دادگاه با سوئیفت در دعوای غذا و استراحت طرف می شود


اخبار و خلاصه حمل و نقل برای جمعه، 2 دسامبر 2022:

دادگاه با سوئیفت در دعوای حقوقی بر سر قو،ن مربوط به غذا و استراحت در کالیفرنیا طرفداری می کند

دادگاه تجدیدنظر ناحیه نهم به نفع حمل و نقل سوئیفت در شکایتی علیه این شرکت به دلیل نقض ادعایی قو،ن استراحت و وعده های غذایی کالیفرنیا (MRB) رای داد. قانون کالیفرنیا کارفرمایان را م،م می کند که برای هر 5 ساعت کار، 30 دقیقه استراحت غذا و برای هر 4 ساعت کار، 15 دقیقه استراحت با حقوق دریافت کنند.

دادگاه به تصمیم سال 2018 توسط اداره فدرال ایمنی حمل‌ونقل موتور مبنی بر جلوگیری از قو،ن MRB کالیفرنیا در رابطه با رانندگان کامیون که مشمول مقررات ساعات خدمات فدرال هستند، استناد کرد.

متعاقباً در سال 2019، یک دادگاه فدرال در کالیفرنیا به نفع US Xpress در یک پرونده مربوط به قو،ن ش،تن غذا و استراحت در ایالت رای داد.

شکایت علیه سوئیفت، که توسط رانندگان سابق کامیون ساعتی جوهل والینته و اشرف ایاد در اکتبر 2018 و قبل از تصمیم پیشگیرانه FMCSA تنظیم شد، ادعا کرد که این اپراتور بزرگ نتوانسته وعده غذایی و استراحت اجباری کالیفرنیا را فراهم کند و به دنبال بازیابی دستمزدهای پرداخت نشده است.

نظر دادگاه مجدداً تأیید کرد که حق تقدم FMCSA از قو،ن MRB کالیفرنیا قانونی است و روشن شد که این حق تقدم نسبت به دعاویی که قبل از اتخاذ تصمیم FMCSA شروع شده اند، عطف به م،ق است.

دادگاه ناحیه نهم حکم داد که «از آنجایی که کنگره به وضوح در نظر داشت که FMCSA قدرت توقف اجرای قو،ن ایالتی را داشته باشد، و از آنجا که FMCSA قصد داشت این تصمیم پیشگیرانه خاص را برای دعاوی معلق اعمال کند، تصمیم FMCSA اجرای فعلی MRB کالیفرنیا را ممنوع می کند. قو،ن صرف نظر از زمان وقوع رفتار اساسی.»

سرعت غیرمجاز بر تخلفات در هفته راننده ایمن عمل می کند

سرعت غیرمجاز، که تمرکز هفته عملیات راننده ایمن امسال بود، بالاترین تخلف – از نظر تعداد هشدارهای داده شده و استنادهای صادر شده – برای رانندگان وسایل نقلیه موتوری تجاری و وسایل نقلیه مسافربری بود.

عملیات هفته راننده ایمن، که از 10 تا 16 ژوئیه در ایالات متحده، کانادا و مکزیک برگزار می شود، یک تلاش اجرایی متمرکز سالانه است که توسط اتحاد ایمنی وسایل نقلیه تجاری سازماندهی می شود. افسران در مجموع 8586 استناد و 7299 اخطار برای سرعت غیرمجاز/نقض قانون اولیه سرعت/رانندگی بیش از حد سریع برای شرایط صادر ،د. این 2577 اخطار و 1490 استناد به رانندگان وسایل نقلیه موتوری تجاری صادر شده است، در حالی که 4722 اخطار و 7096 استناد به رانندگان وسایل نقلیه مسافری داده شده است.

به طور کلی، افسران در ایالات متحده و کانادا بیش از 35000 وسیله نقلیه موتوری تجاری و وسایل نقلیه مسافربری را خارج ،د و 26164 هشدار و استناد برای انواع رفتارهای رانندگی ناایمن صادر ،د. رانندگان وسایل نقلیه موتوری تجاری 4742 اخطار و 3104 استناد دریافت ،د.

سایر اخطارها و استنادهایی که به رانندگان وسایل نقلیه تجاری در ایالات متحده و کانادا داده شد عبارتند از:

  • عدم اطاعت از دستگاه کنترل ترافیک — 944 اخطار و 735 نقل قول
  • عدم استفاده از کمربند ایمنی هنگام کار با CMV — 678 اخطار و 505 نقل قول
  • استفاده از تلفن دستی / پیامک / رانندگی حواس پرت — 215 اخطار و 239 نقل قول
  • تغییر خط نامن، — 175 اخطار و 84 نقل قول

طبق گزارش اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها (NHTSA)، سرعت غیرمجاز در بیش از یک چهارم مرگ و میرهای ترافیکی – که باعث کشته شدن نزدیک به 100000 نفر – در طول دهه گذشته شده است، نقش داشته است. تنها در سال 2020، 11258 مورد مرگ ناشی از سرعت غیرمجاز در ایالات متحده رخ داد

علاوه بر این، گزارش اخیراً به‌روزرس، شده «پیش‌بینی تصادف کامیون» مؤسسه تحقیقات حمل‌ونقل آمریکا نشان می‌دهد که وقتی یک راننده وسیله نقلیه موتوری تجاری تخلف سرعت غیرمجاز دریافت می‌کند، احتمال درگیر شدن در تصادف را تا 47 درصد افزایش می‌دهد.

بریجستون رئیس جدید گروه کامیون های تجاری را معرفی کرد

استیو هوفتاستیو هوفتبریجستون آمریکا اعلام کرد که استیو هوفت نقش رئیس گروه کامیون های تجاری آن را برعهده خواهد گرفت و بلافاصله اعمال می شود. گروه کامیون های تجاری شامل تجارت کامیون و اتوبوس رادیال (TBR) این شرکت است.

هوفت از سال 2017 با بریجستون همکاری می کرد و قبلاً به ،وان مدیر عملیاتی گروه کامیون های تجاری فعالیت می کرد. در نقش جدید خود، او مسئول تنظیم استراتژی بازار بریجستون برای تجارت تجاری TBR بریجستون و فایرستون خواهد بود. Hoeft بر تیمی نظارت خواهد کرد که با تولید کنندگان تج،ات تجاری اصلی و مشتریان ناوگان کار می کند تا بهترین محصولات، خدمات و راه حل هایی را ارائه دهد که زمان کار را به حدا،ر می رساند و تحرک را ایمن تر، پایدارتر و کارآمدتر می کند.

هوفت جانشین کریس ریپ، می شود که از سال 2020 گروه کامیون های تجاری را رهبری می کرد.


منبع: https://www.ccjdi،al.com/regulations/article/15303856/court-sides-with-swift-in-meal-rest-break-lawsuit