی Big Box آن برای سومین ماه متوالی افزایش بازدید از انبار را برای 50 ،ده فروش برتر ایالات متحده نشان داد. Motive پیش‌بینی می‌کند که تقاضا در میان ،ده‌فروشان آجر و ملات تا سه ماهه سوم همچنان قوی خواهد بود.

در حالی که رکود حمل و نقل در حال ،وج است، اثرات آن یک شبه بازار را ، نخواهد کرد. موتیو در گزارش خود گفت: بله، به طور کلی ظرفیت پایین تر حمل و نقل همراه با تقاضای بالاتر نشانه های مثبتی برای تجارت حمل و نقل و لجستیک است، اما ما انتظار اصلاح بزرگی برای کل بازار نداریم.

ما پیش‌بینی می‌کنیم که بهبود قیمت‌ها ابتدا به نرخ‌های لحظه‌ای خواهد رسید و تعادل کلی بازار تدریجی خواهد بود. شایان ذکر است که بهبودها نیز به ادامه رشد اقتصاد ایالات متحده بستگی دارد.

در ماه آوریل، 1149 شرکت حمل و نقل ایالات متحده از بازار خارج شدند که نسبت به ژانویه 69 درصد کاهش داشته است. 8769 ورودی جدید وجود داشت. این اولین دوره رشد حامل در نزدیک به دو سال است.



منبع: https://www.trucknews.com/business-management/economic-trucking-trends-freight-recession-to-end-in-september-motive-predicts/1003185359/