رمز و راز خرید ماشین 206؛ خرید مطمئن را امتحان کنید!

مزیت بزرگ کوییک پلاس اتوماتیک نسبت به پژو 206 تیپ 2، همین جعبه دنده اتوماتیک آن خواهد بود که در استفاده های شهری می تواند کمک بزرگی برای رانندگان باشد و در ترافیک های سنگین زحمت راننده را برای گرفتن کلاچ و تعویض مداوم دنده کم کند. در بخش فنی پژو 206 تیپ 2 پیشرانه تنفس طبیعی 1.4 لیتری با خروجی قدرت 75 اسب بخاری و گشتاور 118 نیوتن متری دارد، اما کوییک پلاس اتوماتیک با بهره مندی از یک پیشرانه 1.5 لیتری می تواند خروجی قدرت 87 اسب بخاری و گشتاور 128 نیوتن متری تولید کند. با این حال اگر کوییک پلاس اتوماتیک را رقیب این خودرو ندانیم، گزینه بعدی کوییک R پلاس با جعبه دنده دستی خواهد بود که علاوه بر پیشرانه خوب و مزیت های دیگر، قیمت کمتری هم نسبت به خودروی پژو 206 تیپ 2 در بازار آزاد دارد که می تواند انتخابی جذاب برای مشتریان جوان باشد. پژو 206 تیپ 2 طبق اعلام شرکت سازنده، طول کلی 3822 میلی متر، عرض 1652 میلی متر، ارتفاع 1432 میلی متر و فاصله بین دو محور 2441 میلی متر دارد که با تمامی تجهیزات خود به وزن خشک حدودا 1024 کیلوگرمی رسیده است. حاصل ارسال این نیرو با استفاده از یک جعبه دنده 5 سرعته دستی به چرخ های جلو، ثبت حداقل شتاب صفر تا صد 14.1 ثانیه و حداکثر سرعت 170 کیلومتر برساعت خواهد بود. به طور جداگانه، پژو 206 تیپ 2 با استانداردهای آلایندگی یورو 4، مصرف سوخت 5 لیتری برای استفاده های خارج از شهر و همچنین مصرف سوخت 8.4 لیتری برای استفاده های شهری دارد.

  • سیستم برق رسانی ۲۰۶های تولید شده تا سال ۹۱، دارای ۳ شبکه الکترونیکی مستقل برای موتور، داشبورد و ستون فرمان است، اما در ۲۰۶های ایرانیزه، این ۳ شبکه با ۱ شبکه سراسری جایگزین شده است.
  • بااین‌حال با خرید ماشین پژو ۲۰۶ صندوق‌دار، هزینه سوخت بیشتری باید بپردازید.
  • این خودرو از سال 1380 در کشور تولید شد و از همان موقع طرفداران بسیار زیادی در بازار ایران پیدا کرد.
  • با خرید ماشین پژو ، صاحب خودرویی با طراحی زیبا و حساب‌شده خواهید شد.
  • بعضی از لاستیک‌ها برای استفاده در فصول خاص مثل زمستان یا تابستان ساخته و تولید شده‌اند.

تیپ۲ماشین کار زیاد نیس و اصطلاحا استهلاک پژو زیاده.. سلام دوست عزیز شما میتونی با دیاگ روشن شدن فن رو روی دمای پایین تر بیارین و اجازه ندید آمپر زیاد بره بالا .هزینش هم تومن میشه من برای 206 خودم که مدل 93 هست و برای داداشم که مدل 89 هست انجام دادم آمپر دیگه بالا نمیره . با وجود تیپ ۲ همچنان توسط ایران خودرو تولید می‌شود اما فاقد سنسور عقب، آینه بغل برقی و بالابر برقی شیشه‌های عقب است قیمت های ایران خودرو با توجه به آپشن های این محصول متفاوت است. پژو ۲۰۷آی ایرانیزه که از نظر ظاهری با طرح متفاوت چراغ‌های جلو و عقب و آینه بغل نسبت به نمونهٔ اصلی قابل شناسایی است. تولید این خودرو در سال ۱۹۹۸ آغاز و در سال ۲۰۱۰ در بیشتر کشورهای جهان متوقف شد. خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم.

مشکل دسته راهنما

بهترین لاستیک ها برای پژو 206 کدام است؟ پژو 206 یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودروها بین جوانان در ایران است. لوازم و خدمات مربوط به این نوع خودرو به طور گسترده در کشور وجود داشته و از طرفی برای استفاده بهینه از خودرو لازم است تا قطعات مصرفی از جمله لاستیک ماشین را به‌موقع عوض کرد تا از آسیب‌زدن به خودرو جلوگیری کرده و عمر مفید آن را افزایش دهد. به همین بهانه تصمیم گرفتیم تا در این مطلب از رینگو لاستیک‌های مناسب پژو 206، این خودروی جوان‌پسند را به شما معرفی کنیم. تیپ ۵ پژو 206 در فاز صفر، کیفیت ساخت به شدت پایینی داشت و بسیاری از قطعات آن با رانا مشترک بود.

قیمت کارشناسی شده طبق گزارش کامل وضعیت سلامت فنی، بدنه و آپشن‌های خودرو تعیین می‌شود و منجر به خرید خودرو با قیمت منصفانه خواهد شد. کوییک خودرویی هاچ بک است که با داشتن 2 روف لاین ( بار بند ) و گلگیر های پلاستیکی ظاهر آن را شبیه به هاچ بک کراس کرده و می توان آن را با دانگ فنگ اچ سی کراس ایران خودرو مقایسه کرد. ۱- چطور میشه قیمت مدلهای مربوط به سالهای مختلفو فهمید . آیا منبعی هست یا راهی برای محاسبه هست ؟ مثلا سالی یک میلیون از قیمت صفرش کم کنم .

قیمت دیگر سال‌ها

بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی. خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود. خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

از قطعات قرض گرفته شده از رانا می توان به صفحه کیلومتر، دسته راهنما و منتقل شدن بوق از روی فرمان به دسته راهنما اشاره کرد. در ادامه روند داخلی سازی تیپ ۵، فاز ۱ به بازار آمد. به مرور با تعریف برنامه های ارتقای کیفیت محصول در ایران خودرو، عمده نقص‌های فنی تیپ ۵ های ایرانیزه برطرف شد. تیپ2 از نظر کیفی بهتره و هرینه نگهداری کمتری داره. تیپ 5 الان کیفیتش اومده پایین و دیگه اون شتاب قبل رو نداره.

به سوپر گروه تلگرامی خودروی محبوب 206 بپیوندید!

برای سفرهای خانوادگی طولانی مدت نیز پیشنهاد می شود که از خدمات اجاره خودرو بدون راننده استفاده نمایید و با خودرویی مجهز و راحت خاطره ای خوش از سفرتان، برای خود و خانواده رقم بزنید. برخی ها هم میگن برای خانواده پژو یک بار خرج کنی بهتره تا واسه پراید چند بار در سال خرج کنی . قطعا” ماشینی که دست چند نفر چرخیده وضعیتش فرق داره چون معلوم نیست هر راننده ای چطور با ماشین تا میکنه ضمن اینکه خود من الان ماشین ۱۰ سال پیش رو نمیخرم به همین علت.احتمالا شماهم یکمی بد شانس بودید. 206 مدل 80 که معمولا بدون تیپ بوده و با عنوان تیپ 1 شناخته می‌شود، معمولا این ایراد را پس از چند سال خواهد داشت.