خرید و فروش و قیمت خودرو پژو 206 در تهران دیوار

همین باعث شده تا انتخاب بهترین لاستیک ها برای پژو 206 کمی سخت باشد. ظرفیت استاندارد باتری خودروی شما ۵۰ آمپر بوده و باتری بیشتر از این نمی توان روی خودروی شما نصب کرد چون برای محفظه باتری خودروی شما مناسب نبوده و احتمال آسیب رساندن به لوازم جانبی از جمله کامپیوتر خودروی شما را دارد. باتری اصلی خودروی شما 50 آمپر می باشد و باتری های 55 و 60 آمپر هم با توجه به نیاز برقی خودروی شما قابل نصب است. باتری 55 آمپر می تواند یک گزینه ی مناسب برای خودروی شما باشد. نصب باتری 74 آمپر برای خودروی 206 آمپر درست نمی باشد و اختلاف آمپر 24 آمپری نسبت به باتری استاندارد این خودرو ( 50 آمپر ) برای دینام این خودرو زیاد است. اگر باتری 60 آمپر ساعت جوابگو نبود در نهایت با اغماض باتری 66 آمپر پیشنهاد می شود.

  • پژو ۲۰۶ یکی از خودروهای محبوب فرانسوی نه‌فقط در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دنیاست.
  • پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای نهایتاً در سال ۱۳۹۹ عرضه شد.
  • سقف این خودرو در واقع از نوع مونروف است و باز نمی‌شود.
  • تیپ 5 الان کیفیتش اومده پایین و دیگه اون شتاب قبل رو نداره.

این ماشین آپشن مخفی هم داشت،قفل در داخل گلوباکس،که متاسفانه در برخی از پژو ها دیده نمی شه. من نداشتم ولی این مدل به گفته تعریف دوستان خیلی عالی و کمیاب هستش. الان ۳ ماه یاد اون روزهای جلو تعمیرگاه میوفتم و میگرخم راستش از یه سو از پراید خسته هستم و از سویی میترسم.

امکانات رفاهی پژو 206 تیپ 2

صدای استارت پژو 206 تغییر پیدا کرده است و خودرو اصطلاحا به زور روشن میشود. اخطار های مربوط به وجود نقص فنی در خودرو اشاره کرد. برای ارتباط با ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید. من ۳ ساله دارم تا حالا هیچ مشکلی نداشتم و باهاش خیلی سفر رفتم.

دسته‌ها

تیپ۲ را باید نسخه ارتقا یافته تیپ۱ دانست.مدلی که همچنان در مدار تولید قرار دارد و گزینه مناسبی برای کسانی است که بودجه آنها به خرید تیپ ۵ کفاف نمی‌دهد. اگر بخواهیم به دنبال خودرویی ایمن باشیم می توان در بین خودرو های تولیدی ایرانخودرو نام سمند را به عنوان ایمن ترین خودروی تولیدی این شرکت صدا زد . البته از نظر مکانیک ها پژو 206 سختی فنی بسیار کمی نسبت به دیگر خودرو های ایران دارد . قیمت پژو 206 در بازار ایران برای سال‌های 1380 تا 1401 در این صفحه قابل مشاهده است. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت.

تعویض لاستیک‌های فرسوده به واسطه‌ی خطر آفرینی که برای جان سرنشینان دارند باید در اولویت رسیدگی به خودرو لحاظ شود. در ادامه پس از بررسی سایز لاستیک مناسب پژو ۲۰۶ انواع لاستیک‌های ایرانی و خارجی را نیز معرفی خواهیم کرد. خرید 206 با توجه به قیمت و امکانات فنی آن، یکی از گزینه‌های همیشگی خانواده‌های ایرانی در دو دهه گذشته بوده است. این خودرو از سال 1380 در کشور تولید شد و از همان موقع طرفداران بسیار زیادی در بازار ایران پیدا کرد. خودروی جوان‌پسند فرانسوی فراز و نشیب بسیاری را در روند تولید خود در ایران تجربه کرد و گاهی نوسانات قیمتی آن صاحبانش را به سمت فروش پژو 206 سوق داد.

