نیل هولسومبک برای پسرش جی که امسال در S، Rotella SuperRigs شرکت می‌کند، ریشه می‌کشد. هلسامبک بزرگ یکی دو چیز در مورد برنده شدن در مسابقات زیبایی کامیون می داند.

او گفت: “من در سال 1999 در بخش تری، تراکتور برنده شدم و در تقویم S، Rotella در سال 2000 حضور داشتم.” Holsomback همچنین در سال 2005 در بخش ک،یک برنده جایزه شد.

تصویر نیل و جی هولسومبک
نیل هولسومبک و پسرش جی در جریان S، Rotella SuperRigs در جاده تگزاس موتور در فورت ورث، تگزاس. (ع،: لئو باروس)

بارها از کروم، رنگ و چراغ همراه با پرداخت و صاف ، تقریباً بدون وقفه در دو روز گذشته در تگزاس موتور اسپیدوی در فورت ورث، تگزاس به نمایش گذاشته شده است. کامیون داران با خانواده، دوستان و حامیان خود دکل های بزرگ خود را به نمایش می گذارند. به ،وان یک جامعه گرد هم می آیند تا شیوه زندگی خود را جشن بگیرند.

نظافت روزانه

اندرو ورث، راننده Jade Transport مستقر در وینیپگ، مشغول تمیز ، کامیون خود پس از بارش باران بود و در حال بررسی این بود که آیا در روز اول مسابقه وارد خط داوری خواهد شد یا منتظر بهبود وضعیت آب و هوا باشد. او تصمیم گرفت بعد از ظهر قضاوت شود.

ورث گفت که تری، کامیون و تانکر را با پاک ، روزانه آن و شستن دکل در صورت امکان تمیز نگه می دارد. او گفت: “این یک روال روزانه است، من سعی می کنم همه چیز را مرتب نگه دارم و کمی وقت بگذارم و اجازه ندهم همه چیز به هم بخورد.”

کابور با موتور باز
یک کابور در خط داوری می نشیند. (ع،: لئو باروس)

تاریک الامین، که با مسافت پیموده شده محدود با کابوور باربری رقابت می کند، گفت که او برای حمایت از پسرش که از پیست نمایشگاه کامیون لذت می برد، رقابت می کند. او اضافه کرد که اگر کامیون به طور منظم تمیز شود بسیار راحت‌تر می‌شود که در بالای همه چیز باقی بم،م.

با بیش از 110 کامیون در ،یب، رقابت امسال شدید است و یک دکل بزرگ باید واقعا خاص باشد تا به ،وان SuperRig انتخاب شود.

قضات در حال بازرسی یک کامیون
داوران مایک گافین، اریک هارلی و جیمی جونز کامیون یک شرکت کننده را بازرسی می کنند. (ع،: لئو باروس)

قاضی اریک هارلی گفت که همه چیز در جزئیات است. قضات به کاربرد کامیون و عملکرد منظم آن نگاه می کنند و بررسی می کنند که آیا رانندگان از آن نگهداری می کنند یا خیر.

قاضی جیمی جونز موافقت کرد. او گفت: “همه این کامیون ها زیبا هستند، جزئیات آنها را به سطح بعدی ارتقا می دهد.” “این هرگز کامل نخواهد بود، اما باید به درستی نگهداری شود.”

کامیون سبز در S، SuperRigs
(ع،: لئو باروس)

نظافت نیز بسیار مهم است. جونز اضافه کرد که گاهی اوقات در انتخاب برنده به یک یا دو نقطه خلاصه می شود.

هنگامی که راننده کامیون و قاضی مایک گافین به یک کامیون امتیاز می دهد، تمیزی درجه یک است. شما نمی تو،د از پاک ، روکش چرخ غافل شوید. شما باید به زیر کامیون خود بروید و چربی را تمیز کنید.

داخل کامیون قهوه ای
(ع،: لئو باروس)

کامیون های کار دارای تراشه، ،اش و فرورفتگی خواهند بود. قضات به دقت به این موضوع توجه خواهند کرد که آیا روی آنها کار شده است یا خیر. لمس رنگ و جلا نشان می دهد که دکل در حال نگهداری است.

حال و هوای جشن در طول مراسم جشن جامعه کامیون‌داران بود. پارکینگ مملو از صندلی‌های کمپ و خنک‌کننده‌هایی بود که خانواده‌ها در جو غرق شده بودند.

یک کامیون در یک زمین پارک شده است
(ع،: لئو باروس)

جولی رایت، مدیر برند شل روتلا، گفت که شل روتلا مشتاق حمایت از کامیون داران، جامعه آنها است و هدف آن تقویت رابطه با آنها در عین درک صنعت آنها است.

رایت گفت: “SuperRigs به ما این فرصت را می دهد که آنها را جشن بگیریم، از وقت خود با آنها لذت ببریم و از آنها برای کاری که برای ادامه حرکت کشور انجام می دهند تشکر کنیم.”



منبع: https://www.trucknews.com/transportation/scores-of-truckers-vie-for-s،-rotella-superrigs-،nor/1003185860/