درخواست معافیت ساعات خدمت باربران دام رد شد


اخبار و خلاصه حمل و نقل برای چهارشنبه 30 نوامبر 2022:

FMCSA درخواست HOS از باربرهای دام را رد می کند

اداره ایمنی خودروهای فدرال درخواست چندین گروه کشاورزی را که به دنبال معافیت از برخی ساعات خدمات هستند، رد کرده است. معافیت درخواستی به نمایندگی از رانندگ، که دام، ،ات و آبزیان را جابجا می‌کنند انجام شده است.

گروه هایی که به دنبال این معافیت بودند شامل انجمن ملی ، ، ،، انجمن بازاریابی دام، فدراسیون دفتر مزرعه آمریکا، فدراسیون زنبورداری آمریکا، انجمن تولیدکنندگان عسل آمریکا و انجمن ملی آبزی پروری بود.

این درخواست به رانندگان این امکان را می داد که پس از 10 ساعت متوالی مرخصی از خدمت، 16 ساعت پس از آمدن به خدمت، و در مجموع 15 ساعت در این دوره 16 ساعته رانندگی کنند.

این گروه‌ها درخواست معافیت را در فوریه 2019 ارائه ،د. در آن زمان، مقررات به حمل‌کنندگان دام اجازه می‌داد تا در شعاع 150 مایلی هوا از منبع کالای کشاورزی فعالیت کنند، و زمان صرف شده در این شعاع در شعاع روزانه و روزانه راننده حساب نمی‌شد. محدودیت ساعات هفتگی

قانون زیرساخت دو حزبی 2021 به آن اضافه شد تا شعاع 150 مایلی هوایی از مقصد بار را نیز در بر گیرد. FMCSA گفت که حمل کنندگان دام نیز از معافیت ELD معاف هستند.

اگر آژانس این معافیت را اعطا کند، رانندگ، که کالاهای کشاورزی را حمل می‌کنند، شش ساعت یا بیشتر در محدوده مناطق معاف از 150 مایل هوایی برای حمل و نقل کالاهای کشاورزی، علاوه بر 15 ساعت رانندگی در خارج از محدوده مجاز خواهند داشت. FMCSA در تکذیبیه خود گفت. «آژانس دریافت که اجازه دادن به 21 ساعت یا بیشتر رانندگی در طول یک شیفت کاری، احتمالاً به سطح ایمنی معادل یا بیشتر از سطحی که بدون معافیت به دست می‌آید، نخواهد رسید.»

A. Duie Pyle به ویرجینیای غربی گسترش می یابد

A. Duie Pyle (CCJ Top 250، شماره 67) اعلام کرده است که خدمات دارایی و غیر مبتنی بر دارایی خود را به کل ایالت ویرجینیای غربی خواهد آورد. این شرکت در حال گسترش زنجیره تامین خود برای تقویت مسیرها و حمل و نقل کالا است.

انتقال خدمات به ویرجینیای غربی پس از گسترش آن به ویرجینیا در اوایل سال جاری انجام شد، جایی که سه مرکز خدمات LTL در Roanoke، Richmond و Man،as اضافه کرد. موقعیت استراتژیک تأسیسات Roanoke، همراه با مراکز خدمات آن در پیتسبورگ و هاگرستون، به Pyle اجازه می دهد تا محدوده وسیع تری از پوشش و کارایی عملیاتی را برای مشتریان خود فراهم کند.

Pyle گفت که این حرکت تعهد خدمات خود را به مشتریان با گسترش دسترسی به مناطق کلیدی و مشتریان در سراسر ایالت تقویت می کند. افزودن ویرجینیای غربی به فهرست Pyle، ردپای اصلی شمال شرقی/آتلانتیک می، آن را تکمیل می‌کند.

جان لوسی،، مدیر اجرایی LTL Solutions در A. Duie Pyle گفت: “ما از گسترش پوشش خدمات مستقیم و تخصص پیشرو در صنعت در ویرجینیای غربی بسیار هیجان زده هستیم.” افزودن ویرجینیای غربی به شبکه خود به ما این امکان را می‌دهد که روابط قوی‌تری با مشتریان خود ایجاد کنیم و ما را به ارائه خدمات استثنایی به کل شمال شرق ادامه دهیم.»

Bestp، شرکت بایگ، الکترونیکی HVUT را ،یداری کرد

Bestp،، ارائه‌دهنده پلتفرم پرداخت و شرکت مدیریت عوارض برای ناوگان تجاری، ExpressTruckTax، یک سیستم تشکیل پرونده الکترونیکی مالیات استفاده از وسایل نقلیه سنگین (HVUT) را برای کامیون‌داران، مالکان ناوگان و تهیه‌کنندگان مالیات برای فرم‌های 2290 و 2290 اصلاحیه‌های الکترونیکی ،یداری کرده است.

Bestp، ExpressTruckTax را از SPAN Enterprises ،یداری می کند، یک شرکت مستقر در شارلوت، کارولینای شمالی که به بیش از 200000 ،ب و کار خدمات ارائه می دهد و خدمات پرونده الکترونیکی را برای بیش از 5 میلیون کامیون ارائه کرده است.

تام فوگارتی، مدیرعامل Bestp، گفت: «ما از افزودن ExpressTruckTax، راه‌حل پیشرو HVUT صنعت که از 200000 مشتری پشتیب، می‌کند، به محصول Bestp، برای مدیران ناوگان اضافه می‌کنیم هیجان‌زده هستیم. “Bestp، به ،وان راه حل مدیریت عوارض برای ناوگان حمل و نقل و مالکان به خوبی شناخته شده است، و این گام دیگری برای ارائه ارزش بیشتر به مشتریان است. تیم SPAN یک محصول عالی ساخته است، و من خوشحالم که بایگ، الکترونیکی HVUT و پرداخت‌ها را در راه‌حل جامع پرداخت‌های جابجایی ما ایجاد می‌کنم.

کامیون داران و مالکان ناوگان موظفند مالیات استفاده از وسایل نقلیه سنگین (HVUT) و فرم 2290 را سالانه در IRS بپردازند تا در وضعیت خوبی باقی بمانند. این مالیات سالانه از تمام وسایل نقلیه سنگین با وزن 55000 پوند یا بیشتر که در بزرگراه های عمومی تردد می کنند اخذ می شود.

برای ناوگان 25 کامیون یا بیشتر، تشکیل پرونده الکترونیکی فرم 2290 مورد نیاز است، اما برای ناوگان یا صاحبان اپراتور با کمتر از 25 کامیون، تشکیل پرونده الکترونیکی به شدت توسط IRS ترجیح داده می شود. با راه حل 2290 e-filing از ExpressTruckTax، رانندگان می توانند به راحتی فرم های خود را به صورت الکترونیکی ارسال کنند و از بررسی های خطای داخلی استفاده کنند که دقت پرونده های آنها را بهبود می بخشد.


منبع: https://www.ccjdi،al.com/regulations/article/15303695/livestock-haulers-،urs-of-service-exemption-request-denied