خرید و فروش و قیمت خودرو پژو 206 در تهران دیوار

سقف این خودرو از نوع تاشوی برقی و بر اساس سامانه جرج پائولین می‌باشد که برای نخستین بار در سال ۱۹۳۵ بر روی پژو ۴۰۲ نصب گردید. این مدل شامل موتورهای 1800cc TU5 و ۲۰۰۰cc EW10J4 می‌شود. این خودرو در سال ۲۰۰۷ با خودروی ۲۰۷CC جایگزین شد. این مدل، تنها به صورت هاچ بک سه در به تولید رسید و وزنی معادل ۱٬۱۰۰ کیلوگرم داشت.

  • این سه تیپ ازآن‌جهت اهمیت دارند که یا هنوز در حال تولید هستند یا به‌تازگی از خط تولید خارج‌شده‌اند.
  • فن آوری بالای موجود در مهندسی و ساخت جعبه دنده های اتوماتیک، امکان داخلی سازی این تیپ را محدود می کرد.
  • مشکل دسته راهنما رو تایید میکنم که میخواستم ۴٠٠ بدم و یه کام ٢٠٠٠ نو بخرم ولی گردی روی دسته راهنا رو باز کردم دیدم مدار زیرش باید تمیز بشه و بدون هیچ خرجی درست شد.
  • لازم به ذکر است که هر سه این خودروها دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو دارند و از ترمزهای ABS، EBD و EBA استفاده می‌کنند.

پژو 206 تیپ 2 دارای 2 ایربگ برای سرنشینان جلو است. تولید پژو 206 در سال 2008 در فرانسه متوقف شد و در آن زمان با 207 cc جایگزین شد. نکته بعدی در این کابین نمایشگر بالای کابین است که ابعاد کوچک‌تری دارد و تنها ساعت را نشان میدهد.سیستم صوتی فابریک تیپ۱ از نوع پخش نوار کاست است‌. فرمان ۲۰۶ های تیپ۱ مانند محصولات قدیمی پژو همچون ۲۰۵ و ۴۰۵ به فرم دوشاخه است. خب همانطوری که میدانید اکثرا می گویند پژو 207 همان 206 است با طراحی کمی تغییر یافته و با قیمتی زیاد تر . حالا وقت آن رسیده است که خودروی محبوب و قدیمی 206 را با تازه واردی از خوانواده پژو , یعنی 207 مقایسه کنیم .

بررسی اجمالی

در حقیقت تنها ایرادی که همچنان در مدل های مختلف 206 به چشم می خورد، فضای کم ماشین برای سرنشینان عقب است. پژو 206 تعداد 5 سرنشین ظرفیت دارد و دارای دو مدل دنده دستی و اتوماتیک می باشد. این خودرو دارای بدنه هاچ بک است و در گروه طراحی های اسپورت قرار می گیرد و به همین دلیل مورد توجه قشر جوانان می باشد.

آشنایی با بهترین لاستیک ایرانی

با خرید ماشین پژو ، صاحب خودرویی با طراحی زیبا و حساب‌شده خواهید شد. همه تیپ‌های این خودرو ازنظر طراحی تا حد زیادی مشابه هستند. دو تیپ دو و پنج، هاچبک بوده و ظاهری کاملا اسپرت و مدرن دارند. تیپ صندوق‌دار نیز علی‌رغم داشتن صندوق‌عقب، همچنان در دسته خودروهای اسپرت جای می‌گیرد.

همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند. خودرو 206 یکی از خودروهای محبوب در بین ایرانیان است و در میان نسل جوان طرفداران زیادی دارد. این خودرو برای اولین بار در سال 1997 توسط کمپانی پژوی فرانسوی تولید و به بازار عرضه گردید؛ بعدازآن به کشورهای مختلف ازجمله ایران صادر شد. وجود موتور قدرتمند و داشتن امکانات رفاهی بسیار خوب موجب شده تا این محصول انتخابی ایده آل برای سفر کردن باشد. پژو 206 در لیست خودروهای اجاره ای شرکت کافه رنت بوده و باقیمت کاملاً مناسب و کیفیتی عالی قابل ارائه است. در این مقاله قصد داریم به بررسی دقیق این خودرو و نحوه اجاره آن از کافه رنت بپردازیم.

به طور متوسط باتری عمری حدود 2 سال یا 40،000 کیلومتر دارد. البته هر کدام از این موارد که زودتر فرا برسد باتری نیاز به تعویض خواهد داشت. اما از آنجاییکه عموم افراد در سال حدود 20،000 کیلومتر با خودرو رانندگی میکنند، بعد از 2 سال باتری پژو 206 نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.

۲۰۶ ماشینیه که اگه همه مایعات و روغنها و قطعات مصرفی و جلوبندی رو به موقع و با قطعه با کیفیت تعویض کنی و دنبال جنس متفرقه ارزون نباشی خیلی خوب کار میکنه. علت گرونتر بودن قطعاتش هم طبیعیه چون تکنولوژی بالاتری داره نسبت به خانواده ۴۰۵. ناگفته نماند که قیمت نمونه صفر این ماشین در تیپ‌های مختلف به 250 میلیون تومان هم می‌رسد که نشان از اوضاع خراب بازار ما دارد؛ اما با توجه به تب تغییر خودرو در کشور و البته کاهش قدرت خرید مردم، لازم است به چند نکته اساسی راجع به این ماشین در مدل‌های پایین توجه شود.

در اکثر تصادفات دیده ایم که متاسفانه خودروی 206 بسیار آسیب پذیر است اما سرنشینان آن به نسبت بقیه خودروها به جز سمند آسیب کمتری می بینند . برلیانس H220 مدل هاچ بک برلیانس H230 ، محصول مشترک شرکت سایپا و برلیانس است.این مدل یکی از ارزان ترین محصولات برلیانس در بازار محسوب می شود. سلام.بنده یکساله 206دارم.رویهم رفته کارمو را انداخته.فقط دوستا ایراد داره که عرض میکنم. سلام من خوذم مهر 95 تیبا گرفتم بد نیست و لی یک امتیاز سر نبست به 206 تیب 2 داره ماشین نرم تره .