شاید وقتی پژو، مدل ۲۰۶ را روانه بازار اروپا می‌کرد، در بهترین حالت انتظار داشت بتواند به عنوان رقیبی قابل احترام در کلاس جهانی هاچ‌بک‌ها ظاهر شود. اما بدون شک انتظار نداشت که این خودرو هاچ‌بک به یکی از برترین محصولات تاریخ این شرکت بدل شده و رکورد‌های متعدد در زمینه تیراژ تولید و محبوبیت در سطح جهانی را بشکند. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود.

بدترین ماشین خودشه.چه دلیلی داره اینقدر قطعاتش گرونه؟مگه ازطلا ساختن؟سازندش. خوب ساخته ما نمیتونیم قیمت قطعات متعادل نگه داریم.بعدشم چرا ما تو ایران متخصص ۲۰۶نداریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟….. 206 حتی اگر به مدت چند سال گوشه پارکینگ بوده و استفاده هم نشده باشد، بازهم از استهلاک برخوردار است که مهم‌ترین آن‌ها شامل جلوبندی، اکسل و جعبه فرمان و سیستم هیدرولیک است که اساسی‌ترین معضل همان سیستم هیدرولیک به شمار می‌آید. سیستم هیدرولیک پژو 206 بسیار حساس و استهلاک‌پذیر است که این موضوع در مدل‌های پایین بسیار شایع‌تر است. با توجه به اینکه 206 در بازار طرفداران زیادی دارد، سعی داریم تا کمی از این خودرو و شرایط خاصش برای شما بگوییم. این ماشین از لحاظ جمع و جور بودن و شتاب نسبتا خوبش نسبت به پراید و ماشین‌های هم سطح طرفدار پیدا کرده و البته ظاهر زیبای آن هم یکی از پارامترهای این خودرو است.

سلام دوست عزیز در خودروهای پژو 206 و 207 مدل های 96 به بعد فضای باتری کم شده و فضا برای باتری بزرگتر وجود ندارد. البته با کمی تغییر میشه باتری 55 و 60 آمپر نصب کرد. سلام دوست عزیز شما میتونید باتری با آمپر های 50، 55 و 60 روی ماشینتون نصب کنید. در بین باتری های ایرانی برند سپاهان باتری کیفیت، گارانتی و ارزش خرید بالایی دارد.

مصرف سوخت پایین، چهره هماهنگ و زیبا و فراوانی قطعات یدکی، از جمله مزایا پژو 206 تیپ 2 هستند. در سوی مقابل افت کیفیت ساخت، عایق بندی ضعیف و فضای کم صندلی‌های عقب را باید از جمله معایب پژو 206 تیپ 2 برشمرد. پژو 206 تیپ 2 طی دو دهه حضور خود در بازار با تغییرات مختلفی به دست مشتریان رسیده است. در بازه‌ای این خودرو به واسطه الزامات قانونی مجهز به کیسه هوا، سیستم ترمز ضد قفل و سیستم توزیع نیروی ترمز شد و حتی ایران خودرو برای پژو 206 تیپ 2 سنسورهای دنده عقب نیز در نظر گرفت.

پژو 206 به محض ورد به بازار ایران با استقبال بی نظیری مواجه شد و فروش بسیار خوبی داشت. در ادامه با بررسی شرایط فروش اقساطی ماشین پژو 206 در سپندخودرو همراه ما باشید. اگر تمایل دارید آپشن‌های بیشتری داشته باشید، خرید ماشین پژو ۲۰۶ تیپ پنج و پس‌ازآن صندوق‌دار را به شما پیشنهاد می‌کنیم. لازم به ذکر است که هر سه این خودروها دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو دارند و از ترمزهای ABS، EBD و EBA استفاده می‌کنند.