لوازم WAT و BigRoad

WAT Supplies به ،وان یک ،ب و کار کوچک خانوادگی و تحت مدیریت شروع شد. تقریباً 30 سال به‌سرعت به جلو می‌روند و آنها رشد کرده‌اند تا به ارائه‌دهنده برتر بهداشت، کاغذ، و محصولات خدمات غذایی تبدیل شوند. آنها شبکه توزیع کوتاه برد خود را به 8 واحد نیرو با 6 راننده افزایش داده اند. تراویس گیلارد، مدیر حساب در WAT Supplies گفت: «ما متعهد به ارائه خدمات استثنایی به مشتریان هستیم. حمل و نقل سریع محصولات ما نقش بزرگی در انجام این تعهد به مشتریانمان دارد.

تبدیل شدن به یک توزیع کننده پیشرو یک شبه اتفاق نیفتاد

منابع WAT برای مستندسازی ساعات خدمات رانندگان خود (HOS) به گزارش های کاغذی متکی بودند. در طول سال‌ها، آن‌ها تعدادی چالش را با ثبت کاغذ تجربه کرده‌اند، از جمله خطاهای شکلی و شیوه‌ای، گزارش‌های گمشده، و تاخیرهای طول، در دریافت و پردازش اسناد. تراویس اظهار داشت: “ما به خود افتخار می کنیم که جدیدترین فناوری را به مشتریان خود ارائه می دهیم، اما خودمان از آن استفاده نمی کردیم.” من می دانستم که باید راه حل بهتری برای رانندگان ما وجود داشته باشد و آن زمان بود که BigRoad را پیدا کردم. پس از چند ماه استفاده از برنامه موبایل BigRoad و برنامه وب BigRoad، WAT Supplies عملیات حمل و نقل خود را بسیار بهبود بخشید.

داوطلب شدن برای حسابرسی

در نوامبر 2015، پس از استفاده از BigRoad برای کمک به بهبود عملیات خود، تراویس داوطلب شد تا ناوگان خود را توسط و، حمل و نقل (MTO) حسابرسی کند. به من اخطار داده شد که فقط به این دلیل که ما داوطلب شده ایم، به راحتی با ما برخورد نمی کنند. من نگران نبودم زیرا می دانستم که BigRoad پشت ماست.» تراویس بانگ زد. سیاهه هایمان را به افسر تقدیم کردم و دیدم که چشمان او از ،اش مرغ تا نور، مانند یک کودک در کریسمس می گذشت! او از تمیزی و کاربردی بودن کنده ها تحت تأثیر قرار گرفت. او گفت که آنها برای بازرسی بسیار بهتر هستند که کار او را بسیار آسان‌تر می‌کند.»


«BigRoad ما را قادر ساخت تا عملیات خود را متحول کنیم. لاگ های ما اکنون کاملاً تمیز هستند، هیچ تخلفی نداریم و رانندگان من از استفاده از BigRoad بسیار بیشتر از پر ، سیاهه های کاغذی لذت می برند. این یک تغییر عالی است!» – تراویس گیلارد، مدیر حساب برای تج،ات WAT


نتایج

تراویس به اشتراک گذاشت: «ما بهتر از حد انتظار عمل کردیم و در ممیزی امتیاز 98 را ،ب کردیم. بخش بزرگی از روز من صرف مدیریت ناوگان من شد. اکنون که BigRoad داریم، می‌توانم رانندگانم را مدیریت کنم بدون اینکه احساس کنم دارم آنها را اذیت می‌کنم. این کار من را بسیار بهتر کرده است.» از زمان ممیزی، WAT Supplies همه درایورهای خود را از لاگ های کاغذی به برنامه موبایل BigRoad منتقل کرده است و از برنامه وب BigRoad برای مدیریت ناوگان خود استفاده می کند. تراویس مشتاقانه منتظر ادامه بهبود عملیات خود و بهره مندی از همه چیزهایی است که BigRoad ارائه می دهد!

منبع: https://bigroad.com/case-study/volunteering-for-an-mto-audit/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=volunteering-for-an-mto-audit