خودروهای پژو موجود در بازار ایران

فروشگاه بازارداریم ، به منظور افزایش آگاهی عمومی و فروش محصولات در رابطه با کالاهای مورد استفاده خانواده‌ها راه اندازی شده است. از ویژگی های این خودرو میتوان آنتن برقی،دستگیره استیل درب،سانروف،تنظیم آینه برقی،چهار شیشه برقی میتوان نام برد. مدل HX1 که گنجایش شش سرنشین را دارد، با داشتن طول، عرض و ارتفاعی که به ترتیب عبارتند از ۱.۳ متر،۱.۹ متر و ۱.۳ متر، در کلاس خودروهای MPV جای گرفته است. ۱۳۹۱-۱۴۰۰ © کلیه حقوق این پایگاه متعلق به ایران باتری می باشد.

  • اتوماتیک، در اوایل با موتور ۱٫۸ لیتری عرضه می‌شد که بعدها با جای خود را به موتور ۱٫۶ لیتری داد.
  • پژو ۴۰۵ در دو مدل GL و GLX به بازار عرضه شده و یکی از بهترین اتومبیلهای مونتاژ شده در ایران می‌باشد.
  • در طراحی داشبورد همچنان دریچه‌های تهویه به شکل مستطیلی و ساده است و نمای قدیمی دارد.

رنگ بندی خودرو اصلا باب میل قشر جوان نیست و همان مشکل یکدستی و عدم خلاقیت در ایجاد فضای مدرن کاملا مشهود است. با ورود به صفحه قیمت پژو و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید. باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای پژو دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند. اتوماتیک، در اوایل با موتور ۱٫۸ لیتری عرضه می‌شد که بعدها با جای خود را به موتور ۱٫۶ لیتری داد. میان سال‌های ۱۹۰۵ تا ۱۹۱۵ عکس شیر و پیکان بر روی مدل پژو لیون که توسط برادران پژو تولید شده‌بود، ظاهر شد. پژو ۴۰۵ برای اولین بار در سال ۱۹۸۷ میلادی توسط کمپانی پژو در فرانسه تولید شد و ۱ سال بعد، در سال ۱۹۸۸ میلادی، عنوان بهترین خودروی سال اروپا را به خود اختصاص داد.

باتری سوزوکی ۷۲ آمپر

نمونه دیگر پژو ۲۰۶ اس‌دبلیو است، که اندازه‌ای در حدود یک پژو ۴۰وای دارد. پژو به تولید موتورهای خودروهای فرمول یک برای دیگر تیم‌ها نیز می‌پرداخت. از تیم‌هایی که پژو موتورهای آن‌ها را تأمین می‌کرد، می‌توان به مک‌لارن در مسابقات فرمول یک فصل ۱۹۹۴، جوردن گرند پری در مسابقات فرمول یک فصل ۱۹۹۵، ۱۹۹۶ و ۱۹۹۷ و پراست گرند پری در مسابقات فرمول یک فصل ۱۹۹۸، ۱۹۹۹ و ۲۰۰۰ اشاره کرد. در پایان فصل ۲۰۰۰، واحد فرمول یک پژو به شرکت آسیاتک فروخته شد.

ماکت ماشین فلزی پژو 206

نیروی تولید شده خودرو توسط یک گیربکس 5 سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. طبقه اعلام شرکت تولید کننده، پژو 405 با وزن 1100 کیلوگرمی خود به 11 ثانیه نیاز داشته تا از شتاب صفر به صد برسد. پژو 405 با این مشخصات فنی رقیبانی مانند رانا و سمند SE دارد که هر دو خودرو عملکرد فنی بهتری نسبت به 405 ارائه خواهند داد. شرکت‌های خودروسازی داخلی، برای رهایی از دست پیکان که طراحی بسیار قدیمی داشت و تکنولوژی ساخت آن هم از رده خارج شده بود، تصمیم گرفتند سرمایه‌گذاری جدیدی روی یک خودروی مدرن مانند پژو ۴۰۵ انجام بدهند. به همین دلیل، خط جدید تولید پژو۴۰۵ در سال ۱۳۶۹ به وسیله رئیس‌جمهور وقت ایران کلید خورد و از همان سال، کار مونتاژ و تولید این خودرو به همراه مدل‌های دیگری از سواری پژو در ایران آغاز شد. از سال ۱۳۷۳ شرکت ساپکو، ساخت داخلی قطعات ۴۰۵ را شروع کرد و موفق شد تا سال ۱۳۷۷ بیش از ۷۰ درصد از قطعات این خودرو را تولید کند و به این ترتیب، نیاز به واردات این قطعات با قیمت بیشتر از کشور فرانسه را کاهش دهد.

پژو موفقیت‌های بسیاری در مسابقات رالی بین‌المللی کسب کرده‌است. با تصمیم گروه پی‌اس‌ای، از سال ۲۰۰۵ خودروهای سیتروئن جایگزین پژو در مسابقات WRC شد و توانست ۸ قهرمانی دیگر نیز به نام مجموعهٔ پژو-سیتروئن در مسابقات رالی قهرمانی جهان به ثبت برساند. پژو هنوز در پی نوآوری در مدل‌های خودرو است تا بتواند نیازهای همه بخش‌ها را پاسخ دهد و همین‌طور در تلاش است تا بازارهای جدید را در چین، روسیه و آمریکای شمالی داشته باشد. در پایان سال مالی ۲۰۰۸ گردش مالی شرکت با مبلغی کاهش، به ۵۴٫۴ میلیارد دلار و سود خالص، به رقم ۴ میلیارد دلار رسید.

سورن: فیس لیفتی از سمند ملی+ جدول مشخصات فنی Soren

پژو به شکلی طعنه‌آمیز نام این خودرو را قایق تفریحی نامید و در نمایشگاه خودرویی ۹۷ فرانکفورت از آن رونمایی کرد. بدنه آن از فیبرکربن و کولار ساخته شد و از یک شاسی آلومینیومی بهره می‌برد. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید.

با اینکه از نظر طراحی و امکانات پژو 405 خودرویی مدرن و امروزی نیست ولی افراد بسیاری به دنبال فروش اقساطی پژو 405 تحویل فوری هستند. سپندخودرو شرایطی را به وجود آورده تا امکان فروش اقساطی پژو 405 برای همه متقاضیان وجود داشته باشد. موتور ۱٫۹ لیتری ۱۶ سوپاپ با کد mi۱۶ که ۱۶۰ اسب‌بخار (۱۲۰ کیلووات) و ۶٬۵۰۰ دور در دقیقه گشتاور تولید می‌کرد و توانایی حرکت تا ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت را داشت. نخستین خودروی پژو، پژو تیپ ۱ بود که خودرویی سه‌چرخ بود، در سال ۱۸۸۹ توسط آرمان پژو و با همکاری گوتلیب دایملر تولید گردید.