شرکت PHTS Logistics و BigRoad

در پاییز، فیل هرد در حال ورق زدن مجلات حمل و نقل خود بود که مقاله ای توجه او را جلب کرد. این داستان برنامه موبایل جدید BigRoad را برای رانندگان و برخی از ویژگی‌های جدیدی که در میان برخی از کاربران اولیه BigRoad محبوب بود، توصیف می‌کرد.

فیل، رئیس شرکت می گوید: «حتی برای یک ناوگان کوچک، ما همیشه در زمینه فن آوری حمل و نقل پیشتاز بوده ایم. شرکت PHTS Logistics، مستقر در Elmwood Ont.

PHTS2

در اوایل سال 2012، PHTS تصمیم گرفت تمام رانندگان خود را با تلفن های هوشمند اندرویدی تج، کند تا ارتباطات را بهبود بخشد و از صفحه بزرگتر برای مشاهده ایمیل از سیستم ارسال خود و سایر اسناد مانند برنامه های سفر دقیق استفاده کند. اکنون، ایده یک اپلیکیشن موبایل جدید از BigRoad که بتواند همه آن را به هم پیوند دهد جالب بود و PHTS تصمیم گرفت آن را آزمایش کند.

درست به شکل واقعی، فیل از ترزا هرمان خواست تا بارگذاری کند برنامه موبایل BigRoad رایگان روی گوشی هوشمند اندرویدی خود و شروع به بازی ، با آن کنید. ترزا در استفاده از جدیدترین و بهترین ابزارها برای بهبود کارایی در PHTS، استاد همه چیزهای فنی در PHTS است و دست راست فیل است.

ترزا می‌گوید: «من با ابزارهای جدید بسیار آشنا هستم. «از آنجایی که برنامه رایگان بود، آن را روی تلفنم دانلود کردم. من با آن بازی کردم تا ببینم از نظر بصری چگونه به نظر می رسد و قضاوت کنم که چقدر کاربر پسند است.

آوردن رانندگان سوار

ترزا تشخیص داد که معرفی ابزارهای جدید به رانندگان قدیمی تر و غیرمسلط به فناوری می تواند چالش برانگیز باشد. اما او می‌گوید که BigRoad به خوبی مورد استقبال قرار گرفت، زیرا مسیریابی با آن آسان بود.

PHTS با درخواست از چند راننده شروع شد تا برنامه را در تلفن خود دانلود کنند و با بازخورد یا هر مشکلی برگردند. ترزا با خنده می‌گوید: «من از شما می‌خواهم که آن را همان چیزی که به آن‌ها گفتم، بشکنید». هر گونه مشکل قابلیت استفاده شناسایی شده توسط ترزا به راحتی برطرف می شد زیرا او از برنامه استفاده کرده بود و آن را به خوبی می دانست.

در عرض چند هفته، سایر رانندگان علاقه مند شدند و همه آنها شروع به استفاده از آن به ،وان بخشی از برنامه روزانه خود ،د. آنها واقعاً پیام‌رس، بهبودیافته را با ارسال و ارسال که توسط ویژگی پیام‌رس، درون‌برنامه از BigRoad فعال شده بود، دوست داشتند. ترزا تصمیم گرفت که وقت آن رسیده است برنامه BigRoad Web را آزمایش کنید، برنامه ای مبتنی بر دسکتاپ برای استفاده توسط توزیع کنندگان که به کنترل بهتر تصمیم گیری کلی ناوگان کمک می کند. PHTS دارای 12 واحد تراکتور، 2 مینی ون و 35 تری، است که عمدتاً در ج، غربی انتاریو خدمات رس، می کنند و باید به صورت مرکزی توسط اعزام مدیریت شوند.


ما در پاییز کار خود را با آن آزمایش‌ها آغاز کردیم و از آن زمان به بعد در سراسر جهان اجرا شد. امروز ما اکنون از BigRoad به جای لاگ های کاغذی به طور کامل استفاده می کنیم. فیل می گوید.


ثبت الکترونیکی فقط آغاز است

eLogs در اوایل ژانویه منتشر شد و امتحان خود را پس داده است MTO (و، حمل و نقل انتاریو) سوالات. چند راننده توسط کارکنان MTO کشیده شدند، eLogs را نشان دادند، و هیچ مشکلی وجود نداشت.

در یک جلسه رانندگان قبل از عرضه، همه در مورد شرایط ی،، برای برداشتن بارها، رها ، و تغییر وضعیت توافق ،د. با مشاهده اظهارات راننده، وضعیت وظیفه، و استفاده از GPS مبتنی بر کامیون (همراه با قابلیت های GPS در برنامه تلفن همراه)، PHTS کنترل بهتری بر بهره وری ناوگان و راننده به دست می آورد.

فیل می‌گوید: «تاثیر BigRoad بر ،ب‌وکار ما این است که رانندگان را آسان‌تر می‌کند تا دفترچه‌های ثبت خود را انجام دهند، کاغذ فشرده‌تر است و جزئیات ضبط دقیق‌تر برای رانندگان. آنها دقت را دریافت می کنند و این بسیار آسان است. دقیقاً به آن‌ها می‌گوید که چقدر زمان در چرخه و روزشان باقی مانده است. این کار حدس و گمان را برای آنها انجام می دهد زیرا اطمینان حاصل می کند که تمام فیلدهای مورد نیاز را پر می کنند.”

علاوه بر eLogs، PHTS اکنون حقوق و دستمزد را بر اساس اطلاعات مدیریت شده از طریق BigRoad for Drivers پردازش می کند. ترزا می گوید که قبل از معرفی پردازش حقوق و دستمزد باید با دقت eLogs بسیار راحت باشند زیرا اگر سیستم 100% قابل اعتماد نباشد، “شما با پولی از جیب مردم سروکار دارید”. فرآیند جدید حقوق و دستمزد جایگزین ج،‌های زم، روزانه برای تولید حقوق و دستمزد شده است.

منبع: https://bigroad.com/case-study/phts-logistics/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=phts-logistics