خرید و قیمت ماشین فلزی پژو 206 ترب

اقا پیام خیلی هم ماشین خوبیه اگه تونستی تا مدل 90 بخر خیلی خوبه. اگه درست نگهداری کنی از ماشین هیچ خرجی بجز روغن و اینجور چیزا نداره. من پراید هم داشتم ولی 206 یه چیز دیگس اصلا طرف پراید و تیبا نرو که مزخرفه. قطعات اصل 206 کمی گرونه درست ولی خیلی باکیفیته و دیر به دیر خراب میشه. من واسه پراید هی قطعه عوض میکردم اخر هم درست نشد فروختم. طراحی پژو 206 سال ها قبل در فرانسه صورت گرفته است.

  • البته ناگفته نماند که در 5 درصد باقی مانده اگر هیدرولیک به صدا در نیامده باشد، نشان از یک سیستم فوق العاده دارد.
  • یکی از مهم ترین پایگاه های تولید پژو 206 در جهان شرکت ایران خودرو می باشد.
  • تو ایران ماشین های زیر 20 میلیون 206بدک نیست و ما ایرانی ها هستیم اینقدر به پژو علاقه مندیم.
  • این ماشین ها مخصوصا رانا و ال90 هم تو شهر جوابتو میده هم جاده.
  • برای اجاره پژو 206 با راننده نیاز به ارائه مدرک و ضمانت نامه خاص نیست و مسئولیت های خودرو بر عهده ی راننده است؛ پس خودروی موردنظرتان را با یک تماس تلفنی یا رزرو آنلاین رنت کنید؛ در تاریخ مقرر راننده خودرو منتظر شما خواهد بود.

تاریخ تولید باتری های مختلف به طرق گوناگون است . به طور کل برای دیدن تاریخ تولید یا می توانید به برگه ی گارانتی باتری مراجعه کنید و یا به سریال حک شده بر روی باتری . بله ، برای تهیه هر نوع باتری خودرو با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید. باطری 74 هم برای 207 قابل نصب هست؟؟ من شنیدم هم اندازه هست با 60 امپر . سلام، خدمات کیان باتری رد حال حاضر فقط در سطح شهر تهران ارائه میشود. ان شا الله در آینده به سایر شهرها هم گسترش پیدا خواهد کرد.

پژو 206 تیپ ۱

مشکل دسته راهنما رو تایید میکنم که میخواستم ۴٠٠ بدم و یه کام ٢٠٠٠ نو بخرم ولی گردی روی دسته راهنا رو باز کردم دیدم مدار زیرش باید تمیز بشه و بدون هیچ خرجی درست شد. بهر حال قبل از خرید تحقیق کنید و با یکنفر که از همون ماشین داره دوس بشین و یه مدت با ماشینش برید و بیاید تا بفهمید خوبه یا نه. گبربکس بسیار بد ساخته شده ، دنده ها خوب جا نمیره ، و خلاصی زیاد داره ، تعمیرگاه بردم گفت عادیه توابن مدل . با این پول دنبال ۲۰۶ نباشید که تمیز گیرتون نمی آد و به شدت پشیمون می شید. در ضمن ماشینی که زنون انداخته، ارتفاع زده، رینگ چینی انداخته،لاستیک خیلی پهن انداخته و از این ماشین بازیا کرده نخرید.

پژو 206 تیپ 2

پنجمین مدل پژو ۲۰۶ با همکاری پژو و ایران‌خودرو و با نام پژو ۲۰۶ اس‌دی یا پژو آریان تولید شده‌است. صندوق عقب کوچک ۲۰۶ علت اصلی رفتن به سمت تولید این خودرو بود حجم صندوق این خودرو ۳۸۵ لیتر است و از طریق ایران به ترکیه، روسیه و الجزایر صادر می‌شد. این خودرو یکی از محصولات شرکت ایران خودرو واقع در تهران است و در تیپ‌های مختلفی به بازار وارد شد و با توجه به تیپ و آپشن استفاده شده در خودرو در قیمت‌های مختلفی مورد خرید و فروش واقع می‌شد.

پژو 206 تیپ 2 خشک1401

خودروساز فرانسوی درگیر مشکلات مالی بود و عرضه این هاچبک توانست بازارهای جهانی را به تسخیر پژو دربیاورد. آغاز ماجرای پژو ۲۰۶ در ایران به سال ۱۳۸۰ و مونتاژ این هاچبک در کارخانه ایران خودرو برمی‌گردد. مصرف سوخت پایین، شتاب و سرعت قابل قبول و طراحی زیبا مشتریان را جذب ۲۰۶ کرد. در ابتدای دهه ۹۰ تحریم‌ها شدت گرفت و ایران خودرو مجبور شد به دلیل قطع همکاری پژو، اقدام به داخلی‌سازی کامل ۲۰۶ کند